Ξεκίνησε ο 41ος Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας -Mε 21.000 δρομείς από 152 χώρες, δείτε εικόνες - iefimerida.gr

Ξεκίνησε ο 41ος Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας -Mε 21.000 δρομείς από 152 χώρες, δείτε εικόνες

Μαραθώνιος
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: INTIMENEWS / ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Δόθηκε σήμερα στις 09:00 το έναυσμα για την έναρξη του 41ού Αυθεντικού Μαραθώνιου της Αθήνας, με 21.000 δρομείς να αναμένεται να καλύψουν την ιστορική διαδρομή από το Μαραθώνα στο Παναθηναϊκό στάδιο.

Στο φετινό Μαραθώνιο συμμετέχουν δρομείς από 152 χώρες.

Εφέτος συμπληρώνονται 128 χρόνια από την πρώτη διεξαγωγή μαραθωνίου δρόμου ως αγωνίσματος των πρώτων σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων, 41 χρόνια από τον πρώτο αγώνα με την σημερινή του μορφή, 61 από τη δολοφονία του Γρηγόρη Λαμπράκη, στη μνήμη του οποίου είναι αφιερωμένος ο αγώνας, ενώ συμπληρώνονται 78 χρόνια από τη νίκη του Στέλιου Κυριακίδη στον Μαραθώνιο της Βοστώνης το 1946, σημαντικοί σταθμοί στην ιστορία του Μαραθωνίου δρόμου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε βίντεο από τον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο:

Δήμαρχος Μαραθώνα: «Πρέπει να διαφυλάξουμε το μήνυμα του Μαραθώνιου»

Αναπόφευκτα στο επίκεντρο βρίσκεται και η πόλη που έδωσε το όνομα στον Μαραθώνιο δρόμο, αλλά και ο ίδιος ο δήμος, που έχει στην επικράτειά του και το μεγαλύτερο κομμάτι του αγώνα, σχεδόν 16 χλμ. Για τα οφέλη, αλλά και τα σχέδια του δήμου Μαραθώνα, μίλησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο δήμαρχος Στέργιος Τσίρκας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Μπορεί τα οικονομικά οφέλη να μην είναι μεγάλα για την τοπική κοινωνία και τον δήμο, καθώς οι αθλητές δεν μένουν στην πόλη μας, αλλά στην Αθήνα. Δεν κινούνται εδώ αυτές τις ημέρες, ώστε να κερδίσει η τοπική οικονομία, αλλά έρχονται μόνο για την εκκίνηση, ωστόσο σαφώς και αποτελεί για εμάς ένα σημαντικό γεγονός, που προβάλλει τον Μαραθώνα διεθνώς και μας κάνει υπερήφανους», λέει αρχικά και προσθέτει: «Έχει σημαντικό συμβολικό αποτύπωμα και αποτελεί ένα γερό brand name για την πόλη. Μπορεί να γίνονται παντού σε όλο τον κόσμο Μαραθώνιοι, ωστόσο εδώ βρίσκεται η γενέτειρα του αγώνα, αποτελεί τιμή και μας κάνει υπεύθυνους απέναντι σε όσους έρχονται για να λάβουν μέρος».

Αμέσως μετά ο κ. Τσίρκας τονίζει: «Όμως αυτό που έχει μεγάλη σημασία, είναι να μην χαθεί το μήνυμα του Μαραθώνιου δρόμου. Γιατί με το πέρασμα των χρόνων πάει να περάσει διεθνώς ως ένα δρομικό αγώνισμα, αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Ο Μαραθώνιος κουβαλάει όλη αυτή την ιστορία. Δεν προϋπήρξε το αγώνισμα και μετά συνέβη το ιστορικό γεγονός, αλλά έγινε ένα ιστορικό γεγονός και από αυτό προέκυψε το συγκεκριμένο δρομικό αγώνισμα, που εντάχθηκε από την πρώτη στιγμή και στο πρόγραμμα των σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων. Και έχει ακόμη κι ένα ισχυρό μήνυμα ειρήνης, από τις πορείες του Λαμπράκη κι αυτό το μήνυμα δεν πρέπει ούτε να ξεχαστεί ούτε να παραμεριστεί. Η προσπάθειά μας είναι να διαφυλάξουμε αυτό το μήνυμα, να μην ξεχαστεί».

μαραθώνιος

Ο δήμαρχος Μαραθώνα έχει προτάξει κι έναν διπλό στόχο, τον οποίο μάλιστα μετά από εισήγησή του και με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, τον έχει θέσει ως αίτημα στον πρόεδρο της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Στίβου Σεμπάστιαν Κόε, αλλά και στη ΔΟΕ. Λέει γι’ αυτό: «Κατ’ αρχήν, έχουμε ζητήσει να διεξάγεται κάθε φορά μόνιμα εδώ στην αυθεντική διαδρομή του ο Μαραθώνιος των Ολυμπιακών Αγώνων, ανεξάρτητα από την πόλη που θα έχει αναλάβει τη διοργάνωση. Το έχουν δεχθεί και το υποστηρίζουν και όλοι οι άλλοι δήμοι, από τους οποίους περνά η διαδρομή και η Αθήνα φυσικά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και δεύτερον, να αναγνωρίζεται ως ρεκόρ του Μαραθώνιου αγώνα, το ρεκόρ της αυθεντικής διαδρομής. Ο Μαραθώνιος δεν έχει ρεκόρ, αλλά καλύτερη επίδοση, ακριβώς επειδή η διαδρομή στις διάφορες πόλεις δεν είναι σταθερή. Μπορεί λοιπόν, να αναγνωριστεί ως ρεκόρ αυτό του αυθεντικού Μαραθώνιου».

Ο αυθεντικός Μαραθώνιος δεν έχει ενταχθεί στους Majors, στους οποίους βρίσκονται οι Μαραθώνιοι Βοστόνης, Νέας Υόρκης, Σικάγο, Τόκιου, Λονδίνου, Βερολίνου και Σίδνεϊ, όμως ο κ. Τσίρκας επισημαίνει: «Μας έχουν πει πως θα έρθουν να τον μελετήσουν και γίνεται προσπάθεια ώστε να ενταχθεί στους Majors και αυτός της Αθήνας».

Στο τέλος, ο δήμαρχος Μαραθώνα αναφέρεται και στα πρακτικά ζητήματα, λέγοντας: «Θέλουμε να φτιάξουμε την αφετηρία, χρειάζονται χρήματα και τα έχουμε αιτηθεί. Από εκεί και πέρα, η πόλη είναι έτοιμη, καθαρή και ασφαλής για να υποδεχθεί τους αθλητές και για να διεξαχθεί ο αγώνας. Δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλο άθλημα, που να έχει μια τέτοια ιστορία κι αυτό φυσικά και μας κάνει υπερήφανους».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο 41ος «Μαραθώνιος Αθήνας, ο Αυθεντικός» είναι ένα αγώνισμα εμπνευσμένο από την διαδρομή του οπλίτη ημεροδρόμου που μετέφερε το μήνυμα της νίκης στην Αθήνα μετά τη Μάχη του Μαραθώνα.

Την άνοιξη του 1896, στην πρώτη σύγχρονη Ολυμπιάδα, αθλητές από πέντε χώρες παρατάχθηκαν στη γέφυρα του Μαραθώνα, στην αφετηρία, για να διανύσουν τη χωμάτινη διαδρομή ως το Παναθηναϊκό Στάδιο. Το νήμα έκοψε πρώτος ο Έλληνας αθλητής Σπύρος Λούης, σε μια νίκη που έμεινε στην Ιστορία συμβολίζοντας την προσπάθεια, την υπέρβαση των σωματικών και ψυχικών ορίων, καθώς και την αντοχή. Σημαντικότατη ήταν η παρουσία του έμπειρου, επίσης Έλληνα δρομέα, Χαρίλαου Βασιλάκου, ο οποίος τερμάτισε δεύτερος και μαζί με τον Λούη έγιναν οι δύο πρώτοι Ολυμπιονίκες στην Ιστορία του Μαραθωνίου Δρόμου.

Αυτός ο αγώνας που θεσμοθετήθηκε στην πρώτη σύγχρονη Ολυμπιάδα έγινε ένα από τα πιο αγαπημένα αγωνίσματα σε όλον τον κόσμο, με εκατομμύρια φίλους και συμμετέχοντες σε όλες τις διοργανώσεις του. Ο Μαραθώνιος Αθήνας, ο μοναδικός αγώνας που έχει το προνόμιο να διεξάγεται επί της αυθεντικής διαδρομής, από τον Μαραθώνα ως την Αθήνα και το Παναθηναϊκό Στάδιο, παραμένει ένας αγώνας εμβληματικός για κάθε λάτρη των μεγάλων αποστάσεων.

Με τη σημερινή του μορφή διεξάγεται από το 1983, αφιερωμένος στον μεγάλο Έλληνα γιατρό, βαλκανιονίκη του στίβου και ειρηνιστή Γρηγόρη Λαμπράκη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΜΑΡΑΘΏΝΙΟΣ
ΜΑΡΑΘΏΝΙΟΣ
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΜΑΡΑΘΏΝΙΟΣ

Εφέτος, επίσης, συμπληρώνονται 2.514 χρόνια από την κοσμοϊστορική μάχη στον Μαραθώνα το 490 π.Χ., που βάσιμα θεωρείται ότι έσωσε τον πολιτισμό της Ευρώπης και ότι τυχόν ήττα των Ελλήνων θα μπορούσε να είχε αλλάξει τη ροή της Ιστορίας. Η ανεπανάληπτη νίκη των Ελλήνων αναγγέλθηκε με ένα υπέροχο κατόρθωμα από έναν Αθηναίο οπλίτη - αγγελιαφόρο, ο οποίος έτρεξε από το πεδίο της μάχης ως την καρδιά της Αθήνας, και αφού μετέφερε το χαρμόσυνο νέο της νίκης, εξέπνευσε.

Το όνομα του αγγελιαφόρου δεν διασώθηκε με βεβαιότητα από τους ιστορικούς της αρχαιότητας, αλλά ο θρύλος του έγινε Ολυμπιακό αγώνισμα το 1896 και δημιούργησε τον Μαραθώνιο Δρόμο κατά τη διάρκεια των πρώτων σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων στην Αθήνα. Στη συνέχεια το αγώνισμα γνώρισε ραγδαία ανάπτυξη παγκοσμίως με κοινωνικές προεκτάσεις και ιδίως στην Ελλάδα με την ιστορική πορεία ειρήνης του Βαλκανιονίκη Γρηγόρη Λαμπράκη, το 1963.

Η διαδρομή του 41ου Μαραθώνιου Δρόμου - Κυριακή 10 Νοεμβρίου - εκκίνηση αγώνα 09:00

Τα πρώτα 200 μέτρα είναι κατηφορικά και οδηγούν στην έξοδο από την εγκατάσταση της Αφετηρίας. Τα πρώτα 4 χιλιόμετρα παρουσιάζουν μια ελαφρά κατηφορική κλίση. Οι δρομείς τρέχουν επί της Λεωφόρου Μαραθώνος μέχρι το 4ο χλμ, οπότε και εισέρχονται αριστερά στην οδό Μαραθωνομάχων και την περιοχή του Τύμβου για τα επόμενα 2,2 χλμ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η διαδρομή ακολουθεί σχεδόν κυκλική πορεία γύρω από το Μνημείο Πεσόντων (Τύμβος) στη Μάχη του Μαραθώνα. Από το 6ο μέχρι το 10ο χλμ (Νέα Μάκρη) η διαδρομή είναι επίπεδη.

Από το 11ο μέχρι το 17ο χλμ η διαδρομή έχει κατά τμήματα ανηφορική κλίση. Ακολουθεί μια κατηφόρα με απότομη κλίση μέχρι και πριν τη διασταύρωση της Ραφήνας.

Από τη διασταύρωση και μετά η διαδρομή γίνεται ανηφορική με πιο έντονο το τμήμα μέχρι το 20ο χλμ.

Καθώς οι δρομείς διέρχονται από το Πικέρμι, λιγότερο και περισσότερο ανηφορικά τμήματα εναλλάσσονται μέχρι το 25ο χλμ, με πιο αξιοσημείωτη την παρατεταμένη ανηφόρα του 25ου χλμ. Το πέρασμα από την Παλλήνη, 27ο-28ο χλμ, είναι επίσης ανηφορικό.

Από την περιοχή του Γέρακα ξεκινά το τελευταίο και πιο δύσκολο σημείο της διαδρομής, ο ανισόπεδος κόμβος Σταυρού, 30ο-31ο χλμ. Την έντονη και παρατεταμένη αυτή ανηφόρα ακολουθεί απότομη κατηφόρα που φτάνει μέχρι την πλατεία της Αγίας Παρασκευής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι δρομείς τρέχουν επί της Λεωφόρου Μεσογείων περνώντας από τις περιοχές Χαλανδρίου και Χολαργού, όπου εναλλάσσονται επίπεδα και κατηφορικά τμήματα μέχρι τον τερματισμό.

Πιο χαρακτηριστική κατηφόρα είναι εκείνη που ξεκινά από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας και καταλήγει στον κόμβο Κατεχάκη, 37,5 χλμ, όπου οι δρομείς διέρχονται κάτω από τη γέφυρα. Αμέσως μετά το Νοσοκομείο Ερρίκος Ντυνάν, οι δρομείς συνεχίζουν αριστερά επί της λεωφόρου Μιχαλακοπούλου, μέχρι το φανάρι της διασταύρωσης Μιχαλακοπούλου & Φειδιππίδου. Κατόπιν ακολουθούν οδό Φειδιππίδου δεξιά μέχρι τον Κόμβο Κηφισίας & Αλεξάνδρας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το 39ο χλμ βρίσκεται ακριβώς στη γωνία, καθώς οι δρομείς κατηφορίζουν αριστερά τη Λεωφόρο Βασ. Σοφίας. Οι δρομείς περνούν διαδοχικά μπροστά από την Αμερικανική Πρεσβεία, το Μέγαρο Μουσικής και το Πάρκο Ελευθερίας, 40ο χλμ, όπου βρίσκεται και ο τελευταίος σταθμός ανεφοδιασμού για τους δρομείς.

Στο ύψος του Ξενοδοχείου HILTON οι δρομείς κατευθύνονται δεξιά προς το Σύνταγμα ακολουθώντας πάντα τη Λεωφόρο Βασ. Σοφίας και περνώντας μπροστά από το Νοσοκομείο Ευαγγελισμός και το Πολεμικό Μουσείο. Στο τελευταίο κομμάτι της μαραθώνιας διαδρομής οι δρομείς κατευθύνονται αριστερά στην οδό Ηρώδου Αττικού, 41,2 χλμ, περνώντας από το Μέγαρο Μαξίμου, το Προεδρικό Μέγαρο και τον Εθνικό Κήπο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο ύψος του αγάλματος του Δισκοβόλου οι δρομείς αντικρίζουν το Παναθηναϊκό Στάδιο. Απομένουν λίγα μόνο μέτρα στον προαύλιο χώρο του Σταδίου μέχρι να εισέλθουν στο Στάδιο και να διανύσουν εντός του τα τελευταία 170 μέτρα πάνω στον ελαστικό τάπητα (ταρτάν). Η Είσοδος στο Παναθηναϊκό Στάδιο και ο τερματισμός γίνεται στην αριστερή πλευρά του Σταδίου. Ο Μαραθώνιος Δρόμος και το Δυναμικό Βάδισμα τελειώνουν στις 17:45, συνυπολογίζοντας την χρονοκαθυστέρηση των διαδοχικών εκκινήσεων.

Τα πριμ στους πρωταγωνιστές της εφετινής διοργάνωσης

Τα πριμ ανά κατηγορία:

Γενική κατάταξη ΑΜΑ

  • 1η θέση 5.000 ευρώ
  • 2η 3.000 ευρώ
  • 3η 1.600 ευρώ
  • 4η 1.100 ευρώ
  • 5η 800 ευρώ
  • 6η 500 ευρώ

Προϋπόθεση να πετύχουν επιδόσεις κάτω από 2.16.00 οι Άνδρες και 2.35.00 οι γυναίκες.

Καλύτεροι Έλληνες/Ελληνίδες

  • 1η θέση 5.000 ευρώ
  • 2η 1.900 ευρώ
  • 3η 1.300 ευρώ
  • 4η 800 ευρώ
  • 5η 600 ευρώ
  • 6η 400 ευρώ

Προϋπόθεση να πετύχουν επιδόσεις κάτω από 2.28.00 οι Άνδρες και 2.58.00 οι γυναίκες.

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Αθήνα λόγω Μαραθωνίου:

Κυριακή 10 Νοεμβρίου

Λ. Μαραθώνος και γύρω περιοχές: Διακοπή κυκλοφορίας από τις 05:00 έως 17:45 για τη διαδρομή του Μαραθωνίου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κλειστοί Δρόμοι από τις 05:00 έως 13:00:

  • Ακαδημίας, σε όλο το μήκος της και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.
  • Λ. Βασ. Αμαλίας, σε όλο το μήκος της και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.
  • Λ. Συγγρού, στο τμήμα της μεταξύ της οδού Φραντζή και της Λ. Βασ. Αμαλίας και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.
  • Αθ. Διάκου, σε όλο το μήκος της και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.
  • Ηλιουπόλεως, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Υμηττού και Καρέα, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.
  • Καρέα, σε όλο το μήκος της και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.
  • Φιλελλήνων, σε όλο το μήκος της και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.
  • Σταδίου, σε όλο το μήκος της και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.
  • Ελ. Βενιζέλου (Πανεπιστημίου), σε όλο το μήκος της και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.
  • Χαρ. Τρικούπη, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Ελ. Βενιζέλου (Πανεπιστημίου) και Ακαδημίας.
  • Ρήγα Φεραίου, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Ελ. Βενιζέλου (Πανεπιστημίου) και Ακαδημίας.

Κλειστοί Δρόμοι από τις 05.00 έως τις 18.30:

  • Λ. Βασ. Κων/νου, σε όλο το μήκος της και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.
  • Αρδηττού, σε όλο το μήκος της και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.
  • Λ. Βασ. Όλγας, σε όλο το μήκος της και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.
  • Λ. Βασ. Σοφίας, στο τμήμα της μεταξύ των Λεωφόρων Βασ. Αμαλίας και Βασ. Κων/νου και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.
  • Ριζάρη, στο τμήμα της μεταξύ των Λεωφόρων Βασ. Σοφίας και Βασ. Κων/νου και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.
  • Βασ. Γεωργίου Β΄, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Κων/νου και της οδού Ρηγίλλης και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.
  • Μελεάγρου, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Κων/νου και της οδού Ησιόδου.
  • Κλεάνθους, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Βασ. Κων/νου και της οδού Βασ. Γεωργίου Β΄

Κλειστοί Δρόμοι από τις 06.00 έως τις 18.30:

  • Λ. Μεσογείων, στο τμήμα της μεταξύ της Λ. Κατεχάκη και του Πύργου Αθηνών και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.
  • Φειδιππίδου, στο τμήμα της μεταξύ της οδού Μιχαλακοπούλου και της Λ. Κηφισίας, καθώς και στις καθέτους αυτής έως την πρώτη παράλληλη οδό.
  • Θηβών, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Μ. Ασίας και Λεβαδείας, στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Λ. Μεσογείων.
  • Μιχαλακοπούλου, στο τμήμα της μεταξύ της οδού Ιλισίων και της Λ. Μεσογείων.
  • Λ. Κηφισίας, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Πανόρμου και Λ. Αλεξάνδρας.
  • Λ. Αλεξάνδρας, στο τμήμα της μεταξύ των οδών Πανόρμου και Λ. Κηφισίας.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ