Χωρίς προαστιακό είναι οι περιοχές του Κιάτου και του Αιγίου αφού δεν ξεκίνησαν ακόμα τα δρομολόγια προς τις περιοχές αυτές.
Σήμερα λειτουργεί ο συρμός του προαστιακού προς Χαλκίδα.
Συγκεκριμένα χωρίς δρομολόγια του προαστιακού από Αθήνα προς Κιάτο και Αίγιο σήμερα η χώρα και όπως αναφέρουν πολίτες στο iefimerida εξυπηρετούνται με λεωφορεία τα οποία με αφετηρία την Κόρινθο μεταφέρουν επιβάτες στο Σταθμό Λαρίσης.
Παράλληλα δεν ξεκίνησαν ούτε και τα υπεραστικά δρομολόγια στη Βόρεια Ελλάδα, που και αυτά έχουν διακοπεί προσωρινά μέχρι να βρεθούν οι δικλίδες ασφαλείας για τη διέλευσή τους.
Να θυμίσουμε πως η ΠΕΠΕ (Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης), με έγγραφό της, είχε ζητήσει την παράταση της ακινησίας στα τμήματα: Θεσσαλονίκη – Φλώρινα, Θεσσαλονίκη – Δράμα καθώς και στη διαδρομή Αλεξανδρούπολη – Ξανθή. Ωστόσο, ούτε το τμήμα Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο δεν λειτούργησε, όπως αρχικά είχε ανακοινωθεί, κατά την πρώτη φάση της επανεκκίνησης, την περασμένη Τετάρτη, στις 22 Μαρτίου.
Ποια δρομολόγια γίνονται σήμερα στον σιδηρόδρομο
Σήμερα λειτουργεί το τμήμα, Πειραιάς-Αθήνα-Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών-Αεροδρόμιο
Κάντζα-Λιόσια
Αθήνα –Οινόη –Χαλκίδα
Κάτω Αχαΐα – Πάτρα και
Πάτρα – Ρίο.
Παράλληλα, λειτουργεί και ένα τμήμα του τουριστικού δικτύου: Διακοφτό – Καλάβρυτα, Ολυμπία – Πύργος – Κατάκολο.
Εμπορευματικές μεταφορές με τρένα
Την περασμένη Τετάρτη ξεκίνησαν τα εμπορευματικά σιδηροδρομικά δρομολόγια τόσο της Rail Cargo Logistics Goldair όσο και της Hellenic Train από τη Θεσσαλονίκη προς την Ειδομένη.
Ωστόσο πληροφορίες της ΕΡΤ θέλουν τη Hellenic Train να σταμάτησε να εκτελεί εμπορευματικά δρομολόγια. Ο ΟΣΕ διαβεβαιώνει πως το δίκτυο μπορεί να λειτουργήσει με ασφάλεια. Μάλιστα έχουν ήδη ξεκινήσει εργολαβίες για την αποκατάσταση του φωτισμού σε τρεις σήραγγες, τόσο στον Πλαταμώνα, στα Τέμπη όσο και σε μία εκ των δύο σηράγγων στο Κιάτο.
Επίσης, ο ΟΣΕ διέθεσε 30 φορητά συστήματα GSM-Railways στη Hellenic Train ώστε να μπορεί να εξασφαλιστεί η επικοινωνία στο δίκτυο.
Πιέζουν οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο
Οι σιδηροδρομικοί ζητούν την απόλυτη διασφάλιση για την άρτια λειτουργία του συνόλου του δικτύου. «Τυφλοί» σταθμοί, ΑΣΙΔ που υπολειτουργούν, βραδυπορίες λόγω προβλημάτων στην υποδομή, αποτελούν ανασταλτικούς παράγοντες για τους σιδηροδρομικούς.