Eurovision, Ολυμπιακός και MasterChef είναι τα τρία προγράμματα που έδωσαν χθες βράδυ τη μάχη τους για την πρωτιά στην τηλεθέαση.
Ο εθνικός τελικός της Eurovision 2025 που ανέδειξε το τραγούδι που θα εκπροσωπήσεσι τη χώρα στον διαγωνισμό, ήταν ο απόλυτος νικητής στα δυναμικά κοινά. Το πρόγραμμα της ΕΡΤ ήρθε πρώτο με 21,6% τηλεθέαση.
Τον τελικό παρακολούθησαν κατά μέσο όρο 799.000 τηλεθεατές ενώ η κάλυψη ξεπέρασε τα 2.160.000!
Όσον αφορά το γενικό σύνολο, ο τελικός βρέθηκε στο 18,5%, ενώ χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η ΕΡΤ σημείωσε υψηλά ποσοστά και σε επιμέρους κοινά αντρών και γυναικών, ανεβαίνοντας ακόμα και στο 40% στις γυναίκες 18-34.
Από εκεί και πέρα, στο δυναμικό, ακολούθησαν ο αγώνας του Ολυμπιακού με την Καραμπάγκ με 13,7% και ο Άγιος Έρωτας με 13,3%. Το MasterChef σημείωσε 12,9%, ενώ η Γη της Ελιάς βρέθηκε στο 10,5%.
Στο γενικό σύνολο, η Eurovision πήρε 18,5%, ο αγώνας Ολυμπιακός-Καραμπαγκ 18%, ο Αγιος Ερωτας πήρε 16,5%, η Γη της Ελιάς 13,9% και το ΜasterChef στο 10%.
Στην ανακοίνωσή της η ΕΡΤ ανέφερε:
Στην πρώτη θέση της τηλεθέασης έφερε την ΕΡΤ1 ο Εθνικός Τελικός για την Eurovision, που διεξήχθη χθες το βράδυ, Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2025, στο Christmas Theater, αποδεικνύοντας την αγάπη, αλλά και το μεγάλο ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού για τον κορυφαίο διαγωνισμό μουσικής.
Η ΕΡΤ1 ήρθε πρώτη μεταξύ όλων των πανελλαδικών τηλεοπτικών σταθμών καθ’ όλη τη διάρκεια του Εθνικού Τελικού, με Μ.Ο. τηλεθέασης 18,7%, ενώ κατέκτησε την πρώτη θέση και στην prime time ζώνη (21:00- 24:00) με Μ.Ο. τηλεθέασης 18,3%.
Οι υπέροχες ερμηνείες, αλλά και η παρουσία του Σάκη Ρουβά και της Έλενας Παπαρίζου, η σκηνοθετική επιμέλεια του Φωκά Ευαγγελινού, η εμφάνιση της Μαρίνας Σάττι, οι συμμετοχές των 12 φιναλίστ, αλλά και η αγωνία για τον νικητή, αλλά και οι εκπλήξεις, όπως βέβαια και η εκπληκτική ατμόσφαιρα, αποτυπώθηκαν και στην τηλεθέαση.
Εντυπωσιακό είναι, επίσης, το γεγονός ότι η τηλεθέαση ήταν ακόμα μεγαλύτερη στο δυναμικό κοινό (18-54) με Μ.Ο. 22% κατά τη διάρκεια μετάδοσης του Τελικού και με Μ.Ο. 21,7% στη ζώνη prime time.
Τον Εθνικό Τελικό παρακολούθησαν κατά μέσο 833.000 τηλεθεατές, ενώ τουλάχιστον για ένα λεπτό η κάλυψη ξεπέρασε τους 2.250.000 τηλεθεατές.
Ο Τελικός για την εκπροσώπηση της χώρας μας στον 69ο Διαγωνισμό της Εurovision δεν άφησε αδιάφορο ούτε το αντρικό κοινό, αν και χθες Πέμπτη, μεταδόθηκαν κρίσιμοι αγώνες ελληνικών ομάδων τόσο στο ποδόσφαιρο όσο και στο μπάσκετ.
Η ΕΡΤ1 ήρθε πρώτη στους άντρες 25-54 ετών, με ποσοστό 21,4%. Μεγάλα ποσοστά τηλεθέασης σημείωσε η ΕΡΤ1 και στις ηλικίες 18-34 (30,8%) και στις γυναίκες 25-44 (21,8%). Σε επίπεδο λεπτού, το συνολικό μερίδιο τηλεθέασης άγγιξε το 26,7%, στο δυναμικό κοινό το 28,9%, ενώ στις γυναίκες 18-34 εκτοξεύτηκε στο 44%.
Ο Εθνικός Τελικός πρωταγωνίστησε και στα social media, καθώς ήταν πρώτο trend στο X (πρώην twitter), με 40.000 σχόλια στο #Εurovison.gr
Επίσης, τα views ξεπέρασαν τα 1.500.000 σε facebook και instagram.