Τι κατέθεσε ο επιθεωρητής που είχε βγάλει τις βάρδιες: Ο 2ος σταθμάρχης δεν έπρεπε να αφήσει μόνο τον 59χρονο - iefimerida.gr

Τι κατέθεσε ο επιθεωρητής που είχε βγάλει τις βάρδιες: Ο 2ος σταθμάρχης δεν έπρεπε να αφήσει μόνο τον 59χρονο

Σταθμός και γραμμές τρένων του ΟΣΕ
Σταθμός και γραμμές τρένων του ΟΣΕ / Φωτογραφία: ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΑΛΛΙΑΡΑΣ/EUROKINISSI (αρχείο)
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Τη δική του εκδοχή για το τι συνέβη το βράδυ που τα δυο τρένα συγκρούστηκαν στα Τέμπη, έδωσε στην ανακρίτρια ο Επιθεωρητής του ΟΣΕ που είχε βγάλει τις βάρδιες των σταθμαρχών, τοποθετώντας τον προφυλακισμένο Β.Σ. μόνο του στη νυχτερινή βάρδια για το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας.

Σύμφωνα με πληροφορίες του iefimerida στην κατάθεσή του, ο Προϊστάμενος Επιθεώρησης φέρεται να είπε ότι ο αρχαιότερος σταθμάρχης που έφυγε νωρίτερα από τη δουλειά αφήνοντας μόνο τον άπειρο συνάδελφό του, ήταν πρωινός την συγκεκριμένη ημέρα αλλά είχε αλλάξει βάρδια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οπως φαίνεται να ισχυρίστηκε στην κατάθεσή του ο επιθεωρητής στις 23:44 στις 28-02-2023 πληροφορήθηκε από τον ρυθμιστή κυκλοφορίας για το ατύχημα. Πήρε τηλέφωνο τον Σ., που ήξερε ότι είχε βάρδια μόνος του εκείνη την ώρα και στη συνέχεια μίλησε με τον Π. που ήξερε ότι είχε βάρδια μέχρι τις 23:00. Μάλιστα ο επιθεωρητής φέρεται να κατέθεσε πως ο Π. του απάντησε ότι παρέδωσε κανονικά. Με βάση το πρόγραμμα της συγκεκριμένης ημέρας ο Π. είχε πρωινή βάρδια αλλά άλλαξε τη βάρδια του και έπρεπε να εργαστεί από τις 14:00-23:00. Μάλιστα ο επιθεωρητής όταν στις 01:15 συνάντησε τον Σ., υποστηρίζει πως τον ρώτησε γιατί έμεινε μόνος του ενώ υπήρχε σταθμάρχης του απάντησε ότι ο Π. παρέδωσε σε αυτόν και έφυγε γύρω στις 21:45-21:50. Νωρίτερα – όπως επεσήμανε- είχε φύγει και σταθμάρχης που εργαζόταν ως ενισχυτικός μέχρι τις 23:00.

Αν δεν είχε φύγει ο αρχαιότερος των σταθμαρχών ίσως να είχε αποφευχθεί το δυστύχημα

Όπως ισχυρίζεται ο επιθεωρητής, εάν ο αρχαιότερος των σταθμαρχών δεν είχε εγκαταλείψει το πόστο του πριν τελειώσει η βάρδιά του θα μπορούσε να έχει προλάβει τις τραγικές εξελίξεις. «Τον Π. τον ξαναρώτησα τι ώρα έφυγε και αυτός μου απάντησε ότι αυτός παρέδωσε κανονικά δίχως να προσδιορίσει το ακριβές χρονικό σημείο. Θεωρώ ότι αν ο Π. εξασφάλιζε έστω την αμαξοστοιχία 2597 (ο προαστιακός που έφτανε από Θεσσαλονίκη στη Λάρισα και ζητήθηκε από τον μηχανοδηγό να κάνει όπισθεν), ίσως να είχε αποφευχθεί το ατύχημα», φέρεται να έχει πει ο επιθεωρητής.

Επίσης σύμφωνα με πληροφορίες ανέφερε στην ανακρίτρια ότι ο σταθμάρχης Παλαιοφαρσάλων Γιώργος Ζήντρος έδωσε εντολή στον σταθμάρχη Π. να παραμείνει μέχρι την ομαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας και να εξασφαλίσει την άφιξη της αμαξοστοιχίας 62 στη Λάρισα , που είχε κάποια λεπτά καθυστέρησης, όπως του μετέφερε ο ίδιος ο κ. Ζήντρος. Μάλιστα ο Γιώργος Ζήντρος έχει χαρακτηρίσει τον προφυλακισμένο σταθμάρχη επιπόλαιο, ωστόσο μιλώντας στο iefimerida ανέφερε ότι δεν φταίει μόνο αυτός. «Δεν ήταν μόνο αυτός επιπόλαιος, ήταν και άλλοι επιπόλαιοι» είπε χαρακτηριστικά.

Πότε είχαν βγει οι βάρδιες για τους σταθμάρχες

Ο επιθεωρητής, σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, επιβεβαίωσε επίσης ότι το πρόγραμμα του Φεβρουαρίου είχε βγει πριν ο μοιραίος σταθμάρχης αποκτήσει προϋπηρεσία όπως έχει αποκαλύψει το iefimerida. «Το πρόγραμμα σταθμαρχών του μήνα Φεβρουαρίου 2023 προγραμματίστηκε από 25-27 Ιανουαρίου, στάλθηκε στη Διεύθυνση Κυκλοφορίας προς γνώση του Διευθυντή σε περίπτωση που θέλει να κάνει κάποια αλλαγή και ανακοινώθηκε στο προσωπικό», φέρεται να είπε στην κατάθεσή του όταν αυτοβούλως εμφανίστηκε στα δικαστήρια Λάρισας.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ