Θεσσαλονίκη: Ξεκινούν σήμερα δρομολόγια τα ηλεκτρικά λεωφορεία -Οι διαδρομές, τα χαρακτηριστικά τους - iefimerida.gr

Θεσσαλονίκη: Ξεκινούν σήμερα δρομολόγια τα ηλεκτρικά λεωφορεία -Οι διαδρομές, τα χαρακτηριστικά τους

ηλεκτρικά λεωφορεία
Ηλεκτρικό λεωφορείο
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Σήμερα βγαίνουν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία. Η αρχή θα γίνει με δύο γραμμές, την 21 που εκτελεί το δρομολόγιο Εύοσμος -Αριστοτέλους και την 29 που εκτελεί το δρομολόγιο Πολίχνη-Αριστοτέλους.

Οι δύο αυτές γραμμές θα εξυπηρετούνται πλέον αποκλειστικά με 17 ηλεκτρικά λεωφορεία.

17 ηλεκτρικά λεωφορεία στους δρόμους της Θεσσαλονικης

Σταδιακά, τα ηλεκτρικά λεωφορεία θα εντάσσονται σε ακόμα περισσότερες γραμμές, κατά κύριο λόγο της Δυτικής Θεσσαλονίκης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα ηλεκτρικά λεωφορεία είναι 12μετρα, 75 επιβατών. Η αυτονομία τους ξεπερνά με άνεση τα 300 χιλιόμετρα. Διαθέτουν σύστημα κλιματισμού, εξαερισμού, ανακλινόμενα παράθυρα, θύρες usb, ειδική θέση για αναπηρικό αμαξίδιο και ράμπα για την πρόσβαση των Ατόμων με Αναπηρίες στη μεσαία θύρα. Είναι αθόρυβα και μηδενικών εκπομπών ρύπων.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, ερωτηθείς σχετικά, διαβεβαίωσε μιλώντας στον ΣΚΑΙ, ότι τα λεωφορεία είναι απολύτως λειτουργικά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, καθώς έχουν ενταχθεί στον συγκοινωνιακό ιστό των δυο πόλεων.

«Σήμερα το πρωί ξεκίνησαν τα πρώτα 46 λεωφορεία στην Αθήνα. Μάλιστα, επιβιβάστηκα σε ένα και ήρθα από του Ρέντη εδώ στον Πειραιά μαζί με πολίτες. Εκτιμούμε ότι ο αριθμός αυτός θα είναι διπλάσιος εντός δυο εβδομάδων. Στη Θεσσαλονίκη ξεκινάμε τη Δευτέρα τα πρώτα λεωφορεία, πιστοί στο χρονοδιάγραμμά μας», είπε ο Υπουργός.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι δοκιμές στα ηλεκτρικά λεωφορεία

Οι δοκιμές, που είχαν αρχίσει στις 6 Απριλίου, πραγματοποιήθηκαν σε έξι, από τα συνολικά 110 καινούρια ηλεκτρικά λεωφορεία του ΟΑΣΘ, προκειμένου να διαπιστωθεί ότι πληρούν τις προδιαγραφές που τέθηκαν στη σύμβαση προμήθειάς τους.

Κάθε ένα από τα έξι λεωφορεία ήταν φορτωμένο με σακιά άμμου, βάρους 2,5 τόνων, το οποίο αντιστοιχεί σε ένα μισογεμάτο λεωφορείο. Η ολοκλήρωση των δοκιμαστικών έγινε μόλις το κάθε ένα από τα έξι λεωφορεία διένυσε 5.000 χιλιόμετρα.

Τα λεωφορεία διαθέτουν υπερδιπλάσια ενεργειακή αυτονομία από την απαιτούμενη. Έτσι, ενώ βάσει του διαγωνισμού θα έπρεπε να μπορούν να πραγματοποιούν με μία φόρτιση διαδρομές μήκους τουλάχιστον 180 χιλιομέτρων, στην πράξη τα λεωφορεία διανύουν άνετα περισσότερα από 300 χιλιόμετρα.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ