Θεσσαλονίκη: Δημιουργούνται 400 θέσεις στάθμευσης για ποδήλατα και 700 για πατίνια - iefimerida.gr

Θεσσαλονίκη: Δημιουργούνται 400 θέσεις στάθμευσης για ποδήλατα και 700 για πατίνια

Ποδηλάτης
Ποδηλάτης / Shutterstock
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Την ανάγκη αύξησης της χρήσης του ποδηλάτου ως μέσου καθημερινής μετακίνησης ,επισήμαναν οι ομιλητές σε εκδήλωση στο πλαίσιο του προγράμματος BikeShare.

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, επισήμανε, μιλώντας στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής της πόλης, ότι το 2022 ο δήμος θα υλοποιήσει 120 σημεία τοποθέτησης ποδηλάτων, που θα σημάνει τη δημιουργία 400 θέσεων στάθμευσης για τα ποδήλατα και 700 για πατίνια. Τόνισε, δε, ότι με τον νέο ποδηλατόδρομο στη Λεωφόρο Νίκης οχταπλασιάστηκαν οι χρήστες του ποδηλάτου και φτάνουν, πλέον, τους 400 ανά ώρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Την ανάγκη για υποδομές που θα διευκολύνουν τη μετακίνηση ποδηλάτων και πεζών επισήμανε ο αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας Πάρις Μπίλλιας.

Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στο πρόγραμμα που υλοποιεί η Περιφέρεια σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών (ΙΜΕΤ) του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ) για τα “έξυπνα φανάρια”, το οποίο αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία τον Μάρτιο του 2022 και σύμφωνα με τους επιστήμονες, θα μειώσει τον χρόνο μετακίνησης κατά 25%. Στη νέα προγραμματική περίοδο, σχεδιάζεται η επέκταση του προγράμματος σε όλο το πολεοδομικό συγκρότημα.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας/Τμήμα Κεντρικής Μακεδονίας, Γιώργος Τσακούμης, επισήμανε, ότι η αύξηση της κυκλοφορίας των ποδηλάτων πρέπει να συνδυαστεί με την ενίσχυση των μέσων μαζικής μεταφοράς.

To μέλος της συλλογικότητας Gymnosophy, Κώστας Τερζόπουλος, υπογράμμισε ότι για να γίνει το ποδήλατο ανταγωνιστικό μέσο μετακίνησης πρέπει να του δοθούν προνόμια, όπως η παραχώρηση προτεραιότητας μόνο αν υπάρχουν άλλοι χρήστες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επανέλαβε τη διεκδίκηση για ασφαλές δίκτυο ποδηλατοδρόμων και πρόσθεσε ότι η μείωση του ορίου ταχύτητας στις πόλεις από τα 50 στα 30 χιλιόμετρα την ώρα, θα μειώσει από το 30% στο 10% τον κίνδυνο θανάτου σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος.

Τον απολογισμό του προγράμματος iBikeShare, που έχει ως αντικείμενο την υποστήριξη της λειτουργίας συστήματος κοινόχρηστων ποδηλάτων έκανε η συντονίστρια, διευθύντρια ερευνών του ΙΜΕΤ , Γεωργία Αϋφαντοπούλου.

Στην εκδήλωση μίλησαν, επίσης, ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), Ιωάννης Τόσκας, o γενικός γραμματέας του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, Αθανάσιος Τσιάνος και ο δήμαρχος Βούλας, Βάρης, Βουλιαγμένης, Γρηγόρης Κωσταντέλλος. Χαιρετισμό απηύθυνε ο διευθυντής του ΙΜΕΤ, Ευάγγελος Μπεκιάρης.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ