Μια ισχυρή δόση χιούμορ «έβαλε» φέτος στα γλυκά της αλυσίδα ζαχαροπλαστείων της Θεσσαλονίκης γλυκαίνοντας, με τα …Anti Valentine είδη της, τους singles, τους πικραμένους και τους χωρισμένους, τους διωγμένους, αλλά και τους «ορκισμένους εχθρούς» της ημέρας του Αγίου Βαλεντίνου.
«Ζήτω το Αντιβαλεντίν», είναι το μήνυμα των ζαχαροπλαστείων, έτσι για να γελάσει το χειλάκι μας και να φωτιστεί η …μαύρη μαυρίλα που έφερε η πανδημία. Τα είδη Anti Valentine δεν είναι τίποτα άλλο από τα γλυκά που όλοι ξέρουμε, κάποια από τα οποία έχουν ιστορία 45 χρόνων. Η πρωτοτυπία τους έγκειται στο ότι συνοδεύονται από ένα μήνυμα που «κρύβουν» και το οποίο μπορεί να ανακαλύψει κανείς μπαίνοντας στην ιστοσελίδα των ζαχαροπλαστείων.
Για τους χωρισμένους ενδείκνυται ένα …κουτάκι μνημοσύνου, που έχει μέσα ό,τι επιθυμεί η ψυχή του ανθρώπου (πέντε διαφορετικά είδη αλμυρά και γλυκά καθώς και μια σοκολατένια ελίτσα). Το μήνυμα που κρύβει λέει: «η αγάπη μας πέθανε μια μέρα»! Το πιο κατάλληλο γλυκό για τους απατημένους φαίνεται να είναι ένα τρίγωνο Πανοράματος με το μήνυμα «αποχωρώ απ' αυτό το τρίγωνο», ενώ στους «διωγμένους» από μια σχέση ταιριάζει μια πάστα παπουτσάκι που στέλνει το μήνυμα: «το παπουτσάκι σου και δρόμο». Τα μηνύματα δεν περιορίζονται μόνο σ' αυτά, όμως τα υπόλοιπα ας μην τα αποκαλύψουμε για να μη χαλάσει η έκπληξη!
Δεν θα μπορούσαν όμως να λείπουν και τα είδη Valentine γι' αυτούς που είναι λάτρεις του Αγίου Βαλεντίνου. Κι αυτά με χιούμορ! «Έχεις μήνυμα. Στου Αγίου Βαλεντίνου αφιερώνουμε», λοιπόν… «Αν είναι η σοκολάτα αμαρτία θα βγω και θα τη φάω με λατρεία», είναι το μήνυμα που συνοδεύει μια τούρτα σοκολατίνα που προορίζεται για ερωτευμένους.
Εναλλακτικά, η ίδια τούρτα με το μήνυμα «Η αγάπη μας αμαρτωλή όσο μια σοκολατίνα» απευθύνεται στα …παράνομα ζευγάρια. Για τους εορτάζοντες την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου υπάρχει το αντίστοιχο με το Anti Valentine κουτάκι μνημοσύνου, μόνο που αυτό περιέχει brownies με σοκολάτα και ζαχαρωτές καρδούλες και το μήνυμα: «Τα κομμάτια της καρδιάς μου σου ανήκουν. Sugar και brownies να γίνομαι μαζί σου, θυμήσου όμως πόσα έφαγες, θυμήσου».
Πώς προέκυψε η ιδέα για τα Anti Valentine προϊόντα
Όπως ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η διευθύντρια μάρκετινγκ και πωλήσεων του ζαχαροπλαστείου, Νίκη Βαγγέλη, η ιδέα για τα Anti Valentine προϊόντα προέκυψε από το ότι υπάρχει πολύς κόσμος που δεν γιορτάζει την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου είτε επειδή είναι μόνος του είτε επειδή δεν έχει κάποιον έρωτα στη ζωή του, είτε επειδή αντιτίθεται σε αυτή τη γιορτή.
«Εμείς θελήσαμε φέτος να δώσουμε έναν χιουμοριστικό τόνο γιατί το χιούμορ το έχει ανάγκη ο κόσμος καθώς κλείνει σχεδόν ένας χρόνος από την έναρξη της πανδημίας και οι άνθρωποι βρίσκονται σε μια δύσκολη κατάσταση γιατί δεν μπορούν να δουν τους δικούς τους και να τους αγκαλιάσουν. Ετσι σκεφτήκαμε μαζί με την κατηγορία Valentine να βάλουμε και το Anti Valentine στα προϊόντα μας και να κάνουμε και κάτι χιουμοριστικό. Όλα τα γλυκά που βλέπετε στην κατηγορία αυτή είναι κλασικά γλυκά, όπως είναι το "παπουτσάκι" και η "μαρκησία", που είναι μια πάστα που υπάρχει εδώ και 45 χρόνια, όσα δηλαδή και τα χρόνια λειτουργίας του ζαχαροπλαστείου. Σκεφτήκαμε να κάνουμε ένα λογοπαίγνιο μ' αυτά τα γλυκά και να περάσουμε χιουμοριστικά μηνύματα γι' αυτούς που δεν είναι ερωτευμένοι ή που είναι μόνοι», προσθέτει η κ. Βαγγέλη.
Όπως εξηγεί, μπορεί κάποιος να παραγγείλει ένα γλυκό και μέσω της παραγγελίας του να στείλει επώνυμα ή ανώνυμα ένα χιουμοριστικό μήνυμα σε κάποιον φίλο ή φίλη ή κάποιο άλλο άτομο. Το μήνυμα μπορεί να είναι κάποιο απ' αυτά που υπάρχουν στο site του ζαχαροπλαστείου ή να είναι κάποιο δικό του.
«Ο παραλήπτης θα βρει πάνω στο κουτί ένα μαύρο αυτοκόλλητο στην "Anti Valentine" συσκευασία που θα τον παραπέμπει στην ιστοσελίδα μας, όπου θα μπορέσει να δει το μήνυμα. Αντίστοιχα είναι και τα προϊόντα της κατηγορίας Valentine, στα οποία βάζουμε ένα κόκκινο αυτοκόλλητο, που με τον ίδιο τρόπο τον παραπέμπει να δει το μήνυμα που συνοδεύει το γλυκό», πρόσθεσε η κ. Βαγγέλη.
Οι τιμές των προϊόντων και των δύο κατηγοριών κυμαίνονται από 2,5 ευρώ έως και 18 και μπορεί κανείς να τα παραγγείλει και να τα στείλει σε κάποιον/α πληρώνοντας επιπλέον τα έξοδα αποστολής ή μπορεί να τα παραγγείλει και ο παραλήπτης να πάει και να τα παραλάβει από κάποιο από τα 10 ζαχαροπλαστεία της αλυσίδας που υπάρχουν σε διάφορες περιοχές της Θεσσαλονίκης.