Στη Γερμανία, την πρώτη σε αφίξεις χώρα για τη Θεσσαλονίκη το 2022, προβαλλόταν για ένα 24ωρο, καθ’ όλη τη διάρκεια της Παγκόσμιας Ημέρας Τουρισμού, η νέα διαφημιστική παραγωγή του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης με τίτλο «Treat yourself with…Thessaloniki».
Το SonneklarTV εκπέμπει σε 38,1 εκατομμύρια νοικοκυριά στη Γερμανία, με μέσο όρο θεατών ανά μέρα τα 2,08 εκατομμύρια. Οι θεατές του γερμανικού καναλιού είναι μεταξύ 41 και 60 ετών, όπου το 22% είναι γιατροί, ελεύθεροι επαγγελματίες και επιχειρηματίες και παρακολούθησαν το σποτ με τίτλο «Treat yourself with…Thessaloniki».
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΤΘ δεδομένου ότι ο συγκεκριμένος τηλεοπτικός σταθμός είναι θεματικός σε σχέση με τον τουρισμό, κολοσσοί του τουριστικού κλάδου τον επιλέγουν για να προβάλουν τα σποτ τους και είναι ιδιαίτερα σημαντικό ότι η Θεσσαλονίκη κατάφερε ως πόλη να βρει το δικό της τηλεοπτικό «slot» σε μία τόσο ιδιαίτερη ημέρα. Δείτε το σποτ για τη Θεσσαλονικη