Οι Πολωνοί βρίσκονται στις πρώτες πέντε εθνικότητες τουριστών που επισκέπτονται τη Θεσσαλονίκη τους θερινούς μήνες σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία του αεροδρoμίου Μακεδονία ενώ τους χειμερινούς μήνες πέφτουν κάτω από τη δεκάδα.
Τα παραπάνω ανέφερε η Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου, με αφορμή τη συμμετοχή του Οργανισμού στη διοργάνωση «Greek – Polish tourism and gastronomy workshop» που πραγματοποιήθηκε στη Βαρσοβία.
Ο στόχος της ελληνικής συμμετοχής
Στόχος της συμμετοχής αυτής ήταν η προώθηση της Θεσσαλονίκης ως τουριστικού και γαστρονομικού προορισμού στην αγορά της Πολωνίας προκειμένου οι Πολωνοί τουρίστες να επιλέγουν την πόλη ως προορισμό σε όλη τη διάρκεια του χρόνου.
«Οι συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο υλοποίησης της επικοινωνιακής στρατηγικής για την προβολή της Θεσσαλονίκης, εντάσσονται στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων στην Πολωνική τουριστική αγορά» υπογράμμισε η κ. Πατουλίδου.
Το 4ο Greek Tourism & Gastronomy Workshop διοργανώθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, της Πρεσβείας της Ελλάδας και του γραφείου εξωτερικού του ΕΟΤ στη Βαρσοβία.
Χαιρετισμό στην εναρκτήρια εκδήλωση απηύθυνε η Πρέσβης της Ελλάδας στην Πολωνία Νίκη Καμπά, η οποία επεσήμανε τη δυναμική του ελληνικού τουρισμού.
«Μεγάλη ανάπτυξη της πολωνικής τουριστικής αγοράς στην Ελλάδα»
Η προϊσταμένη του γραφείου του ΕΟΤ Πολωνίας Νικολέτα Νικολοπούλου τόνισε τη μεγάλη ανάπτυξη της πολωνικής τουριστικής αγοράς στην Ελλάδα, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2023 ταξίδεψαν στην χώρα μας 1.05 εκατομμύρια Πολωνοί σπάζοντας το ρεκόρ του 2019.
Την παρουσίαση του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης πρόβαλε η ηλεκτρονική τουριστική εφημερίδα Rzeczpospolita τονίζοντας πως η Θεσσαλονίκη τροφοδοτείται από την ενέργεια 100.000 φοιτητών που την μετατρέπουν σε μία ιδιαίτερα ζωντανή πόλη που μπορεί να προσφέρει μοναδικές εμπειρίες στους επισκέπτες της.
Ταυτόχρονα αποτελεί βάση για εκδρομές σε κοντινούς προορισμούς όπως είναι ο Όλυμπος και η Χαλκιδική. Οι συμμετέχοντες παρέλαβαν προωθητικό υλικό της Θεσσαλονίκης (ηλεκτρονικό και έντυπο) που δημιούργησε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης στην πολωνική γλώσσα.
ΑΠΕ-ΜΠΕ