Από την Πέμπτη 1/10 έως και τις 31/12 θα έχουν τη δυνατότητα να καταθέτουν αιτήσεις για την ανανέωση των καρτών στάθμευσης οι μόνιμοι κάτοικοι του κέντρου και της Άνω Πόλης στη Θεσσαλονίκη, ώστε να έχουν το δικαίωμα να παρκάρουν δωρεάν στις προβλεπόμενες θέσεις, στο πλαίσιο εφαρμογής του μέτρου της ελεγχόμενης στάθμευσης.
Ο δήμος Θεσσαλονίκης προτρέπει τους μόνιμους κατοίκους της Α’ και Γ’ δημοτικής κοινότητας που επιθυμούν να ανανεώσουν τις κάρτες στάθμευσης για το έτος 2021 να το πράξουν ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας www.thesi.gr, ώστε να αποφεύγονται οι άσκοπες μετακινήσεις και το ενδεχόμενο συγχρωτισμού στις δημοτικές υπηρεσίες λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.
'Οπως ανέφερε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο αντιδήμαρχος Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Μεταναστευτικής Πολιτικής, Γιώργος Αβαρλής, υπολογίζεται πως περίπου 4.700 πολίτες που ζουν στο κέντρο της Θεσσαλονίκης θα καταθέσουν αιτήσεις για την ανανέωση των καρτών στάθμευσης για το 2021 και άλλοι 1.700 που κατοικούν στην 'Ανω Πόλη.
«Απλή και εύκολη η διαδικασία»
Κάθε ενδιαφερόμενος, αφού καταθέσει την αίτησή του ηλεκτρονικά στο www.thesi.gr, θα ενημερώνεται μέσω e-mail και με γραπτό μήνυμα στο κινητό του για την πορεία ολοκλήρωσης όλης της διαδικασίας που αφορά την ανανέωση της κάρτας μόνιμου κατοίκου.
Επίσης, δεν θα χρειαστεί οι πολίτες να μεταβούν στις δημοτικές υπηρεσίες, για να παραλάβουν νέα κάρτα, αφού με την ολοκλήρωση της διαδικασίας της ανανέωσης θα είναι σε ισχύ η ίδια κάρτα στάθμευσης μονίμου κατοίκου (αυτοκόλλητο) την οποία χρησιμοποιούν και σήμερα.
«Είναι πολύ απλή η διαδικασία και μπορεί να γίνει ηλεκτρονικά», προσθέτει ο κ. Αβαρλής, συμβουλεύοντας τους ενοικιαστές των παραπάνω περιοχών να φροντίσουν ώστε το μισθωτήριο συμβόλαιο να καλύπτει χρονικά όλη τη χρονιά και όχι ορισμένους μήνες του 2021.
Σημειώνεται ότι χορηγείται μόνο μία κάρτα στάθμευσης μόνιμου κατοίκου ανά κύρια κατοικία, την οποία δικαιούνται οι κάτοχοι επιβατικών ιδιωτικής χρήσης. Η άδεια κυκλοφορίας του οχήματος και το δίπλωμα οδήγησης θα πρέπει να αναγράφουν το όνομα του ιδιοκτήτη ή του μισθωτή της κύριας κατοικίας.
Σε περίπτωση αδυναμίας πραγματοποίησης της αίτησης με ηλεκτρονικό τρόπο υπάρχει η δυνατότητα εξυπηρέτησης από τις αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου: για την Α’ δημοτική κοινότητα (πλην των κατοίκων της περιοχής των Σαράντα Εκκλησιών) στο κεντρικό κτίριο του δημαρχιακού μεγάρου και για την Γ’ δημοτική κοινότητα στο κτίριο της οδού Θεοφίλου 25, Άνω Πόλη.