Σοκ στο πανελλήνιο προκάλεσαν οι διάλογοι μεταξύ σιδηροδρομικών που ήρθαν στο φως μετά τη φονική σύγκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη, όπου γίνεται λόγος για γυναίκες, σεξουαλικές επιδόσεις, σουβλάκια και χοντροκομμένα αστεία.
Οι διάλογοι αυτοί γίνονται μάλιστα εν ώρα υπηρεσίας και αποκαλύπτουν πολλά για τους πρωταγωνιστές, λίγο πριν το πολύνεκρο δυστύχημα στα Τέμπη.
Ένας εκ των συμμετεχόντων στους διαλόγους μιλάει για υποκλοπή, προαναγγέλλει ότι θα κινηθεί νομικά και δηλώνει πως «οι συνομιλίες που μας ενδιαφέρουν είναι τι έκανε αυτός ο άσχετος σταθμάρχης».
«Οι διάλογοι ήταν υποκλοπή»
Ειδικότερα, στο ηχητικό ντοκουμέντο όπου ακούγεται η συνομιλία για τα σουβλάκια ένας εκ των συμμετεχόντων είναι ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας 56, ο οποίος μιλάει με τον σταθμάρχη του περιφερειακού σταθμού. Ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας 56, μιλώντας στον ΑΝΤ1, παραδέχτηκε ότι είναι αυτός που ακούγεται στη συγκεκριμένη συνομιλία. Όπως είπε, η συνομιλία δεν είναι μέσω ασυρμάτου, αλλά ο ίδιος παίρνει από το κινητό του στο σταθερό τηλέφωνο του σταθμάρχη. Κάνει λόγο, μεταξύ άλλων, για υποκλοπή της συνομιλίας και προανήγγειλε ότι θα κινηθεί νομικά.
Υποστήριξε πως πήρε από το κινητό του τηλέφωνο στον σταθμό και ζήτησε ένα τηλέφωνο για delivery, καθώς, όπως ανέφερε, ο ίδιος μαζί με ακόμα έναν συνάδελφό του ήταν νηστικοί όλη την ημέρα. Είπε, ακόμα, ότι «οι συνομιλίες που μας ενδιαφέρουν είναι τι έκανε αυτός ο άσχετος σταθμάρχης», ενώ αναρωτήθηκε γιατί δεν βγάζουν τη συνομιλία, στην οποία, όπως υποστήριξε, πήγε στα Τέμπη και έσωσε ανθρώπους. Παράλληλα, ο μηχανοδηγός υποστήριξε ότι πριν γίνει το δυστύχημα με το Intercity 62 αποσόβησαν και άλλη σύγκρουση.
«Η συνομιλία ήταν την ημέρα του δυστυχήματος αλλά πολύ νωρίτερα»
Στη συνέχεια στην εκπομπή του ΑΝΤ1 παρουσιάστηκε το ηχητικό ντοκουμέντο όπου ο περιφερειακός σταθμάρχης ακούγεται με τον συνομιλητή του να μιλάει για σεξ, κάνοντας αστεία.
Όπως είπε ο περιφερειακός σταθμάρχης στο ίδιο μέσο, κάνουν αστεία μεταξύ τους γιατί γνωρίζονται χρόνια και υπάρχει οικειότητα, ενώ, όπως υποστήριξε, η συνομιλία έγινε σε φάση που δεν υπήρχε φόρτος εργασίας.
Ανέφερε, ωστόσο, ότι η συνομιλία ήταν εν ώρα εργασίας, την ημέρα του δυστυχήματος αλλά πολύ νωρίτερα.
Ο περιφερειακός σταθμάρχης ανέφερε, ακόμα, ότι υπάρχουν ελλείψεις, «φωνάζουμε χρόνια ότι χρειάζεται προσωπικό» και πρόσθεσε πως έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης ο σταθμάρχης «αλλά είναι άπειρος». Σχετικά με τον σταθμάρχη που φέρεται να έφυγε νωρίτερα από τη θέση του το μοιραίο βράδυ, είπε ότι δεν είναι άμοιρος ευθυνών, «αλλά μην του ρίξουμε όλη την ευθύνη επάνω του».