Τέμπη-αποκάλυψη: Ο μοιραίος σταθμάρχης είχε χρησιμοποιήσει την τηλεδιοίκηση επί 4 βράδια πριν από το δυστύχημα - iefimerida.gr

Τέμπη-αποκάλυψη: Ο μοιραίος σταθμάρχης είχε χρησιμοποιήσει την τηλεδιοίκηση επί 4 βράδια πριν από το δυστύχημα

Η φονική σύγκρουση τρένων στα Τέμπη
Η φονική σύγκρουση τρένων στα Τέμπη / Φωτογραφία: AP Photo/Vaggelis Kousioras
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Τον τοπικό πίνακα τηλεδιοίκησης στον σταθμό της Λάρισας φαίνεται ότι χρησιμοποιούσε επί τέσσερις ημέρες ο μοιραίος σταθμάρχης, παρά τους ισχυρισμούς του ενώπιον της Δικαιοσύνης.

Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ αποκάλυψε έγγραφα που καταγράφουν τις κινήσεις από την κονσόλα που βρίσκεται στο σταθμαρχείο της Λάρισας και ελέγχεται η κυκλοφορία σε κοντινή απόσταση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το βαρδιόχαρτο δείχνει ότι τις περισσότερες ημέρες του Μαρτίου ο μοιραίος σταθμάρχης εργαζόταν στην Καλαμπάκα, που είχε σχεδόν μηδενική κίνηση. Για δύο ημέρες κάνει τη μαθητεία του στον σταθμό της Λάρισας και για τις πέντε τελευταίες νύχτες αναλαμβάνει νυχτερινές βάρδιες.

Στο έγγραφο αποκαλύπτονται οι κινήσεις που έκανε ο σταθμάρχης την 24η Φεβρουαρίου προς 25η Φεβρουαρίου, όταν και προχώρησε σε 13 κινήσεις. Αυτές έγιναν από τη μοιραία κονσόλα, και τουλάχιστον οι τέσσερις από αυτές ήταν με αυτόματη χάραξη. Τεχνικοί του ΟΣΕ εξηγούν ότι επειδή αυτές οι κινήσεις διαρκούν μερικά δευτερόλεπτα, τότε σημαίνει ότι γίνονται με αυτόματη χάραξη.

Στην επόμενη βάρδια, 25 προς 26/2, ο σταθμάρχης κάνει 18 κινήσεις, που αφορούν τον Μεζούρλο -τον σταθμό εισόδου στη Λάρισα-, την Αθήνα, τον Βόλο και τη Θεσσαλονίκη.

Εν συνεχεία, 26 προς 27 Φεβρουαρίου, ο μοιραίος σταθμάρχης κάνει 23 κινήσεις, εκ των οποίων οι πέντε είναι αυτόματης χάραξης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το βράδυ της τραγωδίας στα Τέμπη, τον χειρισμό της κονσόλας είχε ο έμπειρος σταθμάρχης όσο βρισκόταν στο σταθμαρχείο της Λάρισας. Το μηχάνημα καταγράφει ότι από 22:50 έως και 01:39 μετά τα μεσάνυχτα έγιναν συγκεκριμένες κινήσεις.

Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, πρόκειται για κινήσεις που έγιναν μέχρι την ώρα που ήταν ο έμπειρος σταθμάρχης στο σταθμαρχείο, δηλαδή περί 22:12. Κατόπιν, δεν υπάρχει καμία κίνηση, με το ρεπορτάζ να αναφέρει χαρακτηριστικά ότι ο μοιραίος σταθμάρχης φαίνεται ότι δεν ασχολήθηκε καθόλου με την κονσόλα χειρισμού. Συγκεκριμένα, το μηχάνημα χρησιμοποιείται ώρα 01:39, δηλαδή δυόμισι ώρες μετά το δυστύχημα στα Τέμπη.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ