Τον τοπικό πίνακα τηλεδιοίκησης στον σταθμό της Λάρισας φαίνεται ότι χρησιμοποιούσε επί τέσσερις ημέρες ο μοιραίος σταθμάρχης, παρά τους ισχυρισμούς του ενώπιον της Δικαιοσύνης.
Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ αποκάλυψε έγγραφα που καταγράφουν τις κινήσεις από την κονσόλα που βρίσκεται στο σταθμαρχείο της Λάρισας και ελέγχεται η κυκλοφορία σε κοντινή απόσταση.
Το βαρδιόχαρτο δείχνει ότι τις περισσότερες ημέρες του Μαρτίου ο μοιραίος σταθμάρχης εργαζόταν στην Καλαμπάκα, που είχε σχεδόν μηδενική κίνηση. Για δύο ημέρες κάνει τη μαθητεία του στον σταθμό της Λάρισας και για τις πέντε τελευταίες νύχτες αναλαμβάνει νυχτερινές βάρδιες.
Στο έγγραφο αποκαλύπτονται οι κινήσεις που έκανε ο σταθμάρχης την 24η Φεβρουαρίου προς 25η Φεβρουαρίου, όταν και προχώρησε σε 13 κινήσεις. Αυτές έγιναν από τη μοιραία κονσόλα, και τουλάχιστον οι τέσσερις από αυτές ήταν με αυτόματη χάραξη. Τεχνικοί του ΟΣΕ εξηγούν ότι επειδή αυτές οι κινήσεις διαρκούν μερικά δευτερόλεπτα, τότε σημαίνει ότι γίνονται με αυτόματη χάραξη.
Στην επόμενη βάρδια, 25 προς 26/2, ο σταθμάρχης κάνει 18 κινήσεις, που αφορούν τον Μεζούρλο -τον σταθμό εισόδου στη Λάρισα-, την Αθήνα, τον Βόλο και τη Θεσσαλονίκη.
Εν συνεχεία, 26 προς 27 Φεβρουαρίου, ο μοιραίος σταθμάρχης κάνει 23 κινήσεις, εκ των οποίων οι πέντε είναι αυτόματης χάραξης.
Το βράδυ της τραγωδίας στα Τέμπη, τον χειρισμό της κονσόλας είχε ο έμπειρος σταθμάρχης όσο βρισκόταν στο σταθμαρχείο της Λάρισας. Το μηχάνημα καταγράφει ότι από 22:50 έως και 01:39 μετά τα μεσάνυχτα έγιναν συγκεκριμένες κινήσεις.
Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, πρόκειται για κινήσεις που έγιναν μέχρι την ώρα που ήταν ο έμπειρος σταθμάρχης στο σταθμαρχείο, δηλαδή περί 22:12. Κατόπιν, δεν υπάρχει καμία κίνηση, με το ρεπορτάζ να αναφέρει χαρακτηριστικά ότι ο μοιραίος σταθμάρχης φαίνεται ότι δεν ασχολήθηκε καθόλου με την κονσόλα χειρισμού. Συγκεκριμένα, το μηχάνημα χρησιμοποιείται ώρα 01:39, δηλαδή δυόμισι ώρες μετά το δυστύχημα στα Τέμπη.