Ταχιάος για τη σήραγγα των 160 μέτρων του μετρό: Άλλαξε η μέθοδος, δεν πρόκειται για λάθος, θα γίνει ΕΔΕ - iefimerida.gr

Ταχιάος για τη σήραγγα των 160 μέτρων του μετρό: Άλλαξε η μέθοδος, δεν πρόκειται για λάθος, θα γίνει ΕΔΕ

Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος
Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, αναφέρθηκε στο θέμα με τη διάνοιξη σήραγγας 160 μέτρων εκτός μελέτης στη γραμμή 4 του μετρό.

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο κ. Ταχιάος έκανε λόγο για αλλαγή στη μέθοδο, διευκρινίζοντας πως δεν πρόκειται για λάθος, ενώ τόνισε πως η σήραγγα αυτή έπρεπε να γίνει, καθώς είναι κομμάτι του έργου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Μιλάμε για μια σήραγγα η οποία ούτως ή άλλως έπρεπε να κατασκευαστεί. Κάτω από την οδό Κατεχάκη υπάρχει μια πολύ μεγάλη σήραγγα, η οποία θα χρησιμοποιηθεί κατά κάποιον τρόπο και ως αμαξοστάσιο, αλλά και ως χώρος ελαφράς συντήρησης των συρμών της γραμμής 4», ανέφερε χαρακτηριστικά και προσέθεσε: «Αυτή λοιπόν η σήραγγα κατασκευάζεται με άλλη μέθοδο, όχι με μετροπόντικα, αλλά με τη νέα αυστριακή. Ο ανάδοχος της κατασκευής είχε υποβάλει μια μελέτη και προέβλεπε μια μεθοδολογία που θα έπρεπε να ανοίγει αυτή τη σήραγγα σε βήματα των 10 μέτρων. Αντί αυτού, πήγε και άνοιξε το μισό πάνω ημικύκλιο της σήραγγας σε ένα μήκος 160 μέτρων. Άλλαξε τη μεθοδολογία».

Η σήραγγα αυτή έπρεπε να γίνει, είναι κομμάτι του έργου -Θα γίνει ΕΔΕ

Ερωτηθείς αν αυτή η αλλαγή έγινε από λάθος, ο κ. Ταχιάος απάντησε: «Προφανώς όχι από λάθος. Δεν δικαιολογείται λάθος σε μια εταιρεία 7ης τάξεως. Δεν θα το ερμηνεύσω, αυτό είναι ζήτημα της "Ελληνικό Μετρό". Η σήραγγα αυτή έπρεπε να γίνει, είναι κομμάτι του έργου, αυτό που άλλαξε ήταν η μέθοδος».

Για το αν η «Ελληνικό Μετρό» έβαλε την περιοχή σε κίνδυνο καθίζησης, διευκρίνισε ότι η εταιρεία δεν είχε στα χέρια της μελέτη που να επιβεβαιώνει ότι πράγματι αυτή η μέθοδος είναι ασφαλής. Αυτός είναι κι ο λόγος για τον οποίο κράτησε μια αλληλογραφία με τον ανάδοχο. «Προφανώς υπάρχει μια ολιγωρία των υπαλλήλων της "Ελληνικό Μετρό", οι οποίοι δεν ενημέρωσαν εγκαίρως τη διευθύνουσα υπηρεσία για την αλλαγή της μεθόδου. Το γιατί έγινε αυτό, δεν μπορώ να το εξηγήσω, γι' αυτό και θα γίνει ΕΔΕ και θα υπάρξουν κυρώσεις».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Οι υποδομές παρακολουθούνται σε καθημερινή βάση διαρκώς. Υπάρχουν σταθμοί οι οποίοι παρακολουθούν συγκεκριμένα σημεία και υπολογίζουν τις καθιζήσεις. Αυτό που έλεγε το έγγραφο της "Ελληνικό Μετρό" είναι ότι μπορεί να υπάρξουν μικρές καθιζήσεις αν η μέθοδος αυτή δεν είναι σωστή. Αποδεικνύεται ότι δεν έχει υπάρξει όμως καμία καθίζηση. Δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος, ούτε για τα νοσοκομεία, ούτε για τον δρόμο. Μιλάμε για μια σήραγγα, η οροφή της οποίας είναι σε βάθος άνω των 20 μέτρων».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ