Έξι χρόνια από την τελευταία φορά που το μουσικό θέμα των Calexico ,το χαρακτηριστικό σήμα των «Πρωταγωνιστών» ακούστηκε για τελευταία φορά στην Ελληνική τηλεόραση , ο Σταύρος Θεοδωράκης επιστρέφει στα γνώριμα δημοσιογραφικά μονοπάτια.
Την Κυριακή 8 Μαρτίου, Ημέρα της Γυναίκας, βγαίνουν τελικά στον «αέρα» τα podcast, με την υπογραφή του και τη συνεργασία της Κατερίνας Μπακογιάννη - η οποία ειδικεύεται 15 χρόνια στα podcast - του Παύλου Τσίμα, της Νίκης Λυμπεράκη και του σκηνοθέτη των Άγριων Μελισσών Λευτέρη Χαρίτου. Τα podcast – ηχητικά ντοκιμαντέρ θα μπορούσαν να ειπωθούν στα ελληνικά – είναι το νέο διαδικτυακό μέσο, που γνωρίζει μεγάλες δόξες στην βόρεια Ευρώπη στην Βόρεια Αμερική αλλά και στην Νότια Κορέα των «Παράσιτων».
Με σύνθημα «το καλό να ακούγεται»
Στην αρχική ομάδα έχουν προστεθεί άλλοι 20 δημοσιογράφοι, συγγραφείς και ηθοποιοί ανάμεσα στους οποίους η Μαρία Σολωμού, ο Χρήστος Φερεντίνος, ο Χρήστος Χωμενίδης, ο Βασίλης Σκουντής, ο Μιχάλης Κεφαλογιάννης, η Μάγια Τσόκλη, η Αθηναίς Νέγκα, η Κορίνα Βρούσια, ο Σπύρος Μάλλης και ο σεφ Αλέξανδρος Παπανδρέου.
«Το καλό να ακούγεται» είναι η φράση που θα συνοδεύει τα podcast τους ενώ τις επόμενες ημέρες αναμένεται να εκδηλωθεί και μια πρωτότυπη ιντερνετική καμπάνια υπό τον τίτλο «Άργησαν αλλά ήρθαν!».
Τα podcast θα μεταδίδονται από τις ιντερνετικές πλατφόρμες Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts αλλά θα μπορεί κανείς να τα βρίσκει συγκεντρωμένα στο site pod.gr το οποίο θα φιλοξενεί αποκλειστικά και μόνο podcast.
Ιδιαίτερη σημασία έχει δοθεί στην μουσική επένδυση των podcast την οποία έχει αναλάβει ο συνθέτης Χρήστος Σούμκας και η έμπειρη ραδιοφωνική παραγωγός Έλενα Δημητράκη.
Είπε όχι για τους «Πρωταγωνιστές»
Το στοίχημα για όλους είναι πολύ μεγάλο, ιδιαίτερα δε για τον Σταύρο Θεοδωράκη που μετά την έξοδό του από την πολιτική αρνήθηκε πολλές τηλεοπτικές προτάσεις που αφορούσαν κυρίως - αλλά όχι μόνο - την αναβίωση των τηλεοπτικών Πρωταγωνιστών. «Στόχος μας είναι να μάθουμε στους Έλληνες να ακούνε podcast», έλεγε πρόσφατα σε δημοσιογραφική παρέα ο Σταύρος Θεοδωράκης, προσθέτοντας . «Αν τα καταφέρουμε τότε ένας νέος τρόπος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας θα γεννηθεί». Στο νέο εγχείρημα , κατά την προσφιλή τακτική του Σταύρου Θεοδωράκη μέτοχοι είναι οι ίδιοι οι δημοσιογράφοι που έχουν και ρόλο επιχειρηματία.