Τι ισχυρίστηκε ο σταθμάρχης στην ανακρίτρια, νέες πληροφορίες -Τι είπε για το κλειδί και τον πίνακα - iefimerida.gr

Τι ισχυρίστηκε ο σταθμάρχης στην ανακρίτρια, νέες πληροφορίες -Τι είπε για το κλειδί και τον πίνακα

Ο μοιραίος πίνακας του σταθμαρχείου Λάρισας , όπου έγινε το λάθος που οδήγησε στο δυστύχημα στα Τέμπη
Ο μοιραίος πίνακας του Σταθμαρχείου Λάρισας

Το iefimerida φέρνει στο φως νέες πληροφορίες για τους ισχυρισμούς του σταθμάρχη στην ανακρίτρια Λάρισας σχετικά με το δυστύχημα στα Τέμπη.

Σύμφωνα με πληροφορίες του iefimerida, ο προφυλακισμένος σταθμάρχης φέρεται να είπε στις Αρχές για την πρόσληψή του: «Στις 7 Φεβρουαρίου του 1989 προσλήφθηκα στον ΟΣΕ. Σαν εργάτης στο τρενάκι του Πηλίου, και το 1990 ήρθα στον ΟΣΕ της Λάρισας στο τμήμα αποσκευών. Μέχρι 30-04 του 2011. Τότε καταργήθηκε το συγκεκριμένο τμήμα. Ξεκίνησα ως φορτωτής, στη συνέχεια ως ζυγιστής και για 6-7 χρόνια ήμουν επιστάτης. Το 2011 μετακινήθηκα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση της Λάρισας. Στις 06-07 του 2022 με την κινητικότητα πρώτου κύκλου επέστρεψα στον ΟΣΕ για να εργαστώ ως σταθμάρχης».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνέντευξη με... τηλεδιάσκεψη

Ο σταθμάρχης συνέχισε λέγοντας: «Ο ΟΣΕ ενέκρινε την αίτησή μου και πέρασα από προσωπική συνέντευξη. Η συνέντευξή μου έλαβε χώρα με τηλεδιάσκεψη ενώπιον τριμελούς επιτροπής που είχε ορίσει η διοίκηση του ΟΣΕ, περίπου τον Μάιο του 2022 και λογικά έχει καταγραφεί ώστε να γίνει απομαγνητοφώνηση αυτής. Δεν θυμάμαι τα ονόματα των μελών της επιτροπής, σίγουρα όμως θα βρίσκονται στα αρχεία της διοίκησης και λογικά θα είναι αναρτημένα στη Διαύγεια».

«Δεν θυμάμαι τι έγινε»

«Δεν μπορώ να συνειδητοποιήσω πώς έγινε το συμβάν, δεν θυμάμαι τι έγινε. Εγώ είχα δει στον πίνακα ότι όταν γύρισα τα κλειδιά, που μπήκε το 2597, οι λυχνίες ήταν λευκές σταθερά. Αυτό που μπορώ να εικάσω είναι ότι το κλειδί κούμπωσε στιγμιαία και στη συνέχεια ξεκούμπωσε και γύρισε στην παρακαμπτήριο, δίχως όμως να αλλάξουν οι λυχνίες στον πίνακα. Κάποια στιγμή τον Νοέμβριο ή τον Δεκέμβριο είχα ακούσει ότι το κλειδί 101Β δεν γυρνούσε ηλεκτρικά και ο κλειδούχος πήγαινε και το γυρνούσε χειροκίνητα. Το κούμπωνε και μόλις γυρνούσε την πλάτη του γυρνούσε από μόνο του. Η λυχνία στον πίνακα ελέγχου αναβόσβηνε συνέχεια. Δεν αντιλήφθηκα βλάβη στον πίνακα ελέγχου. Εάν έγινε κάτι τέτοιο, ήμουν απασχολημένος και δεν το πρόσεξα».

«Θέλω να ζητήσω συγγνώμη»

Τέλος, ο σταθμάρχης, σύμφωνα με πληροφορίες του iefimerida, φέρεται να είπε: «Όταν βγουν τα πορίσματα και γίνουν οι απομαγνητοφωνήσεις των συνομιλιών και ξεκαθαρίσει η υπόθεση, θα αναλάβω την όποια ευθύνη σεβόμενος τα θύματα. Εκείνο που είναι βέβαιο είναι ότι στο τραγικό αυτό δυστύχημα έπαιξαν σημαντικό ρόλο οι ελλείψεις υποδομών και η παλαιωμένη κατάσταση του συστήματος. Ελπίζω η έρευνα της Δικαιοσύνης να καταδείξει τα πραγματικά αίτια της τραγωδίας προκειμένου να αποδοθεί στον καθέναν η ευθύνη που του αναλογεί. Θέλω να ζητήσω συγγνώμη από τους συγγενείς των θυμάτων για αυτό το συγκλονιστικό δυστύχημα».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ