Σταϊκούρας: Η Νέα Αττική Οδός είναι πραγματικότητα -Άμεσα οφέλη για οικονομία, κοινωνία και θέσεις εργασίας - iefimerida.gr

Σταϊκούρας: Η Νέα Αττική Οδός είναι πραγματικότητα -Άμεσα οφέλη για οικονομία, κοινωνία και θέσεις εργασίας

Ο Χρήστος Σταϊκούρας /
Ο Χρήστος Σταϊκούρας / Intime News
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας αναφέρθηκε στα οφέλη που προκύπτουν από τη νέα σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού.

Οπως τόνισε ο κ. Σταϊκούρας «εδώ και μία μέρα, η Αττική Οδός συνεχίζει να λειτουργεί, με επιτυχία, υπό νέο Παραχωρησιούχο. Το εγχείρημα ήταν εξαιρετικά δύσκολο, περίπλοκο και πρωτόγνωρο, με πολλές οικονομικές, νομικές, νομοθετικές, επιχειρησιακές και λειτουργικές πτυχές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μάλιστα ο υπουργός συμπλήρωσε πως «η πρώτη φορά στην Ελλάδα που έχουμε αλλαγή Παραχωρησιούχου σε εν λειτουργία αυτοκινητόδρομο. Σήμερα η Νέα Αττική Οδός είναι γεγονός και πραγματικότητα.Για να επιτευχθεί αυτό, που για πολλούς ήταν εξαιρετικά δύσκολο έως αδύνατο, εργάστηκαν πολλοί, μεθοδικά, αθόρυβα και συστηματικά και, όπως αποδεικνύεται, αποτελεσματικά».

Ο κ. Σταϊκούρας πρόσθεσε «γι’ αυτό τον λόγο, θέλω να ευχαριστήσω τους δύο Παραχωρησιούχους για τη συνεργασία μεταξύ τους, καθώς και με το Υπουργείο.
Θέλω να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου, τις υπηρεσίες του Υπουργείου, το ΤΑΙΠΕΔ και τους Συμβούλους για την πολύτιμη βοήθειά τους.
Τέλος, θέλω να ευχαριστήσω τους συναδέλφους Βουλευτές, όλων των Κομμάτων, για τον εξαιρετικά γόνιμο και εποικοδομητικό διάλογο που είχαμε, επί ένα τριήμερο, στο Βουλή, κατά τη διάρκεια της συζήτησης για την Κύρωση της Σύμβασης Παραχώρησης».

Αμεσα οφέλη για την οικονομία, την κοινωνία και τις θέσεις εργασίας

«Από την επιτυχή έκβαση του εγχειρήματος, η ψύχραιμη αποτίμηση καταδεικνύει ότι τα άμεσα οφέλη για την οικονομία, την κοινωνία και τις θέσεις εργασίας είναι σημαντικά.
Την περασμένη Παρασκευή, το Ελληνικό Δημόσιο εισέπραξε 3,27 δισ. ευρώ, ενώ ο Παραχωρησιούχος θα αποδίδει, ετησίως, στο ΤΑΙΠΕΔ ποσοστό 9,3% (και όχι 7,5% που ήταν οι αρχικές εκτιμήσεις) επί των πάσης φύσεως εσόδων από την εκμετάλλευση του αυτοκινητοδρόμου.
Όλοι οι εργαζόμενοι παραμένουν στις θέσεις τους, αφού η Νέα Αττική Οδός διασφάλισε την εργασία τους».

Η μείωση στο αντίτιμο των διοδίων

Από χθες, επίσης, υπάρχουν και άμεσα οφέλη για τους πολίτες, τα οποία διαπιστώνουν κατά τις διελεύσεις τους.
• 1ον. Μείωση των διοδίων, από τα 2,8 στα 2,5 ευρώ.
• 2ον. Μόνιμη απαλλαγή, για πρώτη φορά στην ιστορία της Αττικής Οδού, από την καταβολή διοδίων σε επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης που ανήκουν κατά πλήρη ή μη κυριότητα σε άτομα με αναπηρία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Επιβεβαιώνεται, συνεπώς, ότι και στην Ελλάδα η συνεργασία του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα μπορεί να είναι ωφέλιμη και για τις δύο πλευρές.
Αυτό είναι σημαντικό για τους πολίτες, ιδιαίτερα τους πιο αδύναμους οικονομικά, οι οποίοι πρέπει να είναι στον πυρήνα της στόχευσης των πολιτικών μας.
Και αποδεικνύεται ότι μπορούμε να πετύχουμε πολλά, αν εργαστούμε, όλοι μας, με υπευθυνότητα και μεθοδικότητα», τονίζει ο κ. Σταϊκούρας.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ