Ερωτικά βοηθήματα και σέξι εσώρουχα επιλέγουν να προσφέρουν στο ταίρι τους οι Θεσσαλονικείς ως δώρα για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του thesstoday.gr.
Προτίμηση στο «κόκκινο» για τον Αγιο Βαλεντίνο
Η κίνηση στα sex shops στη Θεσσαλονίκη αυτές τις μέρες είναι ιδιαίτερα αυξημένη. Αναμένεται επιπλέον κορύφωση σήμερα Δευτέρα παραμονή της γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου καθώς και αύριο ανήμερα της 14ης Φεβρουαρίου. «Του Αγίου Βαλεντίνου έχουμε κάθε χρόνο μεγάλη κίνηση. Υπάρχει μια προτίμηση στα κόκκινα και σε πράγματα που αφορούν κυρίως ζευγάρια. Όσο περνάνε τα χρόνια ο κόσμος απελευθερώνεται όλο και περισσότερο. Υπάρχει βελτίωση όσον αφορά τα ταμπού», αναφέρει στο ThessToday.gr η Πωλίνα Μπετχαβά, ιδιοκτήτρια sex shop στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Όπως υπογραμμίζει, για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου οι περισσότεροι ψωνίζουν κυρίως ερωτικά βοηθήματα που μπορεί να τα χρησιμοποιήσει το ζευγάρι και λιγότερο αποκλειστικά για ατομική χρήση. Αυτές τις μέρες στο κατάστημά της έρχονται straight ζευγάρια και γκέι, ενώ ο μέσος όρος χρημάτων που ξοδεύουν για το δώρο του συντρόφου τους κυμαίνεται από 30 έως 50 ευρώ.
Μάλιστα όπως αναφέρει υπάρχουν επιλογές για όλα τα βαλάντια, με δωράκια που ξεκινούν από πέντε ευρώ και φτάνουν μέχρι τα 150. Σύμφωνα με την Πωλίνα Μπετχαβά, «οι Θεσσαλονικείς δίνουν λεφτά σε αυτό τον τομέα. Το τιμάνε το σπορ. Του Αγίου Βαλεντίνου παίρνουν πράγματα για να δοκιμάσουν κάτι καινούριο μεταξύ τους. Υπάρχει μεγαλύτερη τάση για πειραματισμό. Υπάρχουν βέβαια πολλές επιλογές και μεγάλη ποικιλία. Έχουμε δώρα που μπορεί να φτάσουν και τα 150 ευρώ. Στο κατάστημα μπορεί να βρει κανείς περίπου 5.000 κωδικούς».
Ποιοι επιλέγουν sex shop για του Αγίου Βαλεντίνου
Οι πελάτες είναι από 18 έως 85 ετών, ωστόσο οι περισσότεροι «θαμώνες» του καταστήματος είναι μεταξύ 30 και 40 ετών. Πάντως η ιδιοκτήτρια του sex shop παρατηρεί πως «οι πελάτες έρχονται πλέον πιο συνειδητοποιημένοι. Έχουν εξοικειωθεί με τα toys και δεν τα θεωρούν κάτι τόσο ταμπού, όπως παλιά».
Αυτή την άποψη εκφράζει στο ThessToday.gr και ο Θανάσης Χάλμπας, ιδιοκτήτης sex shop στη δυτική Θεσσαλονίκη, ο οποίος επισημαίνει πως τη θέση των ταμπού στις αντιλήψεις των πελατών πλέον έχει πάρει η πληροφόρηση και η γνώση. «Παλιά οι πελάτες ντρέπονταν να μπουν στο κατάστημα. Ήταν πολύ μαζεμένοι. Δεν υπήρχε και μεγάλη πληροφόρηση. Τώρα είναι πολύ ανοιχτοί. Συζητάνε για το τι ακριβώς θέλουν ώστε να τους εξυπηρετούμε και καλύτερα».
Μάλιστα προσθέτει πως η περίοδος του Αγίου Βαλεντίνου αποτελεί μαζί με την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς high season για τα sex shops, τονίζοντας δε πως οι επιλογές που κάνουν οι πελάτες στα δώρα επηρεάζονται σημαντικά και από την τάση της εποχής. Πιο συγκεκριμένα: «Μπορεί να δουν μια ταινία, μια σειρά ή μια εκπομπή και να επηρεαστούν από τις τάσεις της μόδας. Αυτό το διάστημα δεν έχουμε κάτι ανάλογο αλλά για παράδειγμα όταν είχαν βγει οι “Πενήντα αποχρώσεις του γκρι” έπαιρναν πολλά toys από εκείνες τις ταινίες».