ΣΕΒΤ: Πώς επιλέγουν τι θα βάλουν στο τραπέζι τους οι καταναλωτές - iefimerida.gr

ΣΕΒΤ: Πώς επιλέγουν τι θα βάλουν στο τραπέζι τους οι καταναλωτές

λαχανικα ρυζι σακουλακια
Διαρτροφική αξία, φωτογραφία shutterstock
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

«Η Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων & Ποτών παραμένει πιστή στο έργο της και στην κοινωνική της ευθύνη να προσφέρει στους καταναλωτές ποιότητα, διατροφική αξία, απόλαυση αλλά και επάρκεια μέσα από τα προϊόντα που παράγει».

Τα παραπάνω αναφέρει ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ), Γιάννης Γιώτης, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής που εορτάζεται στις 16 Οκτωβρίου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο ΣΕΒΤ για τη διατροφή των Ελλήνων

Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση του ΣΕΒΤ, σε μια εποχή όπου η προστασία της υγείας και του φυσικού περιβάλλοντος παίζουν σημαντικό ρόλο στην καθημερινή ζωή, οι καταναλωτές αξιολογούν συνειδητά την ποιότητα, τη διατροφική αξία αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των προϊόντων που επιλέγουν.

Είναι πιο ευαισθητοποιημένοι, τόσο στα θέματα της υγείας, της ευεξίας και της διατροφής τους, όσο και σε περιβαλλοντικές και κοινωνικές εξελίξεις, που επηρεάζουν τη στάση τους και τις επιλογές τους. Έχουν υψηλές προσδοκίες και δείχνουν αφοσίωση στα προϊόντα και στις εταιρείες που παράγουν και δρουν με ηθικές και βιώσιμες πρακτικές και φροντίζουν για τη διατροφή τους.

Στο πλαίσιο αυτό, η Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων & Ποτών ανταποκρίνεται σταθερά στις προσδοκίες τους και αποτελεί τον θεματοφύλακα της διατροφής τους. Για τη βιομηχανία ειδών διατροφής, η διασφάλιση μίας ισορροπημένης διατροφής, σε συνδυασμό με τη φυσική δραστηριότητα, συμβάλει στην ευζωία και την ευεξία του ανθρώπου. Για τον λόγο αυτό οι επιχειρήσεις του κλάδου επενδύουν σταθερά και με πνεύμα συνεχούς βελτίωσης, στην ποιότητα, την ασφάλεια και τον καινοτόμο χαρακτήρα των προϊόντων διατροφής που παράγουν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με τον ΣΕΒΤ, με στόχο τη μετάβαση σε πιο βιώσιμα συστήματα τροφίμων, οι επιχειρήσεις εξελίσσονται, εφαρμόζουν νέες μεθόδους παραγωγής και καινοτομούν, αναγνωρίζοντας τις αυξημένες διατροφικές ανάγκες των καταναλωτών και τις σύγχρονες κοινωνικές και περιβαλλοντικές απαιτήσεις. Ανταποκρίνονται στα ζητούμενα της ευρωπαϊκής στρατηγικής «Από το αγρόκτημα στο πιάτο», αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες και εθελοντικές δεσμεύσεις με στόχο την ισορροπημένη διατροφή των καταναλωτών και την προσφορά μιας ολοκληρωμένης γκάμας ποιοτικών προϊόντων με προστιθέμενη αξία.

Επιπλέον, σε μία εποχή που χαρακτηρίζεται από αλλεπάλληλες προκλήσεις και δυσμενείς συγκυρίες, η επισιτιστική ασφάλεια είναι αδιαπραγμάτευτη. Στο πλαίσιο της διασφάλισης της διατροφικής επάρκειας η Βιομηχανία Τροφίμων αναπτύσσει, μεταξύ άλλων, έντονη δράση για την καταπολέμηση του φαινομένου της σπατάλης των τροφίμων και ενδυναμώνει με αίσθημα ευθύνης την κοινωνική της προσφορά.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ