Δυστύχημα στο Βουκουρέστι: Κατά των ρουμανικών Αρχών και των τουριστικών γραφείων στρέφονται οι Έλληνες επιβάτες - iefimerida.gr

Δυστύχημα στο Βουκουρέστι: Κατά των ρουμανικών Αρχών και των τουριστικών γραφείων στρέφονται οι Έλληνες επιβάτες

Ρουμανία Ένας 53χρονος έχασε τη ζωή του στο τροχαίο με το λεωφορείο
Ρουμανία: Ένας 53χρονος έχασε τη ζωή του στο τροχαίο δυστύχημα με το λεωφορείο στο Βουκουρέστι
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Αποκαλυπτικές είναι οι πληροφορίες που έρχονται στο φως για το τροχαίο δυστύχημα με Έλληνες στο Βουκουρέστι, στη Ρουμανία.

Μια γυναίκα που ήταν στο μοιραίο λεωφορείο, μιλώντας στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega», αναφέρει λεπτομερώς γεγονότα από τις προηγούμενες μέρες πριν το τροχαίο δυστύχημα, που είχε ως αποτέλεσμα ένας 53χρονος από τη Λάρισα να χάσει τη ζωή του και πολλοί να τραυματιστούν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το τουριστικό λεωφορείο που είχε ξεκινήσει από τον Βόλο και τη Λάρισα, με 47 Έλληνες επιβαίνοντες, παραβίασε το όριο ύψους, σε κεντρικό δρόμο, στο Βουκουρέστι και προσέκρουσε σε μεταλλική δοκό για τη σήμανση. Η μεταλλική δοκός συνέθλιψε την οροφή του λεωφορείου, ενώ τα παράθυρα του πούλμαν θρυμματίστηκαν.

«Θα κινηθούμε νομικά -Ο οδηγός πήγαινε αργά, κάναμε στάσεις ανά 2,5 ώρες»

Η Μαρία Θερσίτη, που ήταν επιβάτιδα του μοιραίου λεωφορείου, ανέφερε στο Mega ότι οι επιβάτες θα κινηθούν νομικά κατά των ρουμανικών αρχών και των τουριστικών πρακτορείων Βόλου & Λάρισας.

Σε ερώτηση εάν θα κινηθεί η ίδια νομικά, ξεκαθάρισε: «Αυτό είναι σίγουρο, μακάρι να ήμασταν όλοι τραυματισμένοι και να ζούσε ο άνθρωπος. Δυστυχώς, τώρα που υπάρχει νεκρός και επειδή ήδη στη Ρουμανία έχουν γίνει κι άλλα ατυχήματα στο ίδιο σημείο, όταν ξεμπερδέψουμε από όλα αυτά και την κηδεία, σιγά-σιγά θα οργανωθούμε για να κινηθούμε νομικά και προς τα δύο τουριστικά γραφεία, του Βόλου και της Λάρισας, αλλά και προς τις ρουμανικές αρχές».

Όσον αφορά τον οδηγό, είπε: «Στάσεις κάναμε κάθε 2,5 ώρες περίπου, ανάλογα πού θα βρίσκαμε το επόμενο πάρκινγκ, και το διάλειμμα ήταν στα 20 λεπτά. Για τα δεδομένα του δρόμου ο οδηγός πήγαινε αργά, το είχαμε καταλάβει όλοι αυτό».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Μας έλεγαν ότι ο οδηγός πήγε δύο φορές στη Ρουμανία. Δεν είχε πάει καμία»

Παράλληλα, η επιβάτιδα διευκρίνισε ότι το ένα γραφείο έβαλε το λεωφορείο και τον οδηγό, ενώ το άλλο τουριστικό γραφείο οργάνωσε όλα τα υπόλοιπα της εκδρομής: «Δύο γραφεία οργάνωσαν το ταξίδι μας. Φαίνεται πως τα δυο γραφεία δεν επικοινωνούσαν καλά. Τα λεωφορεία και τους οδηγούς τα τακτοποίησε το γραφείο του Βόλου και από εκεί ξεκίνησαν όλα».

«Ο ιδιοκτήτης της Λάρισας έλεγε πως "ο οδηγός είναι άπειρος και πήγε μόνο δύο φορές στη Ρουμανία". Δεν πήγε καμία φορά στη Ρουμανία. Μίλησε με επιβάτες μέσα στο λεωφορείο και λέει "όχι, δεν έχω ξαναπάει". Ο οδηγός του λεωφορείου δεν ήξερε καλά-καλά πού είναι τα χαρτιά του λεωφορείου. Όταν μας σταμάτησαν στη Βουλγαρία για μια κλήση που δεν είχε πληρωθεί στα διόδια στις 12 Αυγούστου, ο άνθρωπος πήρε τηλέφωνο τον ιδιοκτήτη και του λέει "με σταμάτησαν, πού είναι τα χαρτιά;". Έτσι έλεγαν μπροστά τα παιδιά», ανέφερε η κ. Θερσίτη.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ