Mε καμπάνια παγκόσμιας εμβέλειας, με το μήνυμα «Rhodes, What you love is here», μέσα από την οποία θα προβληθούν όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του νησιού της Ρόδου, απαντά το υπουργείο Τουρισμού σε συνεργασία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, στις προκλήσεις που γέννησαν τα τελευταία γεγονότα στο Νησί των Ιπποτών.
Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία Ogilvy ετοιμάζει εντός των ημερών την καμπάνια και αμέσως θα «τρέξει» στις αγορές ενδιαφέροντος.
Η δυναμική εξέλιξη της τουριστικής κίνησης στη Ρόδο, άλλωστε, είναι η πρώτη προτεραιότητα του υπουργείου Τουρισμού και για τον λόγο αυτόν βρίσκεται σε διαρκή συνεργασία με τον ΕΟΤ.
Στο πλαίσιο αυτό, η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, πραγματοποίησε τηλεδιάσκεψη με τον περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, Γιώργο Χατζημάρκο, ο οποίος κατέβαλε προσωπικό αγώνα καθ' όλη τη διάρκεια της κρίσης για την προστασία και την ασφάλεια της Ρόδου, καθώς και με τον γ.γ. του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη. Kατά τη διάρκειά της, συμμετείχε και η διαφημιστική εταιρεία Ogilvy, με την οποία θα δράσουν από κοινού για την παγκόσμια προβολή του νησιού της Δωδεκανήσου.
Η Ρόδος είναι ένας υπέροχος προορισμός, που μπορεί να χαρίσει μοναδικές αναμνήσεις και εικόνες, ικανές να αφήσουν το αποτύπωμά τους σε κάθε επισκέπτη, τονίζει με μια φωνή η πολιτική ηγεσία του τουρισμού.