Ρέθυμνο: Εγκυος φοιτήτρια κατήγγειλε ελεγκτή για λεκτική βία -Τι απαντούν τα ΚΤΕΛ - iefimerida.gr

Ρέθυμνο: Εγκυος φοιτήτρια κατήγγειλε ελεγκτή για λεκτική βία -Τι απαντούν τα ΚΤΕΛ

Λεωφορείο των ΚΤΕΛ στη Κρήτη
Επεισόδιο με φοιτήτρια και ελεγκτή λεωφορείου των ΚΤΕΛ σημειώθηκε στο Ρέθυμνο
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Με αφορμή μία καταγγελία λεκτικής βίας που φέρεται να ασκήθηκε από ελεγκτή του ΚΤΕΛ Χανίων - Ρεθύμνου σε βάρος 23χρονης εγκύου φοιτήτριας, η εταιρία των θέλησε να δώσει διευκρινίσεις.

Οπως τονίζει, από τα στοιχεία της έρευνας και από καταθέσεις αυτοπτών μαρτύρων, «ουδέποτε προέκυψε λεκτική βία σε βάρος της 23χρονης από τον ελεγκτή».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με την διοίκηση των ΚΤΕΛ, από την πρώτη στιγμή ενημερώθηκε από τον ίδιο τον ελεγκτή για το περιστατικό που διαδραματίστηκε χθες Πέμπτη, μέσα στο αστικό λεωφορείο, και ως όφειλε, έδωσε εντολή για άμεση διερεύνηση των συνθηκών κάτω από τις οποίες συνέβη το περιστατικό. 

ΚΤΕΛ: «Δεν είχε μαζί της το φοιτητικό πάσο»

Όπως σημειώνεται στην σχετική ανακοίνωση, «ο ελεγκτής της εταιρίας μας - στο πλαίσιο της άσκησης των καθηκόντων του - προσέγγισε την νεαρή επιβάτιδα με ευγενικό τρόπο και της ζήτησε να του επιδείξει το φοιτητικό της πάσο, βάσει του οποίου είχε πληρώσει μισό εισιτήριο. Η νεαρή γυναίκα, όπως παραδέχτηκε, δεν το έφερε μαζί της, παρά είχε σχετική φωτογραφία στο κινητό της τηλέφωνο, η οποία όμως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή, αφού δεν αποδεικνύει την γνησιότητα του επίσημου εγγράφου που όφειλε να έχει μαζί της». 

Παράλληλα, η εταιρεία αναφέρεται στους χρήστες των μέσων μαζικής μεταφοράς, παρατηρώντας ότι «πέρα από δικαιώματα, έχουν και εκείνοι σειρά υποχρεώσεων. Μία από αυτές είναι να φέρουν πάντα μαζί τους τα απαραίτητα έγγραφα βάσει των οποίων δικαιούνται έκπτωσης στην τιμή του εισιτηρίου. Μία δεύτερη εξίσου βασική υποχρέωση των επιβατών, είναι να έχουν πάντα μαζί τους το εισιτήριό τους όταν επιβιβάζονται στα λεωφορεία και να μην περιμένουν να το προμηθευτούν από τον οδηγό. Μία ακόμα υποχρέωση των επιβατών που δεν έχουν εξασφαλίσει έγκαιρα εισιτήριο, είναι να προσέρχονται τουλάχιστον 30 λεπτά νωρίτερα στον σταθμό του ΚΤΕΛ προκειμένου να αγοράσουν το εισιτήριό τους και να εξυπηρετηθούν με μεγαλύτερη άνεση».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε ό,τι δε αφορά τους εργαζόμενους της εταιρείας, οι οποίοι «βάλλονται ανελέητα τελευταία, από απειροελάχιστο αριθμό επιβατών, που την μια επικαλείται λεκτική βία και την άλλη απότομη και αγενή συμπεριφορά, οφείλουμε να ξεκαθαρίσουμε πως και εκείνοι, πέρα από υποχρεώσεις (τις οποίες γνωρίζουν καλά), έχουν και δικαιώματα, όπως κάθε εργαζόμενος άλλωστε. Σπεύδουμε να σημειώσουμε ότι σε περιπτώσεις που εργαζόμενοι μας υποπέσουν σε αξιοσημείωτα αδικήματα, ακολουθείται το γράμμα του Νόμου, όπως προβλέπεται από τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας του ΚΤΕΛ Χανίων - Ρεθύμνου» σημειώνει η διοίκηση των ΚΤΕΛ.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ