Radisson Hotel Group: Διαμορφώνοντας το μέλλον της φιλοξενίας στην Ελλάδα - iefimerida.gr

Radisson Hotel Group: Διαμορφώνοντας το μέλλον της φιλοξενίας στην Ελλάδα

Radisson Hotel Group
Radisson Hotel Group
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Κοσμοπολίτικη αύρα, premium αισθητική και high end υπηρεσίες. Η Radisson Hotel Group ενισχύει δυναμικά την παρουσία της στην ελληνική αγορά φιλοξενίας, συνδυάζοντας τη διεθνή τεχνογνωσία της με τη μαγευτική αέναη γοητεία του τοπίου και της ιστορίας. Με ένα στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης, το οποίο εστιάζει τόσο στους παραδοσιακούς τουριστικούς προορισμούς όσο και σε ανερχόμενες περιοχές, η Radisson δημιουργεί έναν ισχυρό αντίκτυπο, φέρνοντας την επόμενη γενιά φιλοξενίας στην καρδιά της Μεσογείου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
 Radisson RED Πλατεία Μητροπόλεως
Radisson RED Πλατεία Μητροπόλεως

Αναγέννηση της Αθήνας με lifestyle φιλοξενία

Η Radisson Hotel Group κάνει αισθητή την παρουσία της στο κέντρο της Αθήνας με δύο νέα projects, που αναμένεται να αναμορφώσουν την εμπειρία του επισκέπτη. Το Radisson RED Πλατεία Μητροπόλεως και το Radisson Πλατεία Θεάτρου, προγραμματισμένα να λειτουργήσουν έως το πρώτο τρίμηνο του 2026, εισάγουν μια μοντέρνα, lifestyle προσέγγιση φιλοξενίας.

Το Radisson RED φέρνει έναν ζωντανό και ανεπιτήδευτο τρόπο ζωής, με έμφαση στη δημιουργικότητα και την κοινωνική αλληλεπίδραση, ενώ το Radisson Πλατεία Θεάτρου αναβαθμίζει τη φιλοξενία στο ιστορικό κέντρο, προσφέροντας στους επισκέπτες σύγχρονες ανέσεις και αυθεντική ελληνική φιλοξενία. Με αυτή τη διπλή παρουσία, η Radisson γίνεται η μεγαλύτερη διεθνής ξενοδοχειακή ομάδα στον ιστορικό πυρήνα της πρωτεύουσας.

Η Μάνη υποδέχεται την πολυτέλεια

Η είσοδος της Radisson Hotel Group στην Πελοπόννησο σηματοδοτείται από το Radisson Blu Resort Μάνη, το οποίο ανοίγει τις πόρτες του στο Γύθειο τον Απρίλιο του 2026. Βρίσκεται ανάμεσα στα παραδοσιακά πέτρινα χωριά και την παρθένα φύση της περιοχής, αποτελώντας μια εξαιρετική προσθήκη για όσους αναζητούν πολυτέλεια σε έναν γαλήνιο προορισμό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτό το resort θα αναδείξει την αυθεντικότητα της Μάνης, συνδυάζοντας τοπικά στοιχεία με σύγχρονες υποδομές. Είναι μια επένδυση που αποδεικνύει τη δέσμευση της Radisson να φέρει νέες προοπτικές και να αναδείξει λιγότερο γνωστές γωνιές της Ελλάδας.

Radisson Blu Mani
Radisson Blu Mani

Ανακαλύπτοντας ανεξερεύνητους θησαυρούς

Η στρατηγική της Radisson επικεντρώνεται όχι μόνο στους δημοφιλείς προορισμούς αλλά και σε περιοχές με τεράστιες ανεκμετάλλευτες δυνατότητες. Η παρουσία της στη Σκιάθο και την Εύβοια ενισχύει τη φιλοδοξία της να καθιερωθεί ως πρωτοπόρος σε «κρυμμένα διαμάντια».

Για παράδειγμα, στη Σκιάθο, η Radisson Hotel Group είναι το πρώτο διεθνές brand που δραστηριοποιείται, αναβαθμίζοντας την τοπική τουριστική προσφορά. Παράλληλα, στην Εύβοια, η ομάδα επενδύει σε μια περιοχή με τεράστιες προοπτικές ανάπτυξης, φέρνοντας την απαράμιλλη ποιότητα φιλοξενίας της σε ένα πιο προσιτό κοινό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Ελλάδα: Μια ανεκμετάλλευτη αγορά με τεράστιες ευκαιρίες

Παρά την ελκυστικότητά της σε παγκόσμιο επίπεδο, η Ελλάδα παραμένει μια από τις λιγότερο διεισδυμένες αγορές για διεθνή ξενοδοχειακά brands. Από τα περίπου 10.000 ξενοδοχεία που λειτουργούν στη χώρα, λιγότερο από το 1% συνδέεται με μεγάλα διεθνή ονόματα.

Η Radisson Hotel Group αντιλαμβάνεται αυτήν την ευκαιρία και εστιάζει στη δημιουργία ισχυρών δεσμών με την ελληνική αγορά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η Αθήνα, όπου πάνω από το 50% της κίνησης των ξενοδοχείων της ομάδας προέρχεται από άμεσες κρατήσεις. Στη Μύκονο, η χρήση online καναλιών φέρνει περίπου το 30% της κίνησης, γεγονός που αποδεικνύει τη δύναμη του brand.

Elie Milky, Aντιπρόεδρος του Radisson Hotel Group και Yπεύθυνος Ανάπτυξης
Elie Milky, Aντιπρόεδρος του Radisson Hotel Group και Yπεύθυνος Ανάπτυξης

Εστιάζοντας στη βιωσιμότητα και την καινοτομία

Η βιωσιμότητα είναι στον πυρήνα της στρατηγικής της Radisson Hotel Group. Με στόχο το Net Zero έως το 2050, η ομάδα εφαρμόζει καινοτόμες λύσεις, από πράσινες πιστοποιήσεις κτιρίων έως τον εξηλεκτρισμό των μονάδων της. Παράλληλα, προσφέρει υπηρεσίες όπως meetings με αντιστάθμιση άνθρακα και εκτεταμένα δίκτυα σταθμών φόρτισης EV, με πάνω από 970 φορτιστές παγκοσμίως.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτές οι πρωτοβουλίες καθιστούν τη Radisson Hotel Group πρωτοπόρο στον υπεύθυνο τουρισμό, θέτοντας νέα πρότυπα για τη φιλοξενία στην Ελλάδα και πέρα από αυτήν.

Η δυναμική παρουσία στην Κύπρο και το όραμα για το 2030

Η επέκταση της Radisson Hotel Group περιλαμβάνει και την Κύπρο, όπου αποτελεί ήδη τη μεγαλύτερη διεθνή ξενοδοχειακή ομάδα. Με δύο λειτουργικά ξενοδοχεία και άλλα δύο υπό κατασκευή στη Λάρνακα, η ομάδα σχεδιάζει νέες μονάδες στη Λεμεσό και τη Λευκωσία. Έως το 2030, η Radisson στοχεύει να διπλασιάσει την παρουσία της στο νησί, ενισχύοντας την τουριστική υποδομή της Κύπρου.

Τέλος, αξίζει να σημειωθέι πως με σχέδια για περισσότερα από 30 ξενοδοχεία, resorts και serviced apartments σε όλη την Ελλάδα, η Radisson Hotel Group επιδιώκει να γίνει το κορυφαίο διεθνές brand φιλοξενίας στη χώρα. Με παρουσία σε πόλεις όπως η Πάτρα, τα Χανιά και το Ηράκλειο, και νησιά όπως η Ρόδος, η Κέρκυρα και η Πάρος, η ομάδα ανταποκρίνεται στις ανάγκες του σύγχρονου ταξιδιώτη και επενδυτή.

Η Radisson Hotel Group δεν προσφέρει μόνο πολυτέλεια αλλά επαναπροσδιορίζει το τοπίο της φιλοξενίας, φέρνοντας την Ελλάδα πιο κοντά στον παγκόσμιο χάρτη.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ξενοδοχεία φιλοξενία
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ