Προβληματισμό προκαλεί το γεγονός πως οι δύο πιλότοι δεν είχαν λάβει άδεια από την Πολεμική Αεροπορία για προσγείωση στο Μάλεμε των Χανίων, ούτε και έγκριση προσγείωσης στο αεροδρόμιο της Σούδας.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της ΕΡΤ Χανίων, ο κυβερνήτης είχε καταθέσει σχέδιο πτήσης με προορισμό το Μάλεμε και αυτό είχε αυτόματα εγκριθεί από το σύστημα. Ωστόσο, δεν είχε πάρει ad hoc (επί τούτου) άδεια από την Πολεμική Αεροπορία, προκειμένου να πραγματοποιήσει την πτήση.
Επίσης, είναι βέβαιο ότι δεν υπήρχε έγκριση για προσγείωση σε κανένα από τα δύο αεροδρόμια (Μάλεμε και Σούδας).
Σημειώνεται ότι η Πολεμική Αεροπορία χειρίζεται τις πτήσεις από και προς το ανενεργό, μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, αεροδρόμιο. Δίνονται εγκρίσεις κάθε έξι μήνες για συγκεκριμένου τύπου αεροπλάνα.
Οι δύο άτυχοι πιλότοι του διθέσιου αεροσκάφους που κατέπεσε στη θάλασσα του Μάλεμε, στην Κρήτη, βρέθηκαν δεμένοι στις θέσεις τους, γεγονός που μαρτυρά ότι δεν έκαναν κάποια κίνηση για τον απεγκλωβισμό τους.
Μέλη της αερολέσχης Δυτικής Αθήνας
Τα θύματα ήταν καλοί φίλοι και μοιράζονταν το πάθος τους για τους αιθέρες. Ο 60χρονος πιλότος του μονοκινητήριου αεροσκάφους ήταν πρόεδρος της αερολέσχης Δυτικής Αθήνας και ο συγκυβερνήτης, 61 χρόνων, μέλος της ίδιας Αερολέσχης και πατέρας δύο παιδιών.
Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ Χανίων, με δεδομένη την πολύ μεγάλη εμπειρία του άτυχου κυβερνήτη, δεν αποκλείεται να υπήρξε απώλεια στήριξης με απότομη κλίση προς τα κάτω. Εξαιτίας της χαμηλής πτήσης είναι πολύ πιθανό να μην υπήρχε ο χρόνος για να αναστραφεί η πτώση του σκάφους.
Φως στα ακριβή αίτια θανάτου των δύο θυμάτων αναμένεται να ρίξει η νεκροψία-νεκροτομή, ενώ τα συντρίμμια θα μεταφερθούν σε κλειστό χώρο του αεροδρομίου του Μάλεμε, προκειμένου να εξεταστούν από εμπειρογνώμονα.