Σοκ έχει προκαλέσει στους εργαζόμενους της ΣΤΑΣΥ η απώλεια ενός συναδέλφου τους μόλις 41 ετών, απο την ανεξέλεγκτη κούρσα θανάτου στις γραμμές του ΗΣΑΠ.
Συντετριμμένος ο πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων λειτουργίας Μετρό Αθηνών, Σπύρος Ρεβύθης μιλά στο iefimerida.gr και ζητά εκ μέρους όλων των συναδέλφων του να πέσει άπλετο φως στα αίτια της τραγωδίας και αναφέρεται στις ασφαλιστικές δικλείδες οι οποίες ή δεν λειτούργησαν ή δεν υπήρχαν.
Πώς έγινε το δυστύχημα
«Ήταν μία ειδική μηχανή που λειαίνει τις γραμμές από εργολαβική εταιρεία της Δανίας. Έκανε λείανση της γραμμής 1 πάνω στην Κηφισιά και όπως ξεκινούσαν το πρωί έσπασαν τα φρένα της μηχανής. Το όχημα άρχισε να κινείται ανεξέλεγκτα καθώς στο σημείο υπήρχε μεγάλη κατηφόρα και οι συνάδελφοι όταν είδαν ότι η ταχύτητα είχε φτάσει τα 50 χιλιόμετρα πήδηξαν για να το εγκαταλείψουν. Εαν δεν σταματούσε στο συρμό με τον οποίο συγκρούστηκε θα έφτανε μέχρι το Φάληρο.
Δυστύχημα με έναν νεκρό και δύο τραυματίες στον ΗΣΑΠ
Δεν υπήρχαν ασφαλιστικές δικλείδες
Το θέμα είναι ότι ή δεν υπήρχαν ασφαλιστικές δικλείδες για να σταματήσουν την μηχανή ή αυτές δεν λειτούργησαν. Θα έπρεπε να υπάρχουν ασφαλιστικές δικλείδες όπως έχουν τα τρένα. Όταν σπάνε τα φρένα υπάρχουν ειδικοί μηχανισμοί που ακινητοποιούν τους συρμούς. Εδώ όλα δείχνουν ότι δεν υπήρχε τέτοιο σύστημα. Το μηχάνημα θα έπρεπε να έχει κάποιες πιστοποιήσεις και κάποιος να το είχε ελέγξει.
Εφυγε ένας εξαιρετικός συνάδελφος
Ο συνάδελφος που έχασε την ζωή του ήταν ο εργοδηγός συντήρησης και έχουμε άλλον έναν συνάδελφο στο νοσοκομείο που είναι πιο ελαφριά καθώς και τον οδηγό της Δανέζικης εταιρείας που είναι πολύ σοβαρά. Ο άτυχος συνάδελφος, ήταν ένας εξαιρετικός συνάδελφος. Γνώστης του αντικειμένου, πολλά χρόνια στη δουλειά και έφυγε άδικα. Ήταν μόλις 41 ετών και ήταν ανύπαντρος.
Να διερευνηθούν τα αίτια
Το θέμα ήταν ότι σε αυτή την ανεξέλεκτη κούρσα θανάτου δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι άλλο παρά να πηδήξουν. Εάν έμεναν μέσα με τη σύγκρουση θα είχαμε πολύ περισσότερους νεκρούς. Θέλουμε να διερευνηθούν τα αίτια του. Είμαστε συντετριμένοι».