Ανήσυχος για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας των αμαξοστοιχιών στη Λάρισα, λόγω της απειρίας του 59χρονου σταθμάρχη που εκτελούσε τη νυχτερινή βάρδια, ήταν το μοιραίο βράδυ ο σταθμάρχης Γιώργος Ζήντρος, που εργαζόταν από τις 14:00 έως τις 23:00 στα Παλαιοφάρσαλα, δηλαδή στον προηγούμενο σταθμό από τη Λάρισα.
Σύμφωνα με πληροφορίες από την κατάθεση του κ. Ζήντρου, που φέρνει στο φως το iefimerida.gr, λίγη ώρα πριν από το πολύνεκρο δυστύχημα είχε επικοινωνήσει με τη Λάρισα για να δει τι εικόνα επικρατεί.
Δυσκολίες στη συνεργασία
«Όταν αναχώρησε το τρένο από τα Παλαιοφάρσαλα (σ.σ.: η αμαξοστοιχία 62 που συγκρούστηκε στη συνέχεια με το εμπορικό τρένο), μίλησα με τον σταθμάρχη Λάρισας Β.Σ. (σ.σ.: τον 59χρονο σταθμάρχη της νυχτερινής βάρδιας που έχει προφυλακιστεί). Ο Β.Σ. είναι άπειρος και υπάρχει μια δυσκολία στη συνεργασία όταν υπάρχουν ανωμαλίες στην κυκλοφορία», φέρεται να είπε ο κ. Ζήντρος αναφερόμενος στην καθυστέρηση που είχε εκείνο το βράδυ το μοιραίο τρένο.
Στη συνέχεια ο κ. Ζήντρος -που έχει χαρακτηρίσει και σε δημόσιες τοποθετήσεις του «επιπόλαιο» τον σταθμάρχη Β.Σ.- επικοινώνησε με τον άλλον συνάδελφό του, τον εμπειρότερο, που είχε βάρδια στη Λάρισα μέχρι τις 11 το βράδυ, αλλά, όπως έγινε γνωστό, έφυγε νωρίτερα από το πόστο του.
«Όταν υπάρχει φόρτος εργασίας δεν φεύγει κανείς»
«Αφού μίλησα με τον Σ., μετά από λίγο κάλεσα τον Π. στο κινητό του περί ώρα 22:45 και τον ρώτησα πού βρίσκεται και μου απάντησε ότι είχε φύγει. Τον ρώτησα γιατί έφυγε και μου απάντησε "Πόσο να καθίσω; Αυτόν θα φυλάω;"», είπε σύμφωνα με πληροφορίες ο Γιώργος Ζήντρος στην κατάθεσή του, τονίζοντας σχετικά με τις βάρδιες πως «συνήθως, όταν υπάρχει φόρτος εργασίας δεν φεύγει κανείς».