Πώς ο ΟΠΑΠ αναπτύσσει και εξελίσσει το δίκτυό του - iefimerida.gr

Πώς ο ΟΠΑΠ αναπτύσσει και εξελίσσει το δίκτυό του

ΟΠΑΠ
ΟΠΑΠ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Τα τελευταία χρόνια ο ΟΠΑΠ υλοποιεί ένα μεγάλο έργο μετασχηματισμού και εκσυγχρονισμού του δικτύου του, του μεγαλύτερου δικτύου σημείων πώλησης στην Ελλάδα, με 4.000 καταστήματα ΟΠΑΠ και PLAY.

Ο εκσυγχρονισμός των καταστημάτων υλοποιείται βάσει συγκεκριμένων προδιαγραφών και υψηλών προτύπων που προσαρμόζονται συνεχώς στη στρατηγική της εταιρείας. Έμφαση δίνεται στην τοποθεσία, το μέγεθος και την εικόνα του καταστήματος, στα προϊόντα και τις παρεχόμενες υπηρεσίες, στην προβολή ψηφιακού περιεχομένου καθώς και στους συνεργάτες. Τα καταστήματα πλέον προσφέρουν μια ολοκληρωμένη παικτική εμπειρία για τον πελάτη, συνδυάζοντας το άρτιο αρχιτεκτονικό αποτέλεσμα και τις προηγμένες ηλεκτρομηχανολογικές και ψηφιακές υποδομές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

50% του δικτύου ΟΠΑΠ αποτελείται πλέον από καινούργια ή ανακαινισμένα καταστήματα

Όπως τονίζει ο κ. Ματθαίος Ματθαίου, Chief Operations Officer του ΟΠΑΠ, «ακολουθώντας συγκεκριμένη μεθοδολογία για την επιλογή του κατάλληλου καταστήματος, στην κατάλληλη τοποθεσία, που θα φιλοξενήσει όλα μας τα προϊόντα, έχουμε προχωρήσει στον εξορθολογισμό του δικτύου, επιτυγχάνοντας παράλληλα 43% αύξηση στο μέγεθος των καταστημάτων κατά μέσο όρο. Με βάση ένα συγκεκριμένο πλάνο, που υλοποιούμε με συνέπεια εδώ και 4 χρόνια, έχουμε καταφέρει πλέον το 50% του δικτύου μας να αποτελείται από καινούργια ή ανακαινισμένα καταστήματα, τα οποία ακολουθούν υψηλά πρότυπα σχεδιασμού και λειτουργίας».

«Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν περίπου 1.700 καταστήματα ΟΠΑΠ σε όλη τη χώρα, τα οποία προσφέρουν καθημερινά μια νέα, εξελιγμένη εμπειρία διασκέδασης στους πελάτες τους. Τα νέα καταστήματα ΟΠΑΠ ξεχωρίζουν για το μοντέρνο σχεδιασμό, τη διακόσμηση και το φωτισμό τους. Σε κάθε κατάστημα υπάρχουν τουλάχιστον 15 μεγάλες οθόνες LED για τα παιχνίδια και την προβολή αθλητικών αγώνων, ενώ πάνω από 500 καταστήματα απολαμβάνουν το νέο υπερσύγχρονο ηχοσύστημα. Σε όλο το δίκτυο μας έχουν εγκατασταθεί συνολικά 6.425 τερματικά αυτόματης εξυπηρέτησης στοιχηματισμού (SSBTs), που επιτρέπουν στους πελάτες να καταθέτουν τα δελτία τους εύκολα και γρήγορα, πριν και κατά τη διάρκεια των αγώνων», εξηγεί η κα. Ευαγγελία Παπαργύρη, Νetwork Development Manager του ΟΠΑΠ και προσθέτει: «Στη νέα εποχή των καταστημάτων ΟΠΑΠ πρωταγωνιστούν, φυσικά, οι συνεργάτες μας, οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων. Για την ανακαίνιση των καταστημάτων, έχουν επενδυθεί συνολικά περισσότερα από 80 εκατομμύρια ευρώ».

Τεχνολογίες αιχμής για την ανάπτυξη του δικτύου

Για την υλοποίηση του έργου ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού του δικτύου του ΟΠΑΠ, προηγείται ένας ευρύτερος σχεδιασμός για τον προσδιορισμό, σε επίπεδο καταστήματος, της ιδανικότερης και πιο κερδοφόρας μεταβολής για τον συνεργάτη, αλλά και το βέλτιστο μείγμα προϊόντων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως σημειώνει η κα. Παπαργύρη, «έχει αναπτυχθεί μια πρωτοποριακή μεθοδολογία που αξιοποιεί εργαλεία γεωχωρικού σχεδιασμού (GIS), διάφορους αλγόριθμους και στατιστικά μοντέλα για τον προσδιορισμό της δυναμικής του κάθε καταστήματος και της κάθε μικρο-περιοχής. Πιο συγκεκριμένα, μέσω ενός αλγορίθμου ομαδοποίησης, ταξινομούνται περιοχές με κοινά γεωγραφικά, μακροοικονομικά και δημογραφικά χαρακτηριστικά. Στη συνέχεια, λαμβάνοντας υπόψη την «ομάδα» που ανήκει κάθε κατάστημα και τον τύπο του κάθε καταστήματος, το χαρτοφυλάκιο προϊόντων, αλλά και την απόσταση που διανύουν οι πελάτες μας για φτάσουν σε κάθε κατάστημα ΟΠΑΠ, προσδιορίζεται η περιοχή εξυπηρέτησης κάθε σημείου με χρήση ενός μοντέλου βαρύτητας (gravity model). Ο προσδιορισμός της δυναμικής κάθε σημείου ολοκληρώνεται με χρήση στατιστικής ανάλυσης και τεχνικών μηχανικής εκμάθησης (machine learning techniques). Στην ουσία το μοντέλο εκπαιδεύεται, χρησιμοποιώντας πραγματικά δεδομένα πωλήσεων και τα χαρακτηριστικά της κάθε μικρο-περιοχής. Η μεθοδολογία αυτή εφαρμόζεται ταυτόχρονα στο σύνολο του δικτύου λιανικής του ΟΠΑΠ, ενώ παράλληλα αναδεικνύει τα καταστήματα που χρειάζονται κάποια μεταβολή και προβάλλει σημεία που δεν καλύπτονται από το υφιστάμενο δίκτυο καταστημάτων. Ο σχεδιασμός γίνεται κεντρικά από την ομάδα network planning και ο συντονισμός για τη διαχείριση όλων αυτών των ενεργειών και την άμεση εφαρμογή τους στο δίκτυο γίνεται από την ομάδα network rollouts. Η επιτυχημένη υλοποίηση επιτυγχάνεται με τη συμμετοχή πολλών διαφορετικών ομάδων του ΟΠΑΠ».

Άννα Κασαπιάν, Network Planning Team Leader του ΟΠΑΠ, Ευαγγελία Παπαργύρη, Νetwork Development Manager τουΟΠΑΠ, Αναστασία Ζιαμπά, Network Rollouts Team Leader τουΟΠΑΠ
Άννα Κασαπιάν, Network Planning Team Leader του ΟΠΑΠ, Ευαγγελία Παπαργύρη, Νetwork Development Manager του
ΟΠΑΠ, Αναστασία Ζιαμπά, Network Rollouts Team Leader τουΟΠΑΠ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΟΠΑΠ εξέλιξη δίκτυο ανάπτυξη
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ