Οι δύσκολες συγκυρίες της πανδημίας και των περιοριστικών μέτρων, τύπου lockdown, δεν φάνηκαν αρκετές για να βάλουν «φρένο» στην εταιρεία Πλαίσιο.
Οι ξεχωριστές επιδόσεις του Πλαισίου άρχισαν να γίνονται ορατές κατά το πρώτο lockdown του Μαρτίου και τα αποτελέσματα αποκαλύφθηκαν στο δεύτερο lockdown που διανύουμε. Οπως αποδείχθηκε, το Πλαίσιο έκλεισε το εξάμηνο του 2020 με αύξηση στις πωλήσεις και ενίσχυση των κερδών, ανταποκρινόμενο δίχως προβλήματα στις ανάγκες των καταναλωτών. Ολα αυτά, σε μια περίοδο που μεγάλες αλυσίδες και ταχυμεταφορές είχαν «βραχυκυκλώσει» λόγω των μέτρων και της ζήτησης.
Κατά τη διάρκεια και των δυο lockdown, το Πλαίσιο ανέλαβε μια μεγάλη αποστολή: να προμηθεύσει μυριάδες πελατών με είδη τεχνολογίας, που στην εποχή του κορωνοϊού έγιναν είδη πρώτης ανάγκης. Γραφεία, υπολογιστές, laptops, tablets, ακουστικά, μικρόφωνα και web cameras, έγιναν πλέον εργαλεία απαραίτητα για τους εργαζόμενους που απασχολήθηκαν με τηλεργασία και τους μαθητές που κλήθηκαν να παραμείνουν σπίτι, παρακολουθώντας μαθήματα μέσω τηλεκπαίδευσης.
Το Πλαίσιο στο δεύτερο lockdown -Οι αριθμοί μιλούν
Πέρα από τα απαραίτητα εφόδια για τις τηλε-δραστηριότητες εργαζομένων και μαθητών, οι καταναλωτές, μέσω του Πλαισίου, χάραξαν και νέες πορείες. Μέσα σε μια δύσκολη συγκυρία βρήκαν νέες δραστηριότητες και ασχολίες για να παραμείνουν ενεργοί και δημιουργικοί.
Στράφηκαν σε DIY κατασκευές, παζλ, σε παιχνίδια ψηφιακά και επιτραπέζια, στη μαγειρική και «ιντριγκαδόρικα» gadgets. Πολλοί αναζήτησαν smart συσκευές, είτε για να κάνουν τη ζωή στο σπίτι πιο εύκολη και «φωτεινή», είτε για να διατηρήσουν τη φόρμα τους -με «όχημα» ένα smartwatch. Οι αριθμοί για το Πλαίσιο «μιλούν» από μόνοι τους.
Σύμφωνα με πληροφορίες του iefimerida.gr, είναι ενδεικτικό ότι το πρώτο εντεκάμηνο του 2020, δηλαδή μέχρι τον Νοέμβριο που πέρασε, το Πλαίσιο προμήθευσε 150.000 υπολογιστές (laptop, desktop, tablets), ενώ η κατηγορία των web cameras παρουσίασε «αστρονομική» αύξηση της τάξης του +1300% κατά τη διάρκεια του δεύτερου lockdown.
Σε ό,τι αφορά τα ακουστικά και τα μικρόφωνα οι πωλήσεις διπλασιάστηκαν, επίσης, κατά τη διάρκεια του δεύτερου lockdown, συγκριτικά με το ίδιο διάστημα του 2019, ενώ οι πωλήσεις παιχνιδιών κατέγραψαν αύξηση 75% στο εντεκάμηνο του 2019. Αξίζει να σημειωθεί ότι αύξηση 75% παρουσίασε και η κατηγορία των οικιακών συσκευών, κατά το τρίτο τρίμηνο του 2020.
Η πιο τρανή απόδειξη για τα παραπάνω; Το Πλαίσιο παρέδωσε πάνω από 1.100.000 κουτιά στο εντεκάμηνο του 2020!
Πώς τα κατάφερε το Πλαίσιο -Τα βασικά πλεονεκτήματα
Από την αρχή της κρίσης του κορωνοϊού, και το πρώτο lockdown, το Πλαίσιο βασίστηκε στο τρίπτυχο «logistics – διανομή – in house call center». Ενα μεγάλο «ατού» των υποδομών logistics ήταν η επένδυση των 30 εκατ. ευρώ στη Μαγούλα και των 8 εκατ. ευρώ για τη νέα αποθήκη στη Μάνδρα. Και οι δυο αυτές υποδομές λειτουργούν με ημι-αυτόματο σύστημα. Στις υποδομές συνυπολογίζεται και ο -πρωτοφανούς μεγέθους- στόλος των 90 φορτηγών, που έδωσαν τη δυνατότητα στο Πλαίσιο να κινείται ανεξάρτητα, σε μια περίοδο που οι ταχυμεταφορές, σε πολλές περιπτώσεις, «ναυάγησαν».
Το τρίτο πλεονέκτημα του Πλαισίου είναι το in house call center & customer service, ένα πραγματικά πολυδύναμο τμήμα που απαρτίζεται από 350 ανθρώπους. Αυτοί οι εργαζόμενοι είναι μόνο ο ένας «κρίκος» της ικανής και δεμένης ομάδας 1.500 ανθρώπων, η οποία κατάφερε να έχει άψογο συντονισμό ακόμα και μακριά από το γραφείο.
Μεταξύ άλλων, το Πλαίσιο αναβάθμισε την πλατφόρμα plaisio.gr ώστε να φιλοξενεί χιλιάδες επισκέπτες ταυτόχρονα, δίχως προβλήματα. Η αναβάθμιση αυτή αποτελεί στρατηγική επένδυση της εταιρείας από τον Σεπτέμβριο του 2019. Αυτή η προετοιμασία ήταν και το «κλειδί» ώστε να αντιμετωπιστεί με επιτυχία η ραγδαία αύξηση των ηλεκτρονικών και τηλεφωνικών παραγγελιών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ότι σε μια μόνο μέρα το Πλαίσιο κατέγραψε 780.000 επισκέψεις, δίχως το σύστημα να κλονιστεί.