Η πτώση του έργου του Πικάσο κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της εξιχνίασης της κλοπής του έργου του Ισπανού ζωγράφου φαίνεται πως ενέπνευσε τον κόσμο του μάρκετινγκ της χώρας.
Μετά την IKEA, το Πλαίσιο θέλησε να τρολάρει το απρόοπτο που σημειώθηκε πριν ξεκινήσουν οι ανακοινώσεις σχετικά με το «Γυναικείο Κεφάλι» του Πικάσο και ο «Ανεμόμυλος Στάμμερ» του Πιτ Μοντριάν, τα οποία βρέθηκαν μετά από 9 χρόνια, όταν και εκλάπησαν από την Εθνική Πινακοθήκη.
Με ευφάνταστο και χιουμοριστικό τρόπο και εμπνεόμενο από τα όσα έγιναν, το Πλαίσιο προμόταρε βάσεις για τηλεόραση. «Στηρίζουμε ό,τι έχει αξία», γράφει, έχοντας τοποθετήσει το πίνακα του Πικάσο σε βάση. Το hashtag #δενθαπεσειποτέ… ό,τι καλύτερο!
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο