Η πανδημία του κορωνοϊού υπήρξε μια δοκιμασία για τα συστήματα, τις αξίες και τον ανθρωπισμό μας. Την σημασία που δίνουμε όλοι στην ανθρώπινη ζωή. Και μέσα σε όλο αυτό τον σκληρό αγώνα για την αντιμετώπισή του ιού, υπήρξαν εταιρείες που έδειξαν πως πραγματικά νοιάζονται για τον άνθρωπο. Όπως η P&G.
Τα προϊόντα της P&G είναι γνωστά σε όλο τον κόσμο και χρησιμοποιούνται καθημερινά από εκατομμύρια ανθρώπους. Προϊόντα που διευκολύνουν την ζωή μας και χρησιμοποιούνται ευρέως ακόμη και για τις πιο απλές, καθημερινές μας ανάγκες, όπως το πλύσιμο των ρούχων ή των πιάτων αλλά και την ατομική υγιεινή.
Η πανδημία του κορωνοϊού, όμως, ανέδειξε ανάγκες που δεν τις γνωρίζαμε καν. Άνθρωποι ξεχασμένοι από τον κόσμο, οικονομικά αδύναμοι ή συνάνθρωποί μας που βρίσκονται σε ανάγκη, δεν μπορούσαν να ικανοποιήσουν ούτε μερικές από τις βασικές τους ανάγκες.
Πρόσβαση σε καθαρά ρούχα
Πόσοι άλλωστε από εμάς, γνωρίζουμε ότι στην Ελλάδα, υπάρχουν πάνω από 20.000 συνάνθρωποί μας που ζουν σε συνθήκες αστεγίας, χωρίς πρόσβαση σε καθαρά ρούχα; Σκεφτείτε, λοιπόν, πόσο σημαντική είναι η πρόσβαση σε καθαρά ρούχα, ειδικότερα τώρα που η προσωπική υγιεινή είναι σημαντικότερη από ποτέ, λόγω κορωνοϊού.
Γι ‘ αυτό και η P&G, που τόσα χρόνια τώρα στηρίζει την κοινωνία, και όχι με λόγια αλλά με πράξεις, συνεχίζει με αμείωτο ενδιαφέρον να προσφέρει την στήριξή της με συσκευασίες Ariel, την κορυφαία μάρκα στην κατηγορία των απορρυπαντικών στην Ελλάδα στην Ithaca, το πρώτο Κινητό Πλυντήριο για Άστεγους στην χώρα μας. Μάλιστα, από το 2016, η Ithaca μαζί με το Ariel έχουν εξυπηρετήσει 5.500 άστεγους συνανθρώπους μας, πλένοντας πάνω από 70.000 κιλά ρούχων.
Πέρα όμως από αυτό, η P&G, με το Ariel, στήριξε και το Πολυδύναμο Κέντρο Αστέγων του Δήμου Αθηναίων, που δημιουργήθηκε ως μέτρο προστασίας κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού για τους ανθρώπους που δεν έχουν στέγη: Προχώρησε στην προσφορά απορρυπαντικών προϊόντων ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες πλυσίματος ρούχων των άστεγων φιλοξενούμενων του κέντρου, ενώ ένωσε και πάλι τις δυνάμεις του με την Ithaca, η οποία προσφέρει τεχνογνωσία και ανθρώπινο δυναμικό ώστε να λειτουργούν καθημερινά οι χώροι πλυντηρίων της δομής.
Φυσικά, η δράση αυτή της P&G δεν σταματά εκεί. Δεδομένου ότι κανείς δεν γνωρίζει πόσο θα διαρκέσει η κρίση αυτή, η ομάδα της P&G θα συνεχίσει να συνεργάζεται με την Ithaca με έναν κοινό στόχο: κάθε άστεγος συνάνθρωπός μας να έχει πρόσβαση σε καθαρά ρούχα!.
Πασχαλινό γεύμα σε 800 άστεγους, από το Fairy
Εκτός όμως από την προσφορά Ariel για την καθαριότητα των ρούχων, η P&G έδειξε τον ανθρώπινο χαρακτήρα της και το Πάσχα, το οποίο μπορεί φέτος να ήταν διαφορετικό και να μην στρώθηκαν τεράστια τραπέζια γιορτινά, ωστόσο φρόντισε με το προϊόν της , το Fairy, να κάνει λίγο πιο γιορτινή την Κυριακή του Πάσχα για τους άστεγους στις Δομές Φιλοξενίας του Κέντρου Υποδοχής και Αλληλεγγύης του Δήμου Αθηναίων.
Συγκεκριμένα, πρόσφερε ένα πλήρες παραδοσιακό πασχαλινό γεύμα, με αρνάκι & πατάτες, κόκκινα αυγά, τσουρέκι αλλά και πασχαλινά κουλούρια– με την συνταγή του σεφ Γιώργου Τσούλη, που προέτρεψε μάλιστα τους ακόλουθούς του στο Instagram να γίνουν όλοι ένα μεγάλο τραπέζι για την μέρα εκείνη!
Η P&G πάντα δίπλα σε όσους έχουν ανάγκη
Η P&G βρέθηκε από την πρώτη στιγμή της κρίσης του κορωνοϊού δίπλα στον άνθρωπο εκφράζοντας έμπρακτα την στήριξή της στην κοινωνία, την δύσκολη αυτή περίοδο που διανύουμε. Ενίσχυσε μέσω δωρεάς τις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας και βρέθηκε από την πρώτη στιγμή δίπλα σε τοπικούς φορείς και οργανισμούς που έχουν σκοπό την προστασία και φροντίδα των ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, καλύπτοντας ανάγκες σε προϊόντα προσωπικής υγιεινής και οικιακής φροντίδας για περισσότερους από 35.000 συνανθρώπους μας που βρίσκονται σε ανάγκη, ειδικά τώρα λόγω της πανδημίας.
Συνολικά, η P&G και τα εμβληματικά της προϊόντα, με μια συνεισφορά που ξεπέρασε τις 300.000 ευρώ, έδειξε για άλλη μία φορά τον ανθρώπινο χαρακτήρα της. Γιατί, όλοι μαζί μπορούμε να πετύχουμε περισσότερα!