Αθήνα: Πελάτης αποκάλεσε υπάλληλο «καθυστερημένο» και ο υπεύθυνος τον ξεφτίλισε στα σόσιαλ - iefimerida.gr

Αθήνα: Πελάτης αποκάλεσε υπάλληλο «καθυστερημένο» και ο υπεύθυνος τον ξεφτίλισε στα σόσιαλ

Μπέργκερ
Μπεργκεράδικο στην Αθήνα έβαλε στη... θέση του πελάτη που προσέβαλε υπάλληλο με χυδαίο τρόπο επειδή ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ / Φωτογραφία: shutterstock
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ένα εξοργιστικό περιστατικό συνέβη πρόσφατα σε κατάστημα εστίασης στην Αθήνα.

Συγκεκριμένα, το περασμένο Σάββατο, σε γνωστό εστιατόριο, πελάτης αποκάλεσε «καθυστερημένο» έναν υπάλληλο, με αφορμή ότι ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ του.

Το περιστατικό εξόργισε αρκετούς, με τους υπεύθυνους του καταστήματος να αντιδρούν αμέσως και μάλιστα το έκαναν και μέσω σόσιαλ, καλώντας τον πελάτη να μην ξαναπατήσει το πόδι του στο μαγαζί τους!

«Αγαπητέ πελάτη που χθες αποκαλέσατε τηλεφωνικά τον εργαζόμενό μας ‘’καθυστερημένο’’, επειδή ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως αυτός ο άνθρωπος έχει 2 γλυκύτατα παιδιά τα οποία έχουν αυτισμό. Καλό σας βράδυ και να μην επιλέξετε ποτέ ξανά το εστιατόριό μας» έγραψαν, με την ανάρτηση του καταστήματος να γίνεται viral στα σόσιαλ και τον κόσμο να τους αποθεώνει για τη στάση τους.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ