«Η Πάτρα έχει τα χαρακτηριστικά και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα για να αναδειχθεί σε εξαιρετικά ελκυστικό προορισμό για την κρουαζιέρα
Τόσο λόγω των δυνατοτήτων της πόλης, όσο και των αξιοθέατων της Αχαΐας και της ευρύτερης περιοχής», τόνισε, μεταξύ άλλων, ο υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Στέφανος Γκίκας, μιλώντας σε ημερίδα με τίτλο, «1ο Patras Cruise», που συνδιοργάνωσαν στην αχαϊκή πρωτεύουσα ο σύλλογος ναυτικών πρακτόρων Λιμένος Πατρών, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος και ο Οργανισμός Λιμένος Πατρών.
Δημιουργία μαρίνας στο λιμάνι της Πάτρας
Μιλώντας για το λιμάνι της Πάτρας, χαρακτήρισε «ιδιαίτερα σημαντική για την πορεία του, την προοπτική αξιοποίησής του», η οποία, όπως είπε, «θα διενεργηθεί από το ΤΑΙΠΕΔ και θα περιλαμβάνει αφενός την δημιουργία τερματικού σταθμού κρουαζιέρας, αφετέρου τη δημιουργία μαρίνας».
Οι συγκεκριμένες δράσεις, σύμφωνα με τον Στέφανο Γκίκα, «εντάσσονται στον ευρύτερο αναπτυξιακό σχεδιασμό της κυβέρνησης για την αναβάθμιση σημαντικών λιμενικών υποδομών σε όλη την χώρα».
Παράλληλα, σημείωσε ότι «το master plan του λιμένος της Πάτρας έχει εγκριθεί από το υπουργείο Ναυτιλίας και βρίσκεται για υπογραφή στο υπουργείο Περιβάλλοντος, ώστε στην συνέχεια, να υποβληθεί στο ΣτΕ για την έκδοση του Προεδρικού Διατάγματος.
Μάλιστα, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο Στέφανος Γκίκας, «το λιμάνι της Πάτρας έχει ιδιαίτερη βαρύτητα για το υπουργείο Ναυτιλίας, καθότι ανήκει στο κεντρικό Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών, στο πλαίσιο του διαδρόμου Orient / East - Med και η περαιτέρω ανάπτυξή του θα προσφέρει πολλά οφέλη στην τοπική και εθνική οικονομία».
Επίσης, είπε ότι «συζητείται η παραχώρηση - σε ό,τι αφορά τη χρήση της κρουαζιέρας - των λιμένων Κατάκολου και Πατρών, ως ενιαίο σύνολο, ώστε το ένα λιμάνι να επιχειρεί συμπληρωματικά και συνεργατικά με τον άλλο, χωρίς ανταγωνιστικό χαρακτήρα».
ΑΠΕ-ΜΠΕ