Όμιλος Fourlis: Η βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας στο επίκεντρο της στρατηγικής - iefimerida.gr

Όμιλος Fourlis: Η βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας στο επίκεντρο της στρατηγικής

Ζευγάρι μπροστά σε υπολογιστή
Fourlis Group - Με φροντίδα για τους πελάτες
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Σε έναν κόσμο όπου οι προσδοκίες των καταναλωτών συνεχώς αυξάνονται, οι επιχειρήσεις που καταφέρνουν να διακριθούν είναι αυτές που τοποθετούν τον πελάτη στο επίκεντρο της φιλοσοφίας τους. Ο Όμιλος Fourlis αποτελεί ένα τέτοιο παράδειγμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με μια επιτυχημένη πορεία σχεδόν 75 ετών, ο Όμιλος έχει καθιερωθεί ως ηγετική δύναμη στον τομέα του λιανικού εμπορίου στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Η δραστηριότητά του εκτείνεται σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία, μέσω των brands που εκπροσωπεί: «ΙΚΕΑ», «INTERSPORT» και «Holland & Barrett». Τη φιλοσοφία του Ομίλου Fourlis διέπει η ανθρωποκεντρική προσέγγιση, με κύριο στόχο την απόλυτη ικανοποίηση των πελατών του. Ο Όμιλος επιδιώκει να υπερβαίνει τις προσδοκίες των πελατών, όχι μόνο καλύπτοντας τις βασικές τους ανάγκες, αλλά και προσφέροντας πρωτοποριακές υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.

Καινοτομία και φρέσκια αγοραστική εμπειρία στην ΙΚΕΑ

Η ΙΚΕΑ επιδιώκει συνεχώς να βελτιώνει την εμπειρία αγοράς των πελατών της. Μέσω της χρήσης προηγμένων ψηφιακών τεχνολογιών, δημιουργεί νέες λύσεις και βελτιώνει τις υπάρχουσες διαδικασίες. Ο στόχος είναι να παρέχει μια ακόμα καλύτερη αγοραστική εμπειρία και εξυπηρέτηση σε όλους τους πελάτες, από τη στιγμή της προετοιμασίας της αγοράς έως την τελική παράδοση, ανεξάρτητα από το αν επιλέγουν το φυσικό κατάστημα ή το ηλεκτρονικό κανάλι για τις αγορές τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η δημιουργία της εφαρμογής ΙΚΕΑ αποτελεί ένα κρίσιμο εργαλείο για τη διευκόλυνση των πελατών κατά τη διαδικασία αγορών. Μέσω της εφαρμογής, οι χρήστες μπορούν να αναζητήσουν τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, είτε μέσω αναζήτησης εικόνας με τη λειτουργία Visual Search (με χρήση εικόνας), είτε με τη δυνατότητα τοποθέτησης εικονικών προϊόντων στον πραγματικό τους χώρο μέσω της AR τεχνολογίας. Έτσι, οι καταναλωτές έχουν μια πιο σαφή εικόνα των προϊόντων πριν την αγορά τους, που τους επιτρέπει να αποφασίσουν εκείνο που ταιριάζει ακριβώς στις ανάγκες και τις προτιμήσεις τους.

Επιπλέον, η εγκατάσταση Self-serve checkouts στοχεύει στη μείωση του χρόνου αναμονής των πελατών, που απλουστεύει τη διαδικασία παράδοσης και προσφέρει μια πιο αποτελεσματική διαδικασία αγορών με άμεση ικανοποίηση.

Τα ΙΚΕΑ Live Shopping Events προσφέρουν μια συναρπαστική εμπειρία αγορών, παρέχοντας χρήσιμα tips και λύσεις για όλους τους χώρους. Μέσα από αυτά τα events, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα όχι μόνο να εξοικειωθούν με τα προϊόντα, αλλά και να αγοράσουν απομακρυσμένα. Συνδυάζοντας την ψηφιακή τεχνολογία με τη δυνατότητα live συνομιλίας με τους hosts των events, η ΙΚΕΑ δημιουργεί μια διαδραστική εμπειρία αγορών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επιπλέον, οι υπηρεσίες design είναι πλέον διαθέσιμες τόσο στα φυσικά καταστήματα όσο και στο digital κανάλι, ενώ οι επενδύσεις σε υποδομές και αυτοματοποιήσεις στις αποθήκες εξασφαλίζουν μια πιο γρήγορη και αποτελεσματική διαδικασία παράδοσης. Τέλος, η δυνατότητα άμεσου live ελέγχου της διαθεσιμότητας των προϊόντων καλύπτει τις ανάγκες ανεξάρτητα από το κατάστημα στο οποίο βρίσκονται και ενισχύει ακόμη περισσότερο την εμπειρία αγοράς.

Intersport, εκεί που η άθληση είναι κομμάτι της καθημερινότητας

H Intersport είναι μια εταιρεία αφοσιωμένη στο να εμπνέει και να συνδέει τους ανθρώπους με τον αθλητισμό και την αθλητική μόδα. Με αποστολή να κάνει τον αθλητισμό αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής όλων και να βρίσκει χαρά στις καθημερινές επιτυχίες, η Intersport συνεχίζει το επιτυχημένο της ταξίδι όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε 42 χώρες παγκοσμίως. Στόχος της είναι να δημιουργεί μια αξέχαστη εμπειρία αγορών, προσφέροντας στους πελάτες μοναδικές εμπειρίες που υπερβαίνουν τα καθιερωμένα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για την επίτευξη αυτού του στόχου, η Intersport αξιοποιεί διάφορες καινοτόμες υπηρεσίες, όπως την πλατφόρμα Intersport PRO, όπου οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε τεχνικές προδιαγραφές και να μελετήσουν νέα και καινοτόμα προϊόντα από συνεργαζόμενες μάρκες.

Ακόμη, το στατικό πελματογράφημα FootScan ψηφιοποιεί τη μορφολογία του πέλματος και αναλύει τις ανάγκες του καταναλωτή σε σταθερότητα και αντικραδασμικότητα, προτείνοντάς του το κατάλληλο μοντέλο παπουτσιού. Το  Fit Finder αποτελεί τον νο1 βοηθό για την εύρεση του ιδανικού μεγέθους στις online παραγγελίες. Επιπλέον υπηρεσίες όπως το Cold Chamber, όπου με τη βοήθεια ενός κρύου θαλάμου ο καταναλωτής μπορεί να δοκιμάσει μπουφάν και χειμερινό εξοπλισμό σε πραγματικές συνθήκες κρύου αλλά και υπό το 0, αλλά και η υπηρεσία racket knitting, παρέχουν ολοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία, επιτρέποντας στους καταναλωτές την άνεση και τη σιγουριά των αγορών τους.

Η δημιουργία της εφαρμογής INTERSPORT (INTERSPORT App) αποτελεί ένα επιπλέον κανάλι πώλησης και επικοινωνίας με τους πελάτες. Μέσω αυτής, οι χρήστες ενημερώνονται για το πρόγραμμα πιστότητας Intersport Club και τους διαθέσιμους πόντους τους, ενώ ταυτόχρονα έχουν τη δυνατότητα να τους εξαργυρώσουν κατά την αγορά τους. Επίσης, η Intersport έχει επενδύσει σε πολλαπλές επιλογές εξυπηρέτησης και παράδοσης, συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης στο σπίτι, του Click & Collect, των box-now lockers και του click & reserve-pay @ store, εξασφαλίζοντας ευελιξία και άνεση. Η αυτοματοποίηση στα κεντρικά αποθέματα και τα κέντρα διανομής επιτρέπει πιο αποτελεσματική διαχείριση προϊόντων, τόσο στα φυσικά καταστήματα όσο και μέσω του διαδικτύου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με εξειδικευμένο προσωπικό (INTERSPORT PRO Specialists), που είναι γνώστες των τεχνολογιών και των χαρακτηριστικών των προϊόντων, η Intersport διασφαλίζει την εμπειρία αγοράς που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις προτιμήσεις των πελατών της.

Με αυτές τις πρωτοβουλίες, η Intersport παραμένει δεσμευμένη να παρέχει άμεση εξυπηρέτηση στους πελάτες της, ενώ επεκτείνει το δίκτυό της για να εξυπηρετεί καλύτερα την αθλητική μόδα, με 112 φυσικά καταστήματα συνολικά σε Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία και Κύπρο, αλλά και μέσω του Intersport eshop.

Πιο κοντά στην ευεξία με σύμμαχο τη Holland & Barrett

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πριν ένα χρόνο, ο Όμιλος Fourlis ξεκίνησε μια νέα δραστηριότητα λιανικής σε έναν από τους πιο δυναμικούς κλάδους, την υγεία και την ευεξία, με στρατηγική συνεργασία με τη Holland & Barrett. Με περισσότερα από 150 χρόνια ιστορίας και παρουσία σε 24 χώρες, η Holland & Barrett διακρίνεται ως η πρώτη αλυσίδα για βιταμίνες και συμπληρώματα στην Αγγλία. Το όραμά της είναι να κάνει την υγεία και την ευεξία προσιτές σε όλους, προσφέροντας μια ευρεία γκάμα προϊόντων, από βιταμίνες και συμπληρώματα μέχρι προϊόντα άθλησης και φυσικής ομορφιάς, με γνώμονα την εξυπηρέτηση του καταναλωτή.

Οι καταναλωτές μπορούν να εξυπηρετηθούν μέσω ενός συνεχώς διευρυνόμενου δικτύου φυσικών καταστημάτων και του ηλεκτρονικού καταστήματος (https://www.hollandandbarrett.gr/), με πληθώρα δυνατοτήτων παράδοσης, συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης στο σπίτι και των box-now locker.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στη συνολική εμπειρία προσθέτει σημαντικά το εξειδικευμένο προσωπικό και η ομάδα από ειδικούς, που είναι έτοιμοι να προσφέρουν εξατομικευμένες συμβουλές, καθώς και η εκπαιδευμένη ομάδα πωλήσεων στις κατηγορίες των βιταμινών και συμπληρωμάτων διατροφής. Ακόμη, το website της εταιρείας προσφέρει συμβουλές για θέματα υγείας και ευεξίας από ειδικούς διατροφολόγους και διαιτολόγους, καθώς και ειδικούς στην αθλητική διατροφή και σε Διατροφικές Διαταραχές & Μεταβολικά Νοσήματα, καλύπτοντας τις ανάγκες όλων των καταναλωτών.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ