Επιπλέον οκτώ Προξενικές Αρχές εντάσσονται στο myConsulLive - Εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσης - iefimerida.gr

Επιπλέον οκτώ Προξενικές Αρχές εντάσσονται στο myConsulLive - Εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσης

Τα Υπουργεία Εξωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης ανακοινώνουν την ένταξη οκτώ επιπλέον Προξενικών Αρχών στην υπηρεσία myConsulLive
Τα Υπουργεία Εξωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης ανακοινώνουν την ένταξη οκτώ επιπλέον Προξενικών Αρχών στην υπηρεσία myConsulLive
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Τα Υπουργεία Εξωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης ανακοινώνουν την ένταξη οκτώ επιπλέον Προξενικών Αρχών στην υπηρεσία myConsulLive.

Από την Πέμπτη 14 Ιουλίου 2022, περιλαμβάνονται στην πλατφόρμα myConsulLive.gov.gr οι Πρεσβείες της Ελλάδας σε Βηρυτό, Ελσίνκι, Ζάγκρεμπ, Ποντγκόριτσα, Σεράγεβο, Σιγκαπούρη, καθώς επίσης και το Γραφείο Συνδέσμου στην Πρίστινα και το Γενικό Προξενείο Βανκούβερ. Με τον τρόπο αυτό, ακόμα περισσότεροι Έλληνες πολίτες, μόνιμοι κάτοικοι εξωτερικού και ομογενείς, θα μπορούν να εξυπηρετούνται από το Ελληνικό Δημόσιο μέσω βιντεοκλήσης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με την ένταξη των νέων Αρχών στην υπηρεσία myConsulLive, η δυνατότητα εξυπηρέτησης με ψηφιακό ραντεβού παρέχεται συνολικά από 94 Πρεσβείες και Γενικά Προξενεία της Ελλάδας σε 72 χώρες. Οι  Προξενικές Αρχές που υπάγονται στο πρόγραμμα, μπορούν να εξυπηρετούν μέσω  βιντεοκλήσης αιτήματα για τις ακόλουθες διοικητικές πράξεις:

•    Έκδοση πιστοποιητικού μονίμου κατοίκου εξωτερικού

•    Βεβαίωση οικογενειακής κατάστασης ή γέννησης

•    Βεβαίωση διαμονής

•    Αντίγραφα ή αποσπάσματα ληξιαρχικών πράξεων

•    Δήλωση δικαιούχου σύνταξης

•    Υποβολή αιτήσεων ή δηλώσεων στην Προξενική Αρχή

Τα ραντεβού προγραμματίζονται μέσω της πλατφόρμας myConsulLive.gov.gr για συγκεκριμένη ημέρα και ώρα. Για την αυθεντικοποίηση του χρήστη είναι απαραίτητη η χρήση κωδικών Taxisnet, ενώ κατά την έναρξη της βιντεοκλήσης ο ενδιαφερόμενος ταυτοποιείται με την επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου.

Υπενθυμίζεται ότι η εν λόγω υπηρεσία ξεκίνησε να εφαρμόζεται πιλοτικά τον Δεκέμβριο του 2020 με την συνεργασία των Υπουργών Εξωτερικών, Νίκου Δένδια, και Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκου Πιερρακάκη. Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση  πραγματοποιήθηκε από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, στο πρότυπο των αντίστοιχων υπηρεσιών ψηφιακών ραντεβού που παρέχουν τα ΚΕΠ, ο ΟΑΕΔ, η ΑΑΔΕ, ο eΕΦΚΑ, το Ελληνικό Κτηματολόγιο, ο Συνήγορος του Πολίτη και οι Δήμοι (πιλοτικά ο Δήμος Χανίων).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ