Η οικογένεια του Παύλου Μπακογιάννη πήρε θέση στη συζήτηση που έχει ανοίξει, μετά την απόφαση της Αττικό Μετρό να δώσει το όνομά του στον σταθμό «Ευαγγελισμός».
Την Παρασκευή, η Αττικό Μετρό ανακοίνωσε ότι θα μετονομάσει δύο σταθμούς. Συγκεκριμένα, τον «Ευαγγελισμό» σε «Παύλο Μπακογιάννη» και τον σταθμό «Αγιος Δημήτρης- Αλέκος Παναγούλης» σε «Αλέκος Παναγούλης». Ομως, η απόφαση αυτή προκάλεσε αντιδράσεις και αποτέλεσε αφορμή για να ξεκινήσει μια μεγάλη συζήτηση.
Σε ανακοίνωση που εξέδωσε, η οικογένεια του Παύλου Μπακογιάννη ευχαρίστησε την Αττικό Μετρό για την τιμητική πρόταση μετονομασίας, αλλά επισήμανε ότι δεν μπορεί να την αποδεχθεί, εξαιτίας των συζητήσεων που έχουν προκληθεί. Επιπλέον, επισημαίνουν ότι δεν θα ήθελαν το όνομα του Παύλου Μπακογιάννη να μπει σε οποιαδήποτε αντιπαράθεση. « Άλλωστε κάτι τέτοιο θα προσέβαλε την μνήμη ενός ανθρώπου που αγωνίστηκε για την συμφιλίωση και την ενότητα. Η σύζυγος, τα αδέλφια του, τα παιδιά και τα εγγόνια του τον θέλαμε στο σπίτι κι όχι σε μια ταμπέλα», επισημαίνεται ακόμη.
Η ανακοίνωση της οικογένειας του Παύλου Μπακογιάννη
Ευχαριστούμε θερμά την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ για την τιμητική πρόταση μετονομασίας του σταθμού «Ευαγγελισμός» σε «Παύλος Μπακογιάννης», την οποία όμως δεν μπορούμε να αποδεχθούμε.
Η απόφαση έχει προκαλέσει συζητήσεις. Για ευνόητους λόγους δεν θέλουμε το όνομα του Παύλου Μπακογιάννη να μπει σε οποιαδήποτε αντιπαράθεση. Άλλωστε κάτι τέτοιο θα προσέβαλε την μνήμη ενός ανθρώπου που αγωνίστηκε για την συμφιλίωση και την ενότητα.
Η σύζυγος, τα αδέλφια του, τα παιδιά και τα εγγόνια του τον θέλαμε στο σπίτι κι όχι σε μια ταμπέλα. Το ότι η μνήμη του είναι ζωντανή και οι ιδέες του εξακολουθούν να εμπνέουν 30 χρόνια μετά, μας αρκεί. Και πάλι ευχαριστούμε πάρα πολύ».
Στον «αέρα» η απόφαση για τις αλλαγές στο μετρό
Στο μεταξύ, εξαιτίας των αντιδράσεων φαίνεται πως είναι στον «αέρα» πλέον η απόφαση της Αττικό Μετρό για την αλλαγή της ονομασίας των δύο σταθμών. Οι αλλαγές αυτές ενδέχεται τελικά να μην γίνουν, σύμφωνα με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Open, καθώς πολλοί αντέδρασαν κάνοντας λόγο για αχρείαστο κόστος, αφού θα έπρεπε να αντικατασταθούν οι ταμπέλες σε όλους τους σταθμούς του μετρό.