Ολοκληρώθηκε το μεσημέρι (13:00) της Δευτέρας η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για το πρόγραμμα κατάρτισης που «έτρεξαν» ο ΟΑΕΔ και η Google Ελλάδας.
Επρόκειτο για το το διαδικτυακό πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης «Ενίσχυση Ψηφιακών Δεξιοτήτων - Ψηφιακό Μάρκετινγκ» (Digital Marketing). Σύμφωνα με τον ΟΑΕΔ, οι αιτήσεις υπερκάλυψαν τις προσφερόμενες θέσεις. Το ενδιαφέρον των πολιτών ήταν εξαιρετικά μεγάλο και είναι χαρακτηριστικό ότι μέσα σε 6 ημέρες υποβλήθηκαν περισσότερες από 5.000 αιτήσεις για 3.000 θέσεις.
Το πρόγραμμα υλοποιείται στο πλαίσιο της συνεργασίας του ΟΑΕΔ με τη Google Ελλάδας για την αντιμετώπιση του ψηφιακού χάσματος, την επαγγελματική αποκατάσταση των ανέργων και την ενίσχυση της ψηφιακής οικονομίας. Συνολικά, 3.000 νέοι άνεργοι έως 29 ετών θα επιλεγούν κατά σειρά προτεραιότητας, για να βελτιώσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες, στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης “Grow with Google.” Οι ωφελούμενοι θα παρακολουθήσουν συνολικά 75 ώρες κατάρτισης και μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος θα λάβουν πιστοποιητικό παρακολούθησης από την Google και τον ΟΑΕΔ.
Οι ωφελούμενοι που θα ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα κατάρτισης, θα έχουν τη δυνατότητα συμμετοχής σε επιδοτούμενο πρόγραμμα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας, διάρκειας έξι (6) μηνών σε ιδιωτικές επιχειρήσεις σε όλη τη χώρα για 5.000 ανέργους. Οι ωφελούμενοι θα λάβουν 550 ευρώ (καθαρά) για 22 ημέρες τον μήνα και 6 ώρες την ημέρα. Η δαπάνη του προγράμματος απόκτησης εργασιακής εμπειρίας προϋπολογίζεται στο ποσό των 16.500.000 € και θα συγχρηματοδοτηθεί από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (Ε.Κ.Τ.), στο πλαίσιο του Ε.Π. “Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020” και το Ελληνικό Δημόσιο.