Στο πλαίσιο της επίσκεψής της στην έδρα του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών, προκειμένου να εκπροσωπήσει τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη στη Σύνοδο Κορυφής με θέμα το Μετασχηματισμό της Εκπαίδευσης, η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, συμμετείχε σε εκδήλωση που διοργανώθηκε στο Πανεπιστήμιο Columbia για το στόχο 4.7 του ΟΗΕ μαζί με άλλους Υπουργούς Παιδείας.
Ο Στόχος Βιώσιμης Ανάπτυξης 4.7 του ΟΗΕ, που αποτελεί τμήμα του Στόχου 4 για ποιοτική εκπαίδευση για όλους, θέτει ως προτεραιότητα έως το 2030 τη διασφάλιση ότι όλοι οι εκπαιδευόμενοι θα αποκτήσουν τη γνώση και θα καλλιεργήσουν τις δεξιότητες που χρειάζονται για να προάγουν τη βιώσιμη ανάπτυξη, μέσω, μεταξύ άλλων, της εκπαίδευσης για τη βιώσιμη ανάπτυξη και τον βιώσιμο τρόπο ζωής, τα ανθρώπινα δικαιώματα, την ισότητα των φύλων, της κουλτούρας της ειρήνης και της μη-βίας, της ταυτότητας του παγκόσμιου πολίτη.
Επίσης, επισκέφθηκε το δίγλωσσο σχολείο και την Εκκλησία του Αγίου Νικολάου στο Flushing, ΝΥ, όπου πραγματοποιήθηκε Αγιασμός για ολόκληρο το μαθητικό πληθυσμό της ελληνικής Κοινότητας, των ελληνικών σχολείων Ημερήσιου, Απογευματινού, Σαββατιανού, της Προσχολικής Αγωγής και όλων των μαθητών και σπουδαστών που ανήκουν στην Κοινότητα και που φοιτούν στα δημόσια και ιδιωτικά σχολεία και Ανώτατα ιδρύματα. Η Νίκη Κεραμέως συνεχάρη τα μέλη της ελληνικής Κοινότητας για τις άοκνες προσπάθειες διατήρησης της ελληνικής γλώσσας και πολιτισμού και εξήγησε ότι το Υπουργείο στέκεται αρωγός, με το Συντονιστικό Γραφείο Εκπαίδευσης που εδρεύει στη Νέα Υόρκη, με εκπαιδευτικό υλικό και με αποσπάσεις εκπαιδευτικών.
Τέλος, η Υπουργός συναντήθηκε με το νέο Γενικό Πρόξενο της Ελλάδας στη Νέα Υόρκη κ. Κωνσταντίνο Κωνσταντίνου και την αν. Συντονίστρια Εκπαίδευσης Νέας Υόρκης Ειρήνη Γράψια, με τους οποίους συζήτησαν για θέματα που απασχολούν την ελληνική και ιδιαίτερα την εκπαιδευτική Κοινότητα.
Σήμερα, η Νίκη Κεραμέως αναμένεται να συμμετάσχει στην τελευταία συνεδρίαση της Συνόδου Κορυφής του ΟΗΕ για το Μετασχηματισμό της Εκπαίδευσης, κατά την οποία στους ομιλητές θα τεθούν ερωτήματα γύρω από το πεδίο ενασχόλησής τους με την εκπαίδευση.