Ενεργοποιήθηκε σήμερα ο νέος Αυτόματος Ψηφιακός Βοηθός (chatbot) τεχνητής νοημοσύνης στον ιστότοπο του ΟΑΕΔ.
Αυτόματος Ψηφιακός Βοηθός στο πλαίσιο της ψηφιακής μετάβασης του Οργανισμού και της συνεχούς ανάπτυξης αμεσότερων, ποιοτικών και σύγχρονων υπηρεσιών για την καλύτερη και την ταχύτερη εξυπηρέτηση και ενημέρωση των πολιτών, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Οι πολίτες, που θα κάνουν χρήση του chatbot, θα υποβάλουν γραπτά ερωτήματα σε ελεύθερο κείμενο και θα τους παρέχεται αυτοματοποιημένη απάντηση κάθε μέρα και όλες τις ώρες για θέματα αρμοδιότητας του ΟΑΕΔ.
Το νέο ψηφιακό εργαλείο του ΟΑΕΔ
Το νέο εργαλείο υποβοήθησης της επικοινωνίας των πολιτών βασίζεται σε σύγχρονους αλγόριθμους μηχανικής εκμάθησης (machine learning) και επεξεργασίας γραπτής φυσικής γλώσσας (natural language processing). Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, πρόκειται για σύστημα αυτοματοποιημένων ερωταπαντήσεων και ευφυές πρόγραμμα ψηφιακού διαλόγου που αλληλοεπιδρά με το χρήστη, καταλαβαίνοντας και απαντώντας στα σχόλια και στις ερωτήσεις που τίθενται σε γραπτή φυσική γλώσσα, προωθώντας τη διαδραστική και άμεση επικοινωνία με τον ΟΑΕΔ.
Επιπλέον, ο νέος Αυτόματος Ψηφιακός Βοηθός παρέχει σύντομες και εύστοχες απαντήσεις σε συγκεκριμένα ερωτήματα του χρήστη, ενώ έχει τη δυνατότητα πρόσβασης σε οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεται, ανεξαρτήτως όγκου, προσφέροντας γρήγορες και συνεχώς βελτιωμένες απαντήσεις. Όταν το σύστημα αδυνατεί να δώσει κάποια σύντομη και εύστοχη απάντηση σε ένα ερώτημα, προτείνει πιθανές επόμενες ενέργειες του χρήστη. Ο Οργανισμός τονίζει ότι συνεχίζει την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών του, δημιουργώντας νέους και καινοτόμους διαύλους επικοινωνίας με τους συναλλασσόμενους πολίτες και επιχειρήσεις.