myOAEDlive: Ακόμα περισσότερες υπηρεσίες -Στο 100% η πληρότητα των βιντεοκλήσεων με ανέργους τον Μάρτιο -Πώς κλείνουμε ραντεβού - iefimerida.gr

myOAEDlive: Ακόμα περισσότερες υπηρεσίες -Στο 100% η πληρότητα των βιντεοκλήσεων με ανέργους τον Μάρτιο -Πώς κλείνουμε ραντεβού

γυναικες γκραφιτι
Αθήνα, φωτογραφία apimages
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Μετά την επιτυχημένη πιλοτική λειτουργία της νέας πλατφόρμας ψηφιακών ραντεβού myOAEDlive, που ξεκίνησε στις αρχές Δεκεμβρίου, από σήμερα προστίθενται και ενεργοποιούνται νέες υπηρεσίες.

Με απόφαση των αρμόδιων υπουργών Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη και Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκου Πιερρακάκη, μέσω της στενής συνεργασίας του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ) με τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επιπλέον των υπηρεσιών που ήδη λειτουργούν για την παροχή συμβουλευτικής, μέσω τηλεδιάσκεψης (βιντεοκλήσης), από τους εξειδικευμένους εργασιακούς συμβούλους ανέργων και εργοδοτών του ΟΑΕΔ, από σήμερα η πλατφόρμα myOAEDlive δίνει τη δυνατότητα προγραμματισμού ψηφιακών ραντεβού:

1) με το ελληνικό γραφείο EURES του ευρωπαϊκού δικτύου υπηρεσιών απασχόλησης και επαγγελματικής κινητικότητας για την αναζήτηση θέσεων εργασίας ή εργαζομένων στον ΕΟΧ,

2) με εξειδικευμένους συμβούλους του ΟΑΕΔ για τη επικαιροποίηση στοιχείων του μητρώου εγγεγραμμένων ανέργων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μέσω της πλατφόρμας myOAEDlive, για πρώτη φορά, άνεργοι και επιχειρήσεις μπορούν να προγραμματίζουν ραντεβού σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα για υπηρεσίες, μέσω τηλεδιάσκεψης (βιντεοκλήσης), αποφεύγοντας την προσέλευση στα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2).

Όπως αναφέρεται σε κοινή ανακοίνωση του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και του ΟΑΕΔ, «η ανταπόκριση των πολιτών κατά την περίοδο της πιλοτικής λειτουργίας είναι ιδιαίτερα ικανοποιητική, καθώς, μέχρι σήμερα, έχουν γίνει πάνω από 2.000 κρατήσεις. Μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου, περισσότεροι από 1.300 πολίτες εξυπηρετήθηκαν, μέσω της νέας πλατφόρμας, ενώ για τους μήνες Μάρτιο και Απρίλιο οι αιτήσεις έχουν ξεπεράσει τις 700, με το ποσοστό πληρότητας για υπηρεσίες συμβουλευτικής προς ανέργους να φτάνει το 100% για τον Μάρτιο και να ξεπερνάει το 52% για τον Απρίλιο. Στόχος της επέκτασης και συνεχούς βελτίωσης της πλατφόρμας είναι η γρηγορότερη, ποιοτικότερη και πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών, μέσω της αξιοποίησης της τεχνολογίας».

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση myoaedlive.gov.gr. Συγκεκριμένα, οι ενδιαφερόμενοι επιλέγουν από την κεντρική σελίδα του gov.gr την ενότητα «Πολίτης και καθημερινότητα» και εν συνεχεία την υποενότητα «Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών», όπου θα βρει την υπηρεσία «Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ)».

Η διαδικασία ορισμού ραντεβού είναι αποκλειστικά ηλεκτρονική με τους κωδικούς TAXISnet και η πρόσβαση στο ραντεβού δεν απαιτεί αυξημένες ψηφιακές δεξιότητες, καθώς γίνεται απευθείας, μέσω συνδέσμου (link), που αποστέλλεται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) του πολίτη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ