Η Daily Mail αποθεώνει το Μετρό Θεσσαλονίκης: «Υπόγειο μουσείο», συρμοί χωρίς οδηγούς, αρχαία στους σταθμούς - iefimerida.gr

Η Daily Mail αποθεώνει το Μετρό Θεσσαλονίκης: «Υπόγειο μουσείο», συρμοί χωρίς οδηγούς, αρχαία στους σταθμούς

Κόσμος στο μετρό Θεσσαλονίκης
Κοσμοσυρροή στο Μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο τέθηκε σε λειτουργία έπειτα από χρόνια αναμονής / Φωτογραφία: SOOC
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Αντικείμενο ενδιαφέροντος σε διεθνή Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης έχει γίνει το Μετρό της Θεσσαλονίκης.

«Ένα αυτοματοποιημένο σύστημα μετακίνησης που χαρακτηρίζεται "μοναδικό στον κόσμο" εγκαινιάστηκε το Σάββατο στη δεύτερη πόλη της Ελλάδας, τη Θεσσαλονίκη» γράφει η Daily Mail σε ρεπορτάζ της, με αφορμή τα εγκαίνια του μετρό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Ένα υπόγειο Μουσείο»

Σύμφωνα με το βρετανικό μέσο, «η γραμμή μήκους 9,6 χιλιομέτρων κόστισε τρία δισεκατομμύρια ευρώ και κατά τη διάρκεια της κατασκευής -που διήρκεσε σχεδόν 20 χρόνια- ανακαλύφθηκαν πάνω από 300.000 αρχαιολογικοί θησαυροί, πολλοί από τους οποίους εκτίθενται τώρα στους 13 σταθμούς του μετρό. Οι εργάτες ανακάλυψαν μια αγορά της Βυζαντινής Εποχής, ένα ρωμαϊκό νεκροταφείο και τα απομεινάρια του πιο πολυσύχναστου δρόμου της Θεσσαλονίκης τον 6ο αιώνα».

μετρό

«Πρόκειται για έναν πολυσύχναστο δρόμο με πολλά καταστήματα, λένε οι αρχαιολόγοι».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στη συνέχεια, η Daily Mail περιγράφει όλα όσα έγιναν κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη μαζί με την Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου, και τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σταϊκούρα στα εγκαίνια της λειτουργίας «ενός συστήματος που άργησε πολύ».

Επισήμανε, δε, τις δηλώσεις του Έλληνα πρωθυπουργού, παραθέτοντας μερικές από αυτές σχετικά με την πολύχρονη προσπάθεια να ολοκληρωθεί το συγκεκριμένο έργο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Ευκαιρία για τη Θεσσαλονίκη να γίνει δεύτερη Ρώμη»

Το ρεπορτάζ επισημαίνει ότι «σύμφωνα με τον ανάδοχο του έργου, οι κατασκευαστές έπρεπε να σκάψουν βαθύτερα από ό,τι αρχικά είχε προγραμματιστεί -έως και 31 μέτρα- για να διασφαλίσουν ότι οι σήραγγες θα διέρχονται κάτω από τα αρχαιολογικά ευρήματα.

»''Είναι μια ευκαιρία για τη Θεσσαλονίκη να γίνει μια δεύτερη Ρώμη όσον αφορά τις αρχαιότητες'' δήλωσε η Μελίνα Παϊσίδου, εκ των αρχαιολόγων που ανακάλυψαν τα υπόγεια κειμήλια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

»Οι αρμόδιοι δήλωσαν ότι η λειτουργία της γραμμής θα σημαίνει 57.000 λιγότερα αυτοκίνητα την ημέρα στην ασφυκτικά γεμάτη από κίνηση πόλη, ενώ αναμένεται ότι 254.000 επιβάτες θα χρησιμοποιούν το σύστημα καθημερινά».

Φωτογραφίες: Intimenews/ΠΑΠΑΝΙΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ