Την ερχόμενη Δευτέρα 19 Ιουλίου ξεκινούν τα δοκιμαστικά δρομολόγια των συρμών του Μετρό Θεσσαλονίκης, στο τμήμα από το Αμαξοστάσιο ως το σταθμό «Συντριβάνι».
Σύμφωνα με το GRTimes, χθες ολοκληρώθηκε η ενεργοποίηση της ηλεκτροδότησης της Γραμμής 1 του Μετρό και μέχρι την Παρασκευή θα ολοκληρωθεί και η ηλεκτροδότηση της Γραμμής 2, αφού προηγουμένως γίνει ο έλεγχος περιτυπώματος συρμού.
Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του GRTimes.gr, μέσα στο επόμενο διάστημα η Aττικό Μετρό Α.Ε., πρόκειται να δημοπρατήσει την προμήθεια 15 συρμών για την Επέκταση Καλαμαριάς, εργολαβία ανεξάρτητη από αυτής της Βασικής Γραμμής.
Σημειωτέον ότι ήδη έχουν παραληφθεί οι 14 από τους 18 συρμούς που θα κινούνται στη βασική γραμμή, ενώ ο 15ος συρμός θα παραληφθεί στις επόμενες λίγες ημέρες. Ως το τέλος Οκτωβρίου θα βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη και οι 18 driverless συρμοί του Μετρό.
Το δημοσίευμα σημειώνει ότι η σιδηροδρομική επιδομή έχει στρωθεί μέχρι και το σταθμό «Αγία Σοφία», ενώ στην παρούσα φάση οι εργασίες συνεχίζονται με κατεύθυνση το σταθμό «Βενιζέλου». Θεωρείται βέβαιο ότι η επιδομή θα έχει κατασκευαστεί ως τον τερματικό του Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού, μέχρι το τέλος της χρονιάς.
Αυτό που όμως θα παρατηρήσουν οι Θεσσαλονικείς και θα επηρεάσει θετικά την καθημερινότητά τους, στο επόμενο διάστημα, είναι ο μεγάλος περιορισμός των εργοταξιακών καταλήψεων από την περιοχή του σταθμού «Πανεπιστήμιο» και προς το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.
Δείτε βίντεο που ανάρτησε πολιτικός μηχανικός και στέλεχος της Αττικό Μετρό: