Σε στάση εργασίας στο Μετρό προχωρά αύριο, Τρίτη, το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (ΣΕΛΜΑ).
Το προεδρείο του ΣΕΛΜΑ συνεδρίασε εκτάκτως το μεσημέρι της Δευτέρας (16/12) με κεντρικό θέμα τη μετακίνηση 20 εργαζομένων του ΜΕΤΡΟ σε άλλες υπηρεσίες.
Η στάση εργασίας στο μετρό θα ξεκινήσει από την αρχή της βάρδιας, στις 5:30 τα ξημερώματα της Τρίτης, και θα διαρκέσει μέχρι τις 10:00 το πρωί.
Γιατί αντιδρούν οι εργαζόμενοι στο μετρό
Σύμφωνα με το σωματείο των εργαζομένων στο μετρό, η διοίκηση της εταιρίας «με άκρως ενοχικό τρόπο αποφασίζει και διατάζει Παρασκευή βράδυ να μετακινήσει μονομερώς με τον πλέον βίαιο και αυταρχικό τρόπο συναδέλφους από τις οργανικές τους θέσεις δημιουργώντας περισσότερα προβλήματα από αυτά που υποτίθεται πως επιλύει».
Οι εν λόγω μετακινήσεις στο μετρό, όπως αναφέρει το ΣΕΛΜΑ, γίνονται «την ώρα που οι κενές οργανικές θέσεις στην ΣΤΑ.ΣΥ πλησιάζουν τις 700 και δεν έχει οριστεί ο ακριβής αριθμός τους ανά Διεύθυνση, Τομέα, Ειδικότητα».
Στη συνέχεια της ανακοίνωσης των εργαζομένων στο μετρό αναφέρονται τα εξής:
«Την στιγμή που οι πραγματικές ανάγκες στελέχωσης ειδικοτήτων όπως, τεχνίτες, οδηγοί, σταθμάρχες, έλεγχος κομίστρου έχουν χτυπήσει κόκκινο, οι διοικούντες με μια ακατανόητη χωρίς κανέναν σχεδιασμό και έξω από κάθε λογική κίνηση, προχωρούν μονομερώς στην "ρύθμιση" της ζωής των εργαζομένων.
»Είναι οι ίδιοι που σε αγαστή συνεργασία με τον ΟΑΣΑ έχουν αφήσει τους συναδέλφους εκδότεςεισιτηρίων να εργάζονται κάτω από αντίξοες και απάνθρωπες συνθήκες εξαιτίας της αποτυχίας τουηλεκτρονικού εισιτηρίου.
«Το ΣΕΛΜΑ απαιτεί άμεσα, προσλήψεις τακτικού προσωπικού για την κάλυψη των κενών οργανικών θέσεων, ανάκληση των μονομερών βίαιων μετακινήσεων. Κανένας συνάδελφος δεν θα μετακινηθεί μέχρι να ενημερωθεί από το σωματείο.
»Επιπροσθέτως το σωματείο μας προκηρύσσει προειδοποιητική στάση εργασίας για την Τρίτη 17/12/19 από την έναρξη της λειτουργίας έως τις 10:00.
ΥΓ: Την ώρα που εργαζόμενοι αποσπώνται στην διοίκηση του ΟΑΣΑ και σε πολιτικά γραφεία με συνέπεια την μείωση του παραγόμενου συγκοινωνιακού έργου».