Μετρό: Η Γραμμή 4 θα έχει σταθμό δίπλα στην «OPAP Arena» -Το «ευχαριστώ» της ΑΕΚ στον υπουργό Κ. Καραμανλή - iefimerida.gr

Μετρό: Η Γραμμή 4 θα έχει σταθμό δίπλα στην «OPAP Arena» -Το «ευχαριστώ» της ΑΕΚ στον υπουργό Κ. Καραμανλή

Ο σταθμός της Νέας Φιλαδέλφειας στη Γραμμή 4 του Μετρό θα είναι κοντά στην «OPAP Arena»
Ο σταθμός της Νέας Φιλαδέλφειας στη Γραμμή 4 του Μετρό θα είναι κοντά στην «OPAP Arena» / Φωτογραφίες: Intime/AEK FC
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η Γραμμή 4 του Μετρό έχει αρχίσει να μπαίνει σε... ράγες και μια από τις περιοχές που θα εξυπηρετήσει, είναι η Νέα Φιλαδέλφεια.

Μάλιστα, ο σταθμός του Μετρό στη Νέα Φιλαδέλφεια θα είναι πολύ κοντά -περίπου στα 150 μέτρα απόσταση- στο νέο ποδοσφαιρικό γήπεδο της ΑΕΚ, την «OPAP Arena», παρέχοντας ακόμη μια διευκόλυνση τόσο στους οπαδούς που θα θέλουν να βλέπουν τα παιχνίδια όταν αυτά θα γίνονται εκεί, όσο -και κυρίως- και στους κατοίκους της περιοχής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως έγινε γνωστό, η επέκταση της Γραμμής 4 του Μετρό άλλαξε χάραξη στο συγκεκριμένο κομμάτι της και ήρθε πιο κοντά στο γήπεδο της ΑΕΚ. Συγκεκριμένα η μεταφορά του σταθμού από τον Περισσό στα Πευκάκια παρέσυρε και τη θέση του σταθμού της Νέα Φιλαδέλφειας, ο οποίος θα βρίσκεται σε λίγα μέτρα απόσταση από την OPAP Arena.

H Γραμμή 4 του Μετρό καθώς θα διασχίζει τη Νέα Φιλαδέλφεια
H Γραμμή 4 του Μετρό καθώς θα διασχίζει τη Νέα Φιλαδέλφεια

Έτσι, ένα βασικό θέμα που υπάρχει με το νέο γήπεδο στη Νέα Φιλαδέλφεια και το οποίο αφορά την πρόσβαση σε αυτό (αυτήν τη στιγμή εξυπηρετείται κυρίως από τους σταθμούς του Περισσού και των Πευκακίων) αναμένεται να αποκτήσει μελλοντικά λύση.

Η ΠΑΕ ΑΕΚ με ανακοίνωσή της ενημέρωση για τη σχετική εξέλιξη και εξέφρασε τις ευχαριστίες της στον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ανακοίνωση της ΑΕΚ για τη χάραξη της Γραμμής 4 του Μετρό:

«Το μεγάλο στοίχημα της κατασκευής και της έναρξης της λειτουργίας του νέου μας γηπέδου στη Νέα Φιλαδέλφεια κερδήθηκε. Μπροστά μας, βέβαια, βρίσκεται η μεγάλη προσπάθεια της συνεχούς βελτίωσης των συνθηκών λειτουργίας της OPAP ARENA και της καλύτερης εξυπηρέτησης των φιλάθλων μας. Ένα κομβικό κομμάτι αυτής της προσπάθειας, είναι και η όσο το δυνατόν πιο άνετη πρόσβαση κι αυτό αποτελεί το επόμενο μεγάλο στοίχημα για την ΑΕΚ.

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να κάνουμε γνωστό πως πραγματοποιείται ένα πολύ μεγάλο βήμα σε αυτή την κατεύθυνση, μέσω του έργου της Γραμμής 4 του Μετρό. Για το οποίο αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε δημόσια, τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστα Καραμανλή.

Η επέκταση του έργου της Γραμμής 4 προς τις βορειοδυτικές συνοικίες του Λεκανοπεδίου, από τον Σταθμό Άλσος Βεΐκου μέχρι την Πετρούπολη, περιλαμβάνει 6 νέους σταθμούς που θα εξυπηρετήσουν περιοχές της Ν. Ιωνίας, της Ν. Φιλαδέλφειας, των Αγ. Αναργύρων, του Ιλίου και της Πετρούπολης.

Ο αρχικός σχεδιασμός της επέκτασης αυτής προέβλεπε την κατασκευή Σταθμού πλησίον του ομώνυμου Σταθμού των π. ΗΣΑΠ στον Περισσό και εν συνεχεία στη Νέα Φιλαδέλφεια στη διασταύρωση της Λεωφ. Δεκελείας και Βρυούλων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από τα τέλη όμως του 2020 διαπιστώθηκε ότι υπήρχαν σημαντικοί λόγοι, τόσο τεχνικοί και κατασκευαστικοί, όσο και συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης, που συνηγορούσαν υπέρ της επιλογής εναλλακτικής χάραξης του έργου (βλ. συνημμένο σχέδιο), με Σταθμό πλησίον του ομώνυμου σταθμού των Πευκακίων αντί του Περισσού και εν συνεχεία στη Ν. Φιλαδέλφεια σε δημόσιο πάρκο ικανής έκτασης για την κατασκευή του Σταθμού (πάρκο Μνημείου Μικρασιατών).

Από την εξέταση της εναλλακτικής αυτής λύσης διαπιστώθηκε ότι προκύπτει σαφής βελτίωση των κατασκευαστικών δεδομένων του έργου, ενώ τα πληθυσμιακά δεδομένα, όπως και τα δεδομένα των παρακείμενων χρήσεων γης και θέσεων εργασίας είναι ευνοϊκότερα για την τεκμηρίωση της σκοπιμότητας του έργου. Επιπλέον, στην επιλογή της εναλλακτικής θέσης της Ν. Φιλαδέλφειας έπαιξε καθοριστικό ρόλο η εγγύτητα του Σταθμού με το νέο γήπεδο της ΑΕΚ και τις προβλεπόμενες εκεί εμπορικές χρήσεις, καθώς ο σταθμός του Μετρό χωροθετείται σε απόσταση περίπου 150μ. από αυτό, σε σχέση με τα 400μ. απόσταση από το γήπεδο που ήταν χωροθετημένος.

Ήδη η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ μελέτησε, δημοπράτησε, ξεκίνησε να υλοποιεί και ολοκληρώνει τις τοπογραφικές αποτυπώσεις για την επιλεγείσα αυτή χάραξη της επέκτασης.

Θα ακολουθήσουν οι γεωτεχνικές μελέτες και οι γεωλογικές έρευνες και μετά η μελέτη δημοπράτησης του έργου (Αρχιτεκτονική, στατική και Η/Μ μελέτη)».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ