Κίνητρα να... πατήσουν γκάζι στη διεκπεραίωση εκκρεμών υποθέσεων και στην εξυπηρέτηση των πολιτών, θα δώσει το υπουργείο Εργασίας στους υπαλλήλους του νέου ΕΦΚΑ και είναι προφανές ότι δεν αρκούν οι... εύφημοι μνείες.
Το μοντέλο που θα εφαρμοστεί από τη νέα χρονιά είναι ανάλογο της ΑΑΔΕ κι έτσι μεταφέρονται στην πράξη όσα ανέφεραν σε προηγούμενες Εκθέσεις Αξιολόγησης οι Θεσμοί, σημειώνοντας ότι η εφαρμογή στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων θα λειτουργήσει ως πιλότος για το υπόλοιπο Δημόσιο.
Το «κλειδί» για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των νευραλγικών υπηρεσιών του ΕΦΚΑ, είναι η καθιέρωση πριμ παραγωγικότητας ήτοι ειδικών επιδομάτων, που θα συνδέονται με την επίτευξη συγκεκριμένων, μετρήσιμων και ρεαλιστικών στόχων, έτσι ώστε να μην απογοητεύονται οι υπάλληλοι αλλά να «κυνηγούν» με προσδοκίες το bonus.
Αυτό που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι ότι αυτά τα πριμ, που θα διαφοροποιούνται, δεν θα περιοριστούν σε εργαζόμενους και στελέχη σε θέσεις ευθύνης, αλλά θα δοθούν και σε υπαλλήλους που βρίσκονται στην «πρώτη γραμμή» εξυπηρέτησης των πολιτών, όπως για παράδειγμα οι εργαζόμενοι στο νέο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης.
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ του Γιώργου Παππού στο Economistas.gr.