Σχεδόν 20 ημέρες μετά το μοιραίο τροχαίο του Mad Clip στη Βουλιαγμένη, νέα στοιχεία έρχονται τις τελευταίες ώρες στη δημοσιότητα αναφορικά με τις συνθήκες κάτω από τις οποίες ο γνωστός τράπερ έχασε τον έλεγχο του οχήματος που οδηγούσε, με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του.
Συγκεκριμένα, η αυτοψία του πραγματογνώμονα της οικογένειας του Mad Clip, Παναγιώτη Μαδιά, έρχεται να συμπληρώσει τα κομμάτια του παζλ που παρέμεναν θολά. Η Porsche «φορούσε» λάστιχα Semi Slick που είναι ειδικά κατασκευασμένα για αγώνες ταχύτητας.
Πρόκειται για λάστιχα τα οποία όταν έρθουν σε επαφή με το νερό κρυώνουν και για λίγα δευτερόλεπτα χάνουν την απόδοσή τους. Όπως είπαν στο Mega συνεργάτες του κ. Μαδιά, τα λάστιχα είναι κατάλληλα μόνο για στεγνό δρόμο και παρά το γεγονός πως ήταν περσινά χωρίς σημαντικές φθορές, ήταν ακατάλληλα για οδήγηση μέσα στην πόλη.
Παράλληλα, η πραγματογνωμοσύνη στο αυτοκίνητο έδειξε πως ο Mad Clip πρόλαβε εκείνα τα δραματικά δευτερόλεπτα να πατήσει το φρένο και να ρίξει την ταχύτητα στα 80 χλμ., από τα 134 χλμ. που πήγαινε. Και πάλι όμως αυτή η ταχύτητα αποδείχθηκε μοιραία.
Επίσης, η αυτοψία έδειξε ότι οι αναρτήσεις της Porsche ήταν σε εξαιρετική κατάσταση χωρίς να έχουν γίνει επεμβάσεις, που θα μπορούσαν να είχαν παίξει ρόλο στην τραγωδία. Το επιτελείο του κυρίου Μαδιά διαπίστωσε πως όλες οι καλωδιώσεις που συνδέονταν με τον εγκέφαλο της Porsche είχαν καταστραφεί και τουλάχιστον το μεσημέρι, κατά τη διάρκεια του πρώτου ελέγχου, ήταν αδύνατον να αντληθούν πληροφορίες.