Η L’Oréal Professionnel Paris και η Karl Lagerfeld ανακοίνωσαν το λανσάρισμα μιας περιορισμένης έκδοσης του Steampod, του επαγγελματικού εργαλείου styling με τη δύναμη του ατμού, τον Νοέμβριο του 2020.
Με μια κοινή παριζιάνικη κληρονομιά να τις συνδέει, οι δύο εμβληματικές μάρκες εμπνεύστηκαν από την πεμπτουσία του παριζιάνικου στιλ, γνωστού για τον ανεπιτήδευτο, σικ και τολμηρό χαρακτήρα του. Στα μαλλιά, με το Steampod το στιλ αυτό μεταφράζεται σε ποικίλα looks –από σγουρά μέχρι κυματιστά και ίσια–, χωρίς ποτέ να διακυβεύεται η ποιότητα των μαλλιών. Δημιουργώντας «μαλλιά σε κίνηση», το Steampod ενσαρκώνει τη φιλοσοφία του πολυδιάστατου γαλλικού.
Η περιορισμένη έκδοση του Steampod συνδυάζει το πρωτοποριακό πνεύμα και την κομψή αισθητική τόσο της L’Oréal Professionnel Paris όσο και της KARL LAGERFELD. Με πιο λεπτό και πιο ελαφρύ σχεδιασμό, το νέο Steampod διαθέτει ενσωματωμένο δοχείο νερού, περιστρεφόμενο καλώδιο και ενσωματωμένη χτένα –τώρα όλα σε βαθύ, αδιαφανές μαύρο χρώμα. Συνοδεύεται από μια ανάγλυφη θήκη από faux δέρμα για απόλυτη προστασία από τη θερμότητα και εύκολη μεταφορά. Το λανσάρισμα του Steampod θα συμπληρωθεί με μια αποκλειστική καμπάνια, συμπεριλαμβανομένης μιας σπάνιας εμφάνισης της διάσημης γάτας Choupette Lagerfeld.
Η Anne Machet, Παγκόσμια Γενική Διευθύντρια της L’Oréal Professionnel Paris δηλώνει: «Η KARL LAGERFELD και η L’Oréal Professionnel Paris μοιράζονται το ίδιο πρωτοποριακό πνεύμα και ένα κοινό πάθος για το παριζιάνικο στιλ. Από αυτό ακριβώς το πνεύμα πρωτοπορίας γεννήθηκε, στο Παρίσι, η L’Oréal Professionnel, η οποία εφηύρε κάθε της καινοτομία στην υπηρεσία των κομμωτών και έγινε η μάρκα που εμπιστεύονται οι επαγγελματίες των μαλλιών. Με το Steampod, προσφέρουμε τη λύση για εύκολο styling: δύο φορές πιο γρήγορο και δύο φορές πιο λείο αποτέλεσμα από ό,τι με ένα συμβατικό εργαλείο styling. Ένα επαναστατικό εργαλείο, για όλους όσοι λατρεύουν τον έλεγχο και την πειθαρχία. Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με την KARL LAGERFELD πάνω στη νέα αυτή εκδοχή του παριζιάνικου στιλ, με μια περιορισμένη έκδοση σχεδιασμένη να αποτελέσει το πιο hot δώρο τα επόμενα Χριστούγεννα».
Η Caroline Lebar, Επικεφαλής Εικόνας & Επικοινωνίας στην KARL LAGERFELD δηλώνει: «Η μάρκα KARL LAGERFELD βασίζεται σε ένα πνεύμα συνεργασίας. Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε ξανά με την οικογένεια της L’Oréal, αυτή τη φορά με τη L’Oréal Professionnel Paris, για το Steampod. Μοιραζόμαστε τις ίδιες αξίες για μηδέν αποκλεισμούς και ένα κοινό πάθος για την καινοτομία, και είμαστε και οι δυο υπερήφανοι για την παριζιάνικη κληρονομιά μας. Ανυπομονούμε να επεκτείνουμε το πολυποίκιλο lifestyle της KARL LAGERFELD και στην κατηγορία της κομμωτικής, και να μοιραστούμε το αποκλειστικό αυτό προϊόν με την παγκόσμια κοινότητα της μάρκας μας».
Η περιορισμένη έκδοση του Steampod θα είναι διαθέσιμη στα κομμωτήρια, καθώς και σε επιλεγμένα καταστήματα ομορφιάς και online.