Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού στο λιμάνι του Πειραιά από στελέχη του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής σε συνεργασία με την Ένωση Καταναλωτών Ελλάδας.
Συγκεκριμένα εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού πραγματοποιήθηκε σήμερα στο λιμάνι του Πειραιά από στελέχη του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής σε συνεργασία με μέλη της Ένωσης Καταναλωτών Ελλάδας και η εν λόγω εκστρατεία, πραγματοποιήθηκε με αφορμή τις μετακινήσεις των ταξιδιωτών της θερινής περιόδου και είχε ως επίκεντρο την ενημέρωση του επιβατικού κοινού, αναφορικά με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του, όπως έκανε και η ΕΚΠΟΙΖΩ με τα δικαιώματα όσων μένουν σε ξενοδοχείο το καλοκαίρι.
Συνεργασία Λιμενικού-Ενωσης Καταναλωτών
Στο πλαίσιο αυτό, διανεμήθηκε η επικαιροποιημένη Χάρτα Δικαιωμάτων Επιβατών της Ακτοπλοΐας, στην οποία περιγράφεται με τη μορφή ερωτήσεων και απαντήσεων το νομικό πλαίσιο για τα δικαιώματα των επιβατών, που θεσπίστηκε με το Νόμο 3709/2008 και επικαιροποιήθηκε με το Νόμο 4150/2013, ενώ επίσης διανεμήθηκε το φυλλάδιο με τα διατιμημένα προϊόντα που πρέπει να πωλούνται από τα κυλικεία των πλοίων εσωτερικών γραμμών.
Οι δράσεις του λιμεναρχείου θα γίνονται όλο το καλοκαίρι
Από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και το Αρχηγείο του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, γίνεται επίσης γνωστό ότι στην ιστοσελίδα hcg.gr και συγκεκριμένα στην ενότητα «Σας ενδιαφέρει», έχουν αναρτηθεί τόσο η επικαιροποιημένη Χάρτα Δικαιωμάτων Επιβατών της Ακτοπλοΐας όσο και το φυλλάδιο επιβάτη με τα διατιμημένα προϊόντα της Ένωσης Καταναλωτών Ελλάδας.
Επισημαίνεται ότι τα εν λόγω έντυπα, οι ταξιδιώτες μπορούν να τα προμηθεύονται και από το Γραφείο της Ένωσης Καταναλωτών Ελλάδος, που λειτουργεί στην Πύλη Ε8 του λιμένα Πειραιά. Ανάλογες ενημερωτικές δράσεις από μεικτά κλιμάκια στελεχών του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά και της Ένωσης Καταναλωτών Ελλάδας, θα πραγματοποιούνται καθ΄ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού.