Ηταν επόμενο, εν μέσω πανδημίας και lockdown, να επέλθουν σημαντικές αλλαγές στο λιανεμπόριο και ειδικά τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ.
Τα νέα στοιχεία ωστόσο αποκαλύπτουν ότι η «μεταμόρφωση» των εμπορικών κλάδων είναι πέραν κάθε προσδοκίας. Τα επιτελεία των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο λιανεμπόριο και τα σούπερ μάρκετ προσπαθούν να «διαβάσουν» τις νέες συνήθειες των καταναλωτών, όπως αυτές διαμορφώνονται μετά την πολύμηνη περιπέτεια της πανδημίας. Τα σούπερ μάρκετ αύξησαν κατακόρυφα τους τζίρους τους τον τελευταίο χρόνο.
Το «αύριο» για το λιανεμπόριο και τα σούπερ μάρκετ
Παρά ταύτα, αντιλαμβάνονται ότι ο ανταγωνισμός από τα δίκτυα ηλεκτρονικών πωλήσεων αλλάζει τα δεδομένα εφεξής.
Διαβάστε στο economistas το ρεπορτάζ του Γιώργου Παππού για τη «μεταμόρφωση» των σούπερ μάρκετ και του λιανεμπορίου εν μέσω πανδημίας, καθώς και τις τάσεις για το «αύριο».