Την τμηματική αναστολή του πτητικού της προγράμματος λόγω της εξάπλωσης του κορωνοϊού ανακοίνωσε η αεροπορική εταιρία Ellinair.
Οπως ανακοίνωσε η εταιρεία, οι ταξιδιωτικές απαγορεύσεις και η ιατρική ασφάλεια απαιτούν περιορισμένες μετακινήσεις, με αποτέλεσμα τις παρακάτω ακυρώσεις:
Από τις 24:00 μ.μ. Τρίτη 31 Μαρτίου έως 24:00 μ.μ. Πέμπτη 30 Απριλίου, η Ellinair θα αναστείλει όλες τις πτήσεις εσωτερικού δικτύου.
Από τις 24:00 μ.μ. Δευτέρα 16 Μαρτίου έως τις 24:00 μ.μ. Πέμπτη 30 Απριλίου, η Ellinair αναστέλλει τις διεθνείς τακτικές πτήσεις. Οι πτήσεις charter δεν επηρεάζονται εάν επιτρέπονται από κανονισμό ή νόμο.
Επιπλέον:
- 20/03/2020, διαδρομή: Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Οι πτήσεις 100, 101 (πρωινή πτήση) ακυρώνονται. Οι απογευματινές πτήσεις στις 20/03/2020 (102, 103) θα πραγματοποιηθούν.
- 21/03/2020, διαδρομή: Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Οι πτήσεις 100, 101, 102, 103 (όλες οι πτήσεις) ακυρώνονται.
- 23/03/2020, διαδρομή: Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Οι πτήσεις 100, 101, 102, 103 (όλες οι πτήσεις) ακυρώνονται.
- 24/03/2020, διαδρομή: Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Οι πτήσεις 102, 103 (απογευματινές πτήσεις) ακυρώνονται.
- 25/03/2020, διαδρομή: Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Οι πτήσεις 102, 103 (απογευματινές πτήσεις) ακυρώνονται.
- 26/03/2020, διαδρομή: Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Οι πτήσεις 102, 103 (απογευματινές πτήσεις) ακυρώνονται.
- 27/03/2020, διαδρομή: Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Οι πτήσεις 102, 103 (απογευματινές πτήσεις) ακυρώνονται.
- 28/03/2020, διαδρομή: Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Οι πτήσεις 102, 103 (απογευματινές πτήσεις) ακυρώνονται.
- 29/03/2020, διαδρομή: Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Οι πτήσεις 102, 103 (απογευματινές πτήσεις) ακυρώνονται.
- 30/03/2020, διαδρομή: Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Οι πτήσεις 100, 101 (πρωινές πτήσεις) ακυρώνονται.
Οι επιβάτες θα λάβουν σήμερα ενημερωτικά email σχετικά με τις κρατήσεις τους, με την επιλογή μεταξύ πλήρους επιστροφής χρημάτων ή αλλαγής ημερομηνίας ταξιδιού έως τις 24/10/2020 (υπό τον όρο ότι θα δηλωθεί η νέα ημερομηνία). Αν το εισιτήριο έχει αγοραστεί από ταξιδιωτικό πράκτορα, προτείνεται η επικοινωνία να γίνεται απευθείας με τον ταξιδιωτικό πράκτορα.
Η κατάσταση αλλάζει σε καθημερινή βάση και όλοι οι επιβάτες σε πτήσεις που πλήττονται από απαγορεύσεις ή ακυρώσεις, λαμβάνουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση «σκοπός της Ellinair, είναι να επικοινωνήσουν με όλους τους επιβάτες τους των οποίων τα στοιχεία επικοινωνίας τους είναι διαθέσιμα, μέσω email, τηλεφώνου ή ταξιδιωτικού πράκτορα».