Η επιστροφή αξίας στην κοινωνία, η περιβαλλοντική υπευθυνότητα και η παροχή ίσων ευκαιριών στο εργασιακό περιβάλλον αποτελούν το τρίπτυχο που αναδεικνύει την πραγματική διάσταση μιας εταιρείας.
Παράλληλα, το μέγεθος μιας εταιρείας καθορίζεται από τη δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος όπου οι άνθρωποι νιώθουν αποδοχή, χωρίς διακρίσεις και στερεότυπα. Εξίσου σημαντική είναι η υιοθέτηση βέλτιστων πρακτικών για την απομακρυσμένη εργασία και η πραγματοποίηση πρωτοβουλιών που ενισχύουν τη συνεργασία μεταξύ των εργαζομένων, έχοντας ταυτόχρονα θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία.
Ακόμα πιο ουσιαστικό είναι όταν αυτή η στρατηγική επιβραβεύεται τόσο από τους ίδιους τους εργαζόμενους όσο και από ανεξάρτητους φορείς, με διακρίσεις όπως αυτή του Best Workplace.
Πρεσβεύοντας αυτές τις αξίες, η Teleperformance στην Ελλάδα υλοποιεί δημιουργικές δράσεις καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου με θετικό αντίκτυπο, ενσωματωμένες στη στρατηγική της για βιωσιμότητα, η οποία διαρθρώνεται γύρω από δύο πρωτοβουλίες: την πρωτοβουλία Citizen of the Planet (COTP), που εστιάζει στην προστασία του περιβάλλοντος και τη διασφάλιση ενός βιώσιμου πλανήτη για τις επόμενες γενιές, και την πρωτοβουλία Citizen of the World (COTW), που θέτει στο επίκεντρο τον άνθρωπο, την ισότητα στην εργασία, την κοινωνική συνοχή και την εξάλειψη των διακρίσεων.
Η δύναμη της αλλαγής: Πώς οι μεγάλες εταιρείες διαμορφώνουν ένα καλύτερο μέλλον
Οι δεσμεύσεις της Teleperformance στην Ελλάδα πραγματώνονται διαρκώς μέσα από πρωτοβουλίες με θετικό πρόσημο για την κοινωνία και το περιβάλλον. Tα τελευταία τρία χρόνια, η εταιρεία έχει δωρίσει περισσότερους από 600 ανακατασκευασμένους υπολογιστές σε σχολεία και εκπαιδευτικά ιδρύματα. Πρόκειται για μια εξαιρετική πρωτοβουλία προώθησης της κυκλικής οικονομίας, καθώς επιμηκύνεται η διάρκεια ζωής των προϊόντων και μειώνεται η παραγωγή αποβλήτων. Έτσι, εκτός από την παροχή χρήσιμων εργαλείων σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, εκπέμπεται και το μήνυμα της βιώσιμης προσέγγισης.
Η κοινωνική ευαισθησία αποτυπώνεται και μέσα από δύο ακόμη πρωτοβουλίες: Για τέταρτη συνεχή χρονιά, η Teleperformance στην Ελλάδα στάθηκε αρωγός στην πρόληψη του καρκίνου του μαστού, προσφέροντας 1.000 δωρεάν υπερήχους μαστού στο κοινό, ενώ πραγματοποίησε και δύο αιμοδοσίες εντός του 2024, όπου συγκεντρώθηκαν 286 φιάλες αίματος, εκφράζοντας έμπρακτα το αίσθημα της κοινωνικής αλληλεγγύης.
Το Χριστουγεννιάτικο Χωριό της Teleperformance έγινε επίσης ένα σημείο αναφοράς αλληλεγγύης, καθώς υποστήριξε τρεις ΜΚΟ: το Κέντρο Αγάπης Ελευσίνας, το DOGs' VOICE και η Mexoxo. Παράλληλα, σε συνεργασία με το LOVE VAN και το Μπορούμε – μια συνεργασία μέσω της οποίας προσφέρθηκαν γεύματα στο Ίδρυμα Γαλήνη στον Κεραμεικό, το οποίο υποστηρίζει πάνω από 600 άτομα.
Τρόφιμα δώρισε η Teleperformance στην Ελλάδα και στο Κοινωνικό Παντοπωλείο Χανίων, σε μια κίνηση με υψηλή σημειολογία, καθώς εκεί πραγματοποιήθηκε μια δράση με στόχο τη σύσφιξη των σχέσεων των εργαζομένων, αλλά και την καλλιέργεια δεσμών με την τοπική κοινότητα. Οι εργαζόμενοι της Teleperformance στην Κρήτη προέρχονται κυρίως από Σκανδιναβικές χώρες και έλαβαν μέρος σε μια όμορφη πρωτοβουλία κατά την οποία ξεναγήθηκαν σε μια φάρμα και ένα ελαιοτριβείο, εξοικειώθηκαν με την καλλιέργεια τοπικών προϊόντων και την παραγωγή ελαιολάδου, και ήρθαν σε επαφή με ένα ζωτικό κομμάτι του τόπου όπου διαμένουν και εργάζονται.
Η Teleperformance στην Ελλάδα έχει ως όραμα τη διαρκή και δημιουργική αλληλεπίδραση με την κοινωνία, τη συμβολή στη διασφάλιση της συνοχής των τοπικών κοινωνιών και την ανάδειξη μιας εταιρικής κουλτούρας που θέτει στον πυρήνα της έναν κόσμο βιώσιμο και δίκαιο για όλους.