Κινητοποιήσεις οδηγών ταξί: «Συμφέροντα επιθυμούν να αντικαταστήσουν τα ταξί με ιδιωτικά ΙΧ» [βίντεο] - iefimerida.gr

Κινητοποιήσεις οδηγών ταξί: «Συμφέροντα επιθυμούν να αντικαταστήσουν τα ταξί με ιδιωτικά ΙΧ» [βίντεο]

Χειρόφρενο τραβούν σήμερα (19/2) οι οδηγοί των ταξί
Χειρόφρενο τραβούν σήμερα (19/2) οι οδηγοί των ταξί / Φωτογραφία: iefimerida.gr
ΕΙΡΗΝΗ ΜΙΛΗ

Στο υπουργείο Μεταφορών πρόκειται να κατευθυνθούν αργότερα οι ιδιοκτήτες ταξί οι οποίο από το πρωί πραγματοποιούν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στη Λ. Καβάλας, στο πλαίσιο της 24ωρης απεργίας τους που βρίσκεται σε εξέλιξη.

Μιλώντας στο ieifmerida.gr ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ, Θύμιος Λυμπερόπουλος, ανέφερε ότι ο κλάδος του αγωνίζεται δίπλα στην κυβέρνηση και απέναντι στα πολυεθνικά συμφέροντα που επιθυμούν να αντικαταστήσουν τα ταξί με ιδιωτικά ΙΧ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Η διαπλοκή σιγά-σιγά θέλει να φάει το έργο μας, να μεταφέρει τη μεταφορά σε ΙΧ. Δίνουμε ένα μήνυμα με την απεργία και στηρίζοντας την κυβέρνηση απέναντι στην διαπλοκή να δημιουργήσει το απαραίτητο συναίσθημα στον ταξιδιώτη ότι υπάρχει δικαιοσύνη στην Πολιτεία, το οποίο αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει», ανέφερε μεταξύ άλλων.

Οι δηλώσεις του προέδρου του ΣΑΤΑ:

Σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται να υπάρξει επικοινωνία με τον υφυπουργό Μεταφορών, Βασίλη Οικονόμου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ανακοίνωση

Με απόφαση που πήρε το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΑΤΑ (συνεδρίαση 05/02/2025) ορίστηκε 24ωρη απεργία των Ταξί της Αττικής την Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2025.

Το ΣΑΤΑ ζητάει:

  • Ελεύθερη είσοδο των Ε.Δ.Χ. Ταξί στις ειδικές λωρίδες κυκλοφορίας (λεωφορειολωρίδες).
  • Να δοθεί λύση στο πρόβλημα της υποκλοπής έργου από εταιρίες με ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα με οδηγό.
  • Να σταματήσουν οι παράνομες εκπτώσεις – προσφορές της Uber και της Bolt που παρανομούν σκόπιμα (δεν τηρούν το νόμιμο κόμιστρο που ορίζει η Πολιτεία) και εντείνουν τον αθέμιτο ανταγωνισμό.
  • Να εφαρμοστεί η τροπολογία που απαγορεύει την είσπραξη του κομίστρου από κάθε διαμεσολαβητική εταιρία (Ν. 4607/2019 άρθρο 75).
  • Σωστή εφαρμογή της ψηφιακής πλατφόρμας για τις συμβάσεις των Ε.Ι.Χ. και δημιουργία μητρώου για τα ενοικιαζόμενα με οδηγό. Αύξηση της ελάχιστης τιμής σύμβασης των Ε.Ι.Χ κατά 33%.
  • Ξεκάθαρο και χωρίς γκρίζες ζώνες διαχωρισμό των υπηρεσιών που παρέχει το Ταξί και το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο με οδηγό. Αστική μεταφορά κάνουν μόνο τα ταξί. Με το ταξί ο επιβάτης κάνει αστική μεταφορά. Με το Ε.Ι.Χ αγοράζει χρόνο για την μετακίνησή του. Η μεταφορά από ένα σημείο Α προς ένα σημείο Β είναι έργο που ανήκει στο ταξί.
  • Κατάργηση των επίμαχων διατάξεων του νέου φορολογικού νόμου και άμεση εφαρμογή αφορολόγητου ορίου 12000 ευρώ.
  • Άρση της υποχρεωτικότητας ταξινόμησης νέων αυτοκινήτων Ταξί μόνο μηδενικών ρύπων από το 2026. Η πρόταση μας είναι να μετατεθεί αυτή η υποχρέωση για το 2035.
  • Ελεύθερη ταξινόμηση πολυθέσιων Ε.Δ.Χ. Ταξί & μεταχειρισμένων 5ετίας.
ταξί
ταξί
ταξί
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ταξί Απεργία
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ